Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ska tillÀgga att det Àr efter att ha lÀst din recension som suget efter g2000 dykt upp..Kul att det blir mer squares pÄ forumet. Vart hittade du den röda? SvÄr att hitta till bra pris. Vilken g2000 ska du köpa? Jag tycker dom Àr rÀtt roliga .
Ska tillÀgga att det Àr efter att ha lÀst din recension som suget efter g2000 dykt upp..
Ăr det sĂ„? HĂ€rligt att höra@Fujoor Ă€r en farlig man. Fick mig in i G-shock trĂ€sket "pĂ„ riktigt".
Lite djupnörderi nu...
Tack vare snÀllt bistÄnd frÄn KlockmÀster Globen sÄ fick jag förra veckan min GWF-D1000-1 signerad av mannen som skapat Frogman modellen, Satoshi Tanida. Han var nog lite förvÄnad över önskemÄlet och verkade inte vilja kladda ned klockan alltför mycket. Extremt skoj tycker iaf undertecknad som nu lÀgger detta exemplar lite vid sidan om och tar in en ersÀttare för att fylla tomrummet (skönt att dessa sÀljs rekordbilligt just i Sverige nu!).
Stort tack till Svante och hans trevliga team som gjorde detta möjligt!
Ăr det sĂ„? HĂ€rligt att höra
Det gÀller att ta beroendet till nya nivÄer hela tidenJag Àr tacksam!
Japp. Jag har iaf aldrig sett bÀttre nypriser frÄn AD.Riktigt Fett!
Vad anser du vara "rekordbilligt" Àr det runt 4-5k vi snackar eller?
Japp. Jag har iaf aldrig sett bÀttre nypriser frÄn AD.
Inte kollat upp den ref nÄtt speciellt Ànnu mindre hos AD men en cool klocka helt klart. Efter en Google sökning tror man att 10-12k Àr normalt men fÄr bli en svÀng till klockmaster och kolla live istÀllet dÄ
Ăr det smoky grey?
Riseman pÄ gymet
Lutar Ă„t att bli en gst-w300 i veckan. BeslutsĂ„ngest vilken fĂ€rg. StĂ„l eller gĂŒld? Vad tycker klocksnacks elit dvs g-shockdelen av forumet?
Ja Ă€r faktiskt den jag kollat mest pĂ„. Har ingen klocka alls i varken riktigt gult eller guldfĂ€rgat stĂ„l. Sjyst med lite gĂŒld ocksĂ„ bland ens övriga stĂ„l eller pvd samt resin klockor.Jag hade kört pĂ„ guld Tycker den Ă€r rĂ€tt frĂ€sig
Ja Ă€r faktiskt den jag kollat mest pĂ„. Har ingen klocka alls i varken riktigt gult eller guldfĂ€rgat stĂ„l. Sjyst med lite gĂŒld ocksĂ„ bland ens övriga stĂ„l eller pvd samt resin klockor.
Ja Ă€r faktiskt den jag kollat mest pĂ„. Har ingen klocka alls i varken riktigt gult eller guldfĂ€rgat stĂ„l. Sjyst med lite gĂŒld ocksĂ„ bland ens övriga stĂ„l eller pvd samt resin klockor.
Den dÀr lilla rackaren Àr ju bara för lÀcker! Ser ut som godis!
Har denna postats hÀr förut?
En kille som inte bara gör paketöppningar men ocksÄ demonterar G-shocks.
https://www.youtube.com/channel/UCxNyIdbck8QnEl5lY2UUWKQ/videos
JÀkligt farlig youtubekanal att besöka. Varning utfÀrdat!
Man vill ju slicka pÄ den...