Dw5600eg .Bra samling! Vad Àr ref. pÄ den högra squaren?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dw5600eg .Bra samling! Vad Àr ref. pÄ den högra squaren?
Bra samling! Vad Àr ref. pÄ den högra squaren?
Dw5600eg .
HÀr Àr min samling av squares, har en till som inte Àr hemma för tillfÀllet.
FrÄn höger:
G-5600E med turkos bezel/band. (AnvÀnds frekevent av 4 Äringen)
DW-5600EG
DW-5035D
GW-M5610
GWM-B5000 Björne LE
Tack! Den Àr faktiskt riktigt trevlig Jag köpte band/bezel pÄ ebay för nÄt Är sen, ingen större summa om jag minns rÀttDen turkosa var grym, en sÄn skulle jag lÀtt sporta. Bytt band sjÀlv eller köpt komplett?
Den turkosa blev rÀtt fin faktiskt. Funderade sjÀlv pÄ att göra en mod med den.HÀr Àr min samling av squares, har en till som inte Àr hemma för tillfÀllet.
FrÄn höger:
G-5600E med turkos bezel/band. (AnvÀnds frekvent av 4 Äringen)
DW-5600EG
DW-5035D
GW-M5610
GWM-B5000 Björne LE
Resterande Gâs
G-9300 Mudman
GWF-D1000 Frogman
GAC-100
DW-9052V
Resterande Gâs
G-9300 Mudman
GWF-D1000 Frogman
GAC-100
DW-9052V
Haha, tack! Blev visst rÀtt mÄnga G nÀr man samlade ihop alla... nÄgra fler Àn vad jag troddeBra hög dÀr!
Absolut!D1000 display ser onekligen sjukt crisp ut! Kan du inte lÀgga upp lite bilder Frogman mot Mudman nÀr tillfÀlle finns, nyfiken
tackAbsolut!
D1000 display ser onekligen sjukt crisp ut! Kan du inte lÀgga upp lite bilder Frogman mot Mudman nÀr tillfÀlle finns, nyfiken
Faktiskt ingen aning. Har bara gulfmaster med safirglas. Vet bara att dom flesta batterimodeller har bÀttre skÀrmar och att dom modeller med solpaneler Àr svÄrare att avlÀsa. Sen blir det sÀkert bÀttre med den nya skÀrmteknologin som jag inte minns namnet pÄ (stn?).
Svincoolt!Lite djupnörderi nu...
Tack vare snÀllt bistÄnd frÄn KlockmÀster Globen sÄ fick jag förra veckan min GWF-D1000-1 signerad av mannen som skapat Frogman modellen, Satoshi Tanida. Han var nog lite förvÄnad över önskemÄlet och verkade inte vilja kladda ned klockan alltför mycket. Extremt skoj tycker iaf undertecknad som nu lÀgger detta exemplar lite vid sidan om och tar in en ersÀttare för att fylla tomrummet (skönt att dessa sÀljs rekordbilligt just i Sverige nu!).
Stort tack till Svante och hans trevliga team som gjorde detta möjligt!
GPW-10004AER. Trodde inget kunde kÀnnas större Àn Mudmaster.
GPW-10004AER. Trodde inget kunde kÀnnas större Àn Mudmaster.
.
Tycker inte den Àr extremt stor. SÄ lÀnge klockan inte hÀnger över handlederna Àr det ju rÀtt ok.
GrÀnsfall för mig pÄ denna.