SÀÀÀÀlj!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀÀÀÀlj!
Fast baksidan av bandet tittar du inte pÄ sÄdÀr jÀtteofta vÀl?
Bara vetskapen att den Àr gul pÄ insidan...
GÄr vÀl att bleka med vÀteperoxid och en UV-lampa om det blir för mycket? Brukar gÄ fint med de flesta sorters plast i alla fall men har inte provat med resin.
Det sved men förr eller senare hade det sÀkert blivit en MRG ÀndÄ. Wiii
Hade ju inte provat pÄ nÄgon gammal limited edition men jag tror att det funkar. Har blekt allt möjligt med sÄnt och det blir oftast vÀldigt bra. PÄ med vÀteperoxid (anvÀnd handskar och akta ögonen), i med det i en plastpÄse och ut i solen eller under en UV-lampa nÄgra timmar.Det gÄr sÀkert att fÄ bort det pÄ nÄt sÀtt, men vÀteperoxid och uv lampa var nytt för mig. SÄ lÀnge det inte sliter pÄ materialet Àr alla metoder vÀlomna!
Hehe.. tack! Tror det rÀcker med Frogman för mig nu.Fin bukett. HÀlften digitalt, hÀlften analogt. Hatten av
Hade ju inte provat pÄ nÄgon gammal limited edition men jag tror att det funkar. Har blekt allt möjligt med sÄnt och det blir oftast vÀldigt bra. PÄ med vÀteperoxid (anvÀnd handskar och akta ögonen), i med det i en plastpÄse och ut i solen eller under en UV-lampa nÄgra timmar.
Snygg, grattis!Det sved men förr eller senare hade det sÀkert blivit en MRG ÀndÄ. Wiii
Jag gillar Frogman
Haha.. tack! Det Àr bara köra groda 6 dagar i veckan och har en dag kvar till annat. Inte sÄ svÄrt.Skulle fÄ grov inre stress av att ha sex grodor . Inte ens samtal med psykolog skulle hjÀlpa . Dock jÀkligt fina allihopa .
Hahaha .Haha.. tack! Det Àr bara köra groda 6 dagar i veckan och har en dag kvar till annat. Inte sÄ svÄrt.
Det gÄr inte Haha...Imponerande bredd ÀndÄ! Om du bara fick ha en vilken hade du valt?
Den har varit borta ett tag tror jag, har inte sett den listad pÄ lÀnge hos handlare.GW-B5600BC-1JF Àr tydligen discontinued
Haha... Den stannar hos mig ett tag till.SÀÀÀÀlj!
MĂ€h!Haha... Den stannar hos mig ett tag till.
https://www.clasohlson.com/se/Fläcksuddare-4-pack/p/Pr346395000 Denna tipsade nĂ„gon om i trĂ„den för ett par Ă„r sen, har inte testat pĂ„ nĂ„gon g-shock men pĂ„ ett par sneakers och tyckte det fungerade rĂ€tt bra.Ă h. LĂ„ter lite farligt hehe. Klorin dĂ„?
Minns jag fel eller sÀljer Clas ohlson vÀteperoxid? De sÄlde nÄn typ av tvÀttsvamp med nanoteknik men jag vet inte om vÀteperoxid var inblandad. NÀ det kan det nog inte vara. NÄn uv var det nog inte pÄ tal om.
Inte sÄ farligt, anvÀnds för att bleka hÄr hos frisören. Den svampen Àr bra om det Àr vÀldigt ytligt men fungerar dÄligt om det satt sig i plasten. VÀteperoxid kostar typ 50kr och inte vÀrre att ha hemma Àn nÄgon annan hushÄllskemikalie.à h. LÄter lite farligt hehe. Klorin dÄ?
Minns jag fel eller sÀljer Clas ohlson vÀteperoxid? De sÄlde nÄn typ av tvÀttsvamp med nanoteknik men jag vet inte om vÀteperoxid var inblandad. NÀ det kan det nog inte vara. NÄn uv var det nog inte pÄ tal om.
Funkar som sagt pĂ„ "vanlig smuts" men inte dĂ€r resin Ă€r missfĂ€rgat.https://www.clasohlson.com/se/Fläcksuddare-4-pack/p/Pr346395000 Denna tipsade nĂ„gon om i trĂ„den för ett par Ă„r sen, har inte testat pĂ„ nĂ„gon g-shock men pĂ„ ett par sneakers och tyckte det fungerade rĂ€tt bra.
vÀldigt, suttit hela eftermiddagen och försökt förstÄ hur man navigerar alla funktioner. Àr inte van vid analoga G-Shocks. Men ja, dem Àr otroligt fint gjorda, dregglade lite över MRG-G2000 ocksÄ inne pÄ Klockmaster, dem va Ànnu finare i verkligheten.Kul! Förmodar att du gillar den skarpt?
https://www.clasohlson.com/se/Fläcksuddare-4-pack/p/Pr346395000 Denna tipsade nĂ„gon om i trĂ„den för ett par Ă„r sen, har inte testat pĂ„ nĂ„gon g-shock men pĂ„ ett par sneakers och tyckte det fungerade rĂ€tt bra.
Inte sÄ farligt, anvÀnds för att bleka hÄr hos frisören. Den svampen Àr bra om det Àr vÀldigt ytligt men fungerar dÄligt om det satt sig i plasten. VÀteperoxid kostar typ 50kr och inte vÀrre att ha hemma Àn nÄgon annan hushÄllskemikalie.
Funkar som sagt pÄ "vanlig smuts" men inte dÀr resin Àr missfÀrgat.
Denna Àr skrubbad ordentligt med sÄna svampar.
Testa borsta bandet med bikarbonat eller tandkrÀm. Borde hjÀlpa lite.Jepp, det var den suddaren frÄn Clas jag menade. Trist att den bara tar ytlig smuts. Den verkar ju inte ha tagit bort nÄgot alls av det nikotingula. Ingrodd svett tycks krÀva starkare kemikalier ^^
Innan jag ger mig pÄ vÀteperoxid, brukar inte bakpulver ocksÄ kunna rengöra en del grejer?
Inte till den men till din GW-9400!!!Letar lite nya âklĂ€derâ till min 5600, nĂ„n som har nĂ„got kuligt?
Jag har inte kvar min RangemanInte till den men till din GW-9400!!!
Avslutad - Rosa band och bezel tilll GW-9400 Rangeman ### Prisbump ###
Passa pÄ att slippa moms och tull frÄn Tiktox och fÄ dekorationsskruvar pÄ köpet!!! Nu fÄr dom rosa klÀderna vandra vidare. Köpt i april -21 och kommer med svarta dekorationsskruvar, klockan ingÄr ej den sÄldes i somras och grejerna har legat i lÄdan sen dess. Byter gÀrna kom med förslag!klocksnack.se
Köp en till!!!Jag har inte kvar min Rangeman