Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade jag ingen aning om. Trodde nog att Porter hade ett eget baklockNÄgon som vet om B5000TFG och B5000TFC har samma caseback? Jag kan inte se nÄgon skillnad pÄ dem...
BÄda har 35th anniversary baklock. TÀnkte pÄ om man sÀtter pÄ baklocket frÄn TFG pÄ sin Porter mod sÄ blir den en "Àkta" Porter.Hade jag ingen aning om. Trodde nog att Peter hade ett eget baklock
The red one has arrived
Passar perfekt till din vinröda blazer?The red one has arrived
En super-moddBÄda har 35th anniversary baklock. TÀnkte pÄ om man sÀtter pÄ baklocket frÄn TFG pÄ sin Porter mod sÄ blir den en "Àkta" Porter.
Ser bra ut!!Whatâs the verdict?
Grym!Whatâs the verdict?
Ser bra ut!!
KÀnns helt enorm men Àr ÀndÄ skön att bÀra
Precis. Den vÀger ingenting. NÀr du har vant dig vid storleken, vilket man gör rÀtt snabbt, sÄ kommer vara jobbigt att vÀxla till vanliga squares sen.KÀnns helt enorm men Àr ÀndÄ skön att bÀra
Haha! TyvÀrr i största laget för mig. Men oemotstÄndlig pÄ nÄgot sÀttKÀnns helt enorm men Àr ÀndÄ skön att bÀra
För stor och för smĂ„ siffror pĂ„ en sĂ„ stor klockaWhatâs the verdict?
En del av charmenFör stor och för smÄ siffror pÄ en sÄ stor klocka
Det Àr ju hela grejjen. Hela klockan Àr en paradox!För stor och för smÄ siffror pÄ en sÄ stor klocka
Ăr det denna?BĂ„da har 35th anniversary baklock. TĂ€nkte pĂ„ om man sĂ€tter pĂ„ baklocket frĂ„n TFG pĂ„ sin Porter mod sĂ„ blir den en "Ă€kta" Porter.
Siffrorna kunde vara liite större. Men i övrigt Àr den grymt bra.För stor och för smÄ siffror pÄ en sÄ stor klocka
BĂ€r den högre upp pĂ„ armen sĂ„ funkar det Ă€nnu bĂ€ttre.Whatâs the verdict?
Nu svarar jag mig sjĂ€lv... Man mĂ„ste byta knappar och skruvar ocksĂ„ om man vill ha en exakt kopia pĂ„ portern. Vet inte om jag orkar...Ăr det denna?
Om det Ă€r till TFG sĂ„ Ă€r det den. 858kr plus moms och frakt sĂ„ landar man nĂ€stan pĂ„ samma pris som jag lĂ€nkade. BestĂ€ller man den frĂ„n Ebay sĂ„ fĂ„r man den om en vecka. Det verkar ta en evighet för att fĂ„ grejer levererat frĂ„n watchtech.Ăr det denna?
Men de dÀr Àr ju lÀtt att göra.Nu svarar jag mig sjÀlv... Man mÄste byta knappar och skruvar ocksÄ om man vill ha en exakt kopia pÄ portern. Vet inte om jag orkar...
Ăr det inte en semistĂ„lis?TvĂ„ köpnu-tips frĂ„n Tratten. Visst var det nĂ„gon i trĂ„den som letade efter en svart stĂ„lis?
Casio G-Shock GA-2000SKE-8A
Casio G-Shock GMW-B5000G-1ERĂvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com