Man vill ju slicka pÄ den...
Skönt att det inte bara Àr jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man vill ju slicka pÄ den...
Jag skulle nog bara tugga sönder den sÄ en sÄn kan jag tyvÀrr inte ha Àr jag rÀdd.
Klart han har... Annars Àr man ju konstigKan du inte bara erkÀnna att du har testat?
There goes the andrahandsvÀrde...Klart han har... Annars Àr man ju konstig
Denna Àr riktigt cool, ocksÄ Love the sea and the earth fast frÄn 2015.Haha! Finns den i fler sÄna dÀr roliga fÀrger?
Denna Àr riktigt cool, ocksÄ Love the sea and the earth fast frÄn 2015.
Inga rangeman eller squares med transparenta godisfÀrger?
Bara som mod vad jag vet.Inga rangeman eller squares med transparenta godisfÀrger?
Inga rangeman eller squares med transparenta godisfÀrger?
man fÄr göra en egen:
lÄnad bild frÄn internet.
Ăr ju Rangeman pĂ„ bilden....
Det kan aldrig bli överdrivet guldigtDen Àr ju inte överdrivet guldig heller sÄ jag hade satsat pÄ den gula.
Semesterklockan hittills. Villhöver en till g-shock. Man kan vÀl inte bara ha en eller?
Det kan aldrig bli överdrivet guldigt
man fÄr göra en egen:
lÄnad bild frÄn internet.
Passar vet jag inte... Man vÀnjer sigEn del mÀnniskor passar i allt. Jag hade sett lite löjlig ut med en helguldare.
Finns nÄgra udda och ovanliga g-5600 varianter i olika genomskinliga jelly resins. Tror dom Àr svÄra att hitta och dessutom rÀtt fula i fÀrgen nu.Inga rangeman eller squares med transparenta godisfÀrger?