Finns nÄgra udda och ovanliga g-5600 varianter i olika genomskinliga jelly resins. Tror dom Àr svÄra att hitta och dessutom rÀtt fula i fÀrgen nu.
Tack för infot. FÄr vÀl hoppas pÄ att Casio tar tag i detta och slÀpper lite jellies
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns nÄgra udda och ovanliga g-5600 varianter i olika genomskinliga jelly resins. Tror dom Àr svÄra att hitta och dessutom rÀtt fula i fÀrgen nu.
Jag har faktiskt en jelly square pÄ ingÄng men jag fÄr göra en @xBjörne och fÀrga den till nÄgon lÀmplig fÀrg.Tack för infot. FÄr vÀl hoppas pÄ att Casio tar tag i detta och slÀpper lite jellies
Nya 35th anniversary jelly?Jag har faktiskt en jelly square pÄ ingÄng men jag fÄr göra en @xBjörne och fÀrga den till nÄgon lÀmplig fÀrg.
Finns det en? Vart isÄfall? Jag har en 25th anniversary jelly pÄ ingÄng iafNya 35th anniversary jelly?
Denna har jag pÄ G.
Ska sitta pÄ gul resin. Oklart hur skicket Àr men jag tror det blir snyggt.
Cool den dÀr! Hur ser resten av bandet ut?Hade missat att den lÄg och lurade hemma. Bra sommar-vibe
Lite min tanke med nÀr jag sÄg bilden...Ser mer ut som brÀnnmaneter. Nej tack.
Lite min tanke med nÀr jag sÄg bilden...
Vore dock kul med bÀttre bilder/info
Kanske snyggare irl...
Och transparenta band har en tendens att gulna sÄdÀr lagom ofrÀscht.
SÀkert dÀrför dom gjort resten i "guld" sÄ att det matchar med tidenKanske snyggare irl...
Och transparenta band har en tendens att gulna sÄdÀr lagom ofrÀscht.
Kan man fÄ se en wristshot av varje?Lite jÀmförelsebild pÄ gsteel.
Inte mÄnga mm som skiljer men de gör stor skillnad pÄ hur den bÄde kÀnns o ser ut pÄ handleden. Visst den mindre modellen Àr fortfarande stor men proportionerligt mer rÀtt pÄ handleden.
Ska dessa slÀppas eller finns de till salu?
Hmmm... KĂ€nns lagom kul isf
Men om man ska ge sig pÄ att fÀrga en jelly, hur bökigt Àr det? GÄr det att fÀrga i vilka fÀrger som helst eller Àr vissa lÀttare Àn andra?
Ser klart bekvÀmare ut!Har lagt upp lite wristshots tidigare i trÄden.
SĂ„ sitter den mindre.
Och den större.
It is den sitter sÄ mycket bÀttre pÄ alla sÀtt. Den Àr lite kortare pÄ lÀngden ocksÄ sÄ inte samma glipa mellan klocka o handled som lÀtt blir om man som jag Àr smal.Ser klart bekvÀmare ut!
Visst ser dom ut att vara screwbacks? Guld fÀrgad metall. Skulle den vara plast skulle den nog varit vit eller svart. Det ryktades ju dessutom om ett till screwback slÀpp.
Satt just och tÀnkte att den bilden sÄg bekant ut.DÄ min G-9300 kÀnner sig ensam sÄ ska nÄgot eller nÄgra mer G-shock in. Men vilka?
Sneglar just nu Ă„t:
GW-7900
Skickade nyss ivÀg min 5610bb dÄ jag igen insÄg negativ display inte funkar helt. PÄ 7900 Àr den ju dock sÄ mkt coolare med det sÄ inget val dÀr. Men annars vad sÀgs om modellen?
GA-1100
Noll koll pÄ denna men lite sugen pÄ en analog G-shock och ser trevlig ut. NÄgon som vet hur de upplevs storleksmÀssigt? Som 9300/Rangeman eller större? Dubbelt sÄ dyr som 7900 vilket ligger den till last men byggkvalitet verkar ocksÄ bÀttre.
En vanlig 5600e Àr litet alternativ med, men nog iof som bonusköp kanske. Dock osÀker pÄ om square Àr helt min grej, men samtidigt bör man vÀll Àga en? Och inte hjÀlper det besöka @Fujoor instagram
Satt just och tÀnkte att den bilden sÄg bekant ut.
Kanske prova en rolig 6900 variant? Eller helt enkelt bara leta upp Àldre squares som inte lÀngre görs?
Har absolut ingen aning om hur man pÄ bÀst sÀtt fÀrgar en jelly. PoÀngen Àr vÀl ocksÄ att sjÀlva gummit, innan den formas, blandas med lagom mycket fÀrg sÄ att den blir semi-transparent? Jag vet inte men fÀrgen sitter nog inte pÄ ytan?