Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kör gsteel idag igen. Suget efter den mindre modellen vÀxer mer o mer. Gillar modellen som sagt men den bÀr lite vÀl. Behöver bli av med lite i klocklÄdan först.
Inte sÀlja stora? Kan kanske vara intresserad ge den en chans pÄ gummi med! Beroende pÄ pris iof Har en 5610bb i bytesvÀg med
HÄller med. Riktigt grym blev den. Camo Àr ju alltid rÀtt. Den skulle va cool med gröna burton bandet ocksÄ imho.Denna (GWG-1000-1A) blev sÄ jÀkla rÀtt med DC stronken, supernöjd!
Ăr pĂ„ jakt efter en GW-M56**. Ska man köpa ny, begagnad, svenskt eller import?
Kollade lite priser pÄ Prisjakt dÀr det spretar mycket. Billigaste svenska sidan hade dessutom 7-10 dagars leveranstid.
Ah just ja. Fan tÀnkte inte pÄ det. Synd.
Ăr pĂ„ jakt efter en GW-M56**. Ska man köpa ny, begagnad, svenskt eller import?
Kollade lite priser pÄ Prisjakt dÀr det spretar mycket. Billigaste svenska sidan hade dessutom 7-10 dagars leveranstid.
Vilken variant ska du köpa?
Det lutar Ät GW-M5610-1ER, men nÄgon Japan-variant hade ocksÄ varit trevlig. Dock Àr tullen lite trÄkig.
Tre squares blev fem nÀr tvÄ 35th anniversarys damp ner.
Ett stort grattis! Den röda Àr verkligen en eye-catcher.
Har suktat efter den lÀnge, lite svÄravlÀst men vafan!
Gillar den!
Hur Àr storleken pÄ en frog vs en tonfisk?
Kul att det blir mer squares pÄ forumet. Vart hittade du den röda? SvÄr att hitta till bra pris. Vilken g2000 ska du köpa? Jag tycker dom Àr rÀtt roliga .Glömde lÀgga ner rödingen som förmodligen kommer sitta pÄ armen ett tag framöver!
Tror nÀsta G blir en g-2000... den gröna ska fÄ nytt batteri och sÀljas dÄ jag tycker den Àr lite stor för mig!
Kul att det blir mer squares pÄ forumet. Vart hittade du den röda? SvÄr att hitta till bra pris. Vilken g2000 ska du köpa? Jag tycker dom Àr rÀtt roliga .