• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

What’s the verdict?
BDF15F8E-E3B3-4485-8389-92C747FF2028.jpeg
Lite liten kanske...
 
Efter att ha suktat bra lÀnge tÀnkte jag att jag nog trots allt ska ge det ett försök med mina smala handleder. Tycker den Àr sÄ förbaskat snygg! LÀttlÀst, sitter skönt och vÀger ingenting. Typiskt tool, Supernöjd hittills! Semesterklockan, check!
B611152B-A82F-4355-AE55-C4DFE0ACDD76.jpeg

inklusive lite fabriksdamm.
84F6B7F9-6EE2-40BD-9423-D55D6AB12BDB.jpeg

Semesterutsikten.
 
Efter att ha suktat bra lÀnge tÀnkte jag att jag nog trots allt ska ge det ett försök med mina smala handleder. Tycker den Àr sÄ förbaskat snygg! LÀttlÀst, sitter skönt och vÀger ingenting. Typiskt tool, Supernöjd hittills! Semesterklockan, check!
B611152B-A82F-4355-AE55-C4DFE0ACDD76.jpeg

inklusive lite fabriksdamm.
84F6B7F9-6EE2-40BD-9423-D55D6AB12BDB.jpeg

Semesterutsikten.
Grattis! Jag skulle jĂ€tte gĂ€rna ha en sjĂ€lv, men jag har blivit helt blind för allt som inte Ă€r solar och RC nĂ€r det gĂ€ller G-shock. Man missar nĂ„gra fina modeller nĂ€r OCD’n kickat in ;)
 
Grattis! Jag skulle jĂ€tte gĂ€rna ha en sjĂ€lv, men jag har blivit helt blind för allt som inte Ă€r solar och RC nĂ€r det gĂ€ller G-shock. Man missar nĂ„gra fina modeller nĂ€r OCD’n kickat in ;)
Jag Àr likadan. Har provat ett antal basmodeller men har bestÀmt mig för att en G-Shock mÄste ha solcellsladdning och MB6 och/eller BT.
 
Godafton pĂ„ er allihopa! 😊

Nu ligger jag lite efter med inlÀggen hÀr.
Ska lĂ€sa ikapp. HjĂ€lper min gamle far att flytta sĂ„ det tar verkligen all kraft nu. Jag som inte Ă€r i nĂ„gon bra form med mina hĂ€lsoproblem flĂ„sade som en gammal flodhĂ€st och hjĂ€rtat höll pĂ„ att hoppa ur bröstkorgen pĂ„ mig nĂ€r vi flyttade prylar idag. 🙉🙈😬

TÀnkte kolla med er kunniga. Min ena MRG har stannat. Kan jag ha kommit Ät nÄgonting eller kan batteriet ha laddat ur sig. Den har legat framme i tre dygn nu utan att röra sig eller nÄgot. Kan den ha gÄtt sönder? Den har ju inte anvÀnts eller tappats eller sÄ.

NÄgon som har en idé?

4078BC88-4E79-4155-9F4F-E1D07454E985.jpeg
 
Godafton pĂ„ er allihopa! 😊

Nu ligger jag lite efter med inlÀggen hÀr.
Ska lĂ€sa ikapp. HjĂ€lper min gamle far att flytta sĂ„ det tar verkligen all kraft nu. Jag som inte Ă€r i nĂ„gon bra form med mina hĂ€lsoproblem flĂ„sade som en gammal flodhĂ€st och hjĂ€rtat höll pĂ„ att hoppa ur bröstkorgen pĂ„ mig nĂ€r vi flyttade prylar idag. 🙉🙈😬

TÀnkte kolla med er kunniga. Min ena MRG har stannat. Kan jag ha kommit Ät nÄgonting eller kan batteriet ha laddat ur sig. Den har legat framme i tre dygn nu utan att röra sig eller nÄgot. Kan den ha gÄtt sönder? Den har ju inte anvÀnts eller tappats eller sÄ.

NÄgon som har en idé?

4078BC88-4E79-4155-9F4F-E1D07454E985.jpeg
Har den legat i direkt solljus under dessa dagar?
 
Har den legat i direkt solljus under dessa dagar?
Första dagen lĂ„g den under ett lysrör i köket, ett sĂ„nt dĂ€r som Ă€r över köksbĂ€nken. LĂ„g dĂ„ pĂ„ micron ca tre cm frĂ„n lysröret. Dag tvĂ„ och tre har den legat pĂ„ köksbordet men inte i direkt solljus. Är det bĂ€ttre att lĂ€gga den i fönstret kanske?
 
Tillbaka
Topp