• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Utan tvekan en av de bÀsta om inte den bÀsta lumen pÄ en G-Shock.
EFDFA3F4-3CBB-4151-BF26-550FB7034667.jpeg
 
Yepp sÄ Àr det. I samma klass som Seiko SKX. Lumen hÄller hela natten ocksÄ. Hur vet jag det? Jo jag har pÄ mig den ibland nÀr jag sover.
Ja den Ă€r verkligen riktigt grym 👌. Ofan riktigt najs isĂ„fall. Tycker den utklassar bĂ„de min 🐾 och min gamla MRG-G1000DC-1AJR som har vĂ€rdelös lume jĂ€mfört med Mudmastern 😊.
 
Det börjar rycka i nervÀndarna pÄ denna döda sillen. Mudmastern och Kingen har blÄst liv i liket. Det var otippat!
Som @roosterman och dom flesta hĂ€r skulle sĂ€ga KÖÖÖÖÖÖP 🙌😍. Betalade 5715kr för min sprillans nya men borde inte vara problem att hitta en begagnad för 3500-4000kr. King vĂ„gar jag mig inte pĂ„ Ă€n sĂ„ lĂ€nge 😉.
 
Men har inte du Àgt en Mudmaster förut? Jag kanske blandar ihop dig med nÄn annan.
Ha ha, det finns bara en domherre đŸ€Ł Det var ju jag som hjĂ€lpte dig att komma till skott nĂ€r du funderade pĂ„ att köpa en Mudmaster för ca 3 Ă„r sedan. Jag sĂ„lde min GWG-1000 som sedan grillades under en lampa dĂ€r den lĂ„g för laddning. Det var ett trĂ„kigt slut pĂ„ en fin klocka. Men Mudmastern satt som en keps pĂ„ mig och frugis och jag gillade den. Nu blir jag sugen igen!
 
Grym klocka. Saknar min. Funkar hÄlen i armbandet för dig? För mig hade den perfekta platsen varit mellan tvÄ befintliga. Resultatet blev att klockan antigen satt för hÄrt eller för löst.
Är absolut en grym och robust klocka sĂ„ förstĂ„r dig. Ja den gör ju de som tur Ă€r. Sitter perfekt pĂ„ fjĂ€rde hĂ„let. Jag har samma problem som du fast pĂ„ alla squares 😔.
D2C93F73-6A2F-47CC-81EE-099F597175A5.jpeg
 
Ha ha, det finns bara en domherre đŸ€Ł Det var ju jag som hjĂ€lpte dig att komma till skott nĂ€r du funderade pĂ„ att köpa en Mudmaster för ca 3 Ă„r sedan. Jag sĂ„lde min GWG-1000 som sedan grillades under en lampa dĂ€r den lĂ„g för laddning. Det var ett trĂ„kigt slut pĂ„ en fin klocka. Men Mudmastern satt som en keps pĂ„ mig och frugis och jag gillade den. Nu blir jag sugen igen!


Jamen jag minns att vi pratade om GWGn. Tackar sÄ hÀr igen i efterhand. :)
Synd att den grillades. Var det halogen som var boven?
 
Den Ă€r absolut stabil 😊.
Gult och rött band vill jag ocksĂ„ ha framöver men nu blev det ett Maharishi band och bezel samt ett vanligt svart band 😊.
Ahhh ok. Svart har man pÄ sÄ mÄnga andra sÄ Àr inte sÄ intresserad av det! Fast om man hade haft stealth varianten sÄ Àr det najs!

Kolla pÄ Milrab, dÀr kostar banden 679kr till gwg-1000.
 
Jamen jag minns att vi pratade om GWGn. Tackar sÄ hÀr igen i efterhand. :)
Synd att den grillades. Var det halogen som var boven?
Lite osÀker vilken sorts lampa det var men det visar att man trots allt bör vara lite försiktig med vÀrme för inte ens en G-Shock tÄler allt. Men MM Àr en riktigt cool klocka som egentligen har en given plats i samlingen.
 
Ahhh ok. Svart har man pÄ sÄ mÄnga andra sÄ Àr inte sÄ intresserad av det! Fast om man hade haft stealth varianten sÄ Àr det najs!

Kolla pÄ Milrab, dÀr kostar banden 679kr till gwg-1000.
Jo jag vet 😎, svart Ă€r lite trĂ„kigt men funkar i alla lĂ€gen 😉. Ska bli intressant att se hur klockan blir med Maharishi bandet.

Har kollat in Milrab tidigare. Hyfsat vettiga priser ocksĂ„ 👍.
 
Tillbaka
Topp