Haha.. du ger dig inte.det nÀrmar sig!
Vi kan göra nÄn bytesvariant med min vita Casioak sÄ har du en sommardinka fortfarande![]()

Finns pÄ Amazon för runt 600spÀnn plus moms.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha.. du ger dig inte.det nÀrmar sig!
Vi kan göra nÄn bytesvariant med min vita Casioak sÄ har du en sommardinka fortfarande![]()
Utan tvekan en av de bÀsta om inte den bÀsta lumen pÄ en G-Shock.
![]()
Ja den Àr verkligen riktigt grymYepp sÄ Àr det. I samma klass som Seiko SKX. Lumen hÄller hela natten ocksÄ. Hur vet jag det? Jo jag har pÄ mig den ibland nÀr jag sover.
Det börjar rycka i nervÀndarna pÄ denna döda sillen. Mudmastern och Kingen har blÄst liv i liket. Det var otippat!Utan tvekan en av de bÀsta om inte den bÀsta lumen pÄ en G-Shock.
![]()
Grym klocka. Saknar min. Funkar hÄlen i armbandet för dig? För mig hade den perfekta platsen varit mellan tvÄ befintliga. Resultatet blev att klockan antigen satt för hÄrt eller för löst.Utan tvekan en av de bÀsta om inte den bÀsta lumen pÄ en G-Shock.
![]()
Ăr den "nummer 5"?Utan tvekan en av de bĂ€sta om inte den bĂ€sta lumen pĂ„ en G-Shock.
![]()
Var finns de att köpa till en billig peng?Utan tvekan en av de bÀsta om inte den bÀsta lumen pÄ en G-Shock.
![]()
Det börjar rycka i nervÀndarna pÄ denna döda sillen. Mudmastern och Kingen har blÄst liv i liket. Det var otippat!
Som @roosterman och dom flesta hĂ€r skulle sĂ€ga KĂĂĂĂĂĂPDet börjar rycka i nervĂ€ndarna pĂ„ denna döda sillen. Mudmastern och Kingen har blĂ„st liv i liket. Det var otippat!
HÀrifrÄn var det billigaste jag hitta nu https://klockorochsmycken.se/produkt/casio-g-shock-mudmaster-wave-ceptor-gwg-1000-1a3er/Var finns de att köpa till en billig peng?
Klart att du ska ha en KingSom @roosterman och dom flesta hĂ€r skulle sĂ€ga KĂĂĂĂĂĂP. Betalade 5715kr för min sprillans nya men borde inte vara problem att hitta en begagnad för 3500-4000kr. King vĂ„gar jag mig inte pĂ„ Ă€n sĂ„ lĂ€nge
.
Ha ha, det finns bara en domherreMen har inte du Àgt en Mudmaster förut? Jag kanske blandar ihop dig med nÄn annan.
Ăr absolut en grym och robust klocka sĂ„ förstĂ„r dig. Ja den gör ju de som tur Ă€r. Sitter perfekt pĂ„ fjĂ€rde hĂ„let. Jag har samma problem som du fast pĂ„ alla squaresGrym klocka. Saknar min. Funkar hĂ„len i armbandet för dig? För mig hade den perfekta platsen varit mellan tvĂ„ befintliga. Resultatet blev att klockan antigen satt för hĂ„rt eller för löst.
Haha kanske i framtidenKlart att du ska ha en King![]()
Najs! Den Àr grym!DÄ var bjÀssen Àntligen framme och imorgon har jag förhoppningsvis tvÄ nya band till den.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den Àr absolut stabilNajs! Den Àr grym!
Vilka band har du införskaffat? Har sjÀlv de gröna och gula, men Àr sugen pÄ röda!
Ha ha, det finns bara en domherreDet var ju jag som hjÀlpte dig att komma till skott nÀr du funderade pÄ att köpa en Mudmaster för ca 3 Är sedan. Jag sÄlde min GWG-1000 som sedan grillades under en lampa dÀr den lÄg för laddning. Det var ett trÄkigt slut pÄ en fin klocka. Men Mudmastern satt som en keps pÄ mig och frugis och jag gillade den. Nu blir jag sugen igen!
Ahhh ok. Svart har man pÄ sÄ mÄnga andra sÄ Àr inte sÄ intresserad av det! Fast om man hade haft stealth varianten sÄ Àr det najs!Den Àr absolut stabil.
Gult och rött band vill jag ocksÄ ha framöver men nu blev det ett Maharishi band och bezel samt ett vanligt svart band.
Lite osÀker vilken sorts lampa det var men det visar att man trots allt bör vara lite försiktig med vÀrme för inte ens en G-Shock tÄler allt. Men MM Àr en riktigt cool klocka som egentligen har en given plats i samlingen.Jamen jag minns att vi pratade om GWGn. Tackar sÄ hÀr igen i efterhand.
Synd att den grillades. Var det halogen som var boven?
Jo jag vetAhhh ok. Svart har man pÄ sÄ mÄnga andra sÄ Àr inte sÄ intresserad av det! Fast om man hade haft stealth varianten sÄ Àr det najs!
Kolla pÄ Milrab, dÀr kostar banden 679kr till gwg-1000.
![]()
CASIO GWG-1000 - Klockarmband - Röd (GWG-301049)
Armbandet tÄl bÄde lera och omild behandling. Passar till alla GWG-1000 Mudmaster-klockor frÄn Casio.www.milrab.se
Guldis Àr en jÀkla bra kontraktsignarklockaTur att jag ÀndÄ vÄgade sÀga upp mig frÄn mitt gamla jobb under Covid och att arbetslösheten inte varade lÀnge.
Signerat precis ett nytt jobbkontrakt, kanske borde det firas med ett ny klockköp.
![]()
Yep. En knapp mÄnad sedan. Samma nick hÀr pÄ KS.Det var ju drygt. SÄlde du den hÀr pÄ forumet?
Najs! Klart du ska fira det med en ny klocka.Tur att jag ÀndÄ vÄgade sÀga upp mig frÄn mitt gamla jobb under Covid och att arbetslösheten inte varade lÀnge.
Signerat precis ett nytt jobbkontrakt, kanske borde det firas med ett ny klockköp.
![]()
Tur att jag ÀndÄ vÄgade sÀga upp mig frÄn mitt gamla jobb under Covid och att arbetslösheten inte varade lÀnge.
![]()
Vet inte riktig, har redan 2 klockor pÄ vÀg. ( bilder kommer sen nÀr jag har fÄtt paketet )Kanske = mÄste.
Gött med nytt jobbkontrakt. Vilken klocka siktar du dig in pÄ?