• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kan ju bli kortslutning. Men klockan har fungerat bra innan?
Jag tror ocksÄ frÀmst att batteriet bör bytas ut. De Àr dock dyrare Àn vanliga batterier, tror de gÄr pÄ runt 200 kr.

Svart platta? Det Àr vÀl bara den grÄa gummi plattan som ligger dÀr??
Ibland sitter det nÄn klisterlappar tvÀrs över batteriet som sÀger att man ska reseta det nÀr man bytt det..
Jag köpte klockan defekt och hoppades att den bara skulle behöva laddas ordentligt men sÄ Àr inte fallet.

PÄ en video jag sÄg sÄ fanns en svart plastmatta som mellan batteriet och den dÀr gummiflÀrpen, men ni sÀger att de inte brukar ha nÄgon sÄdan?

Fem minuter in i den hÀr videon ser man plattan jag pratade om.
 
Jag köpte klockan defekt och hoppades att den bara skulle behöva laddas ordentligt men sÄ Àr inte fallet.

PÄ en video jag sÄg sÄ fanns en svart plastmatta som mellan batteriet och den dÀr gummiflÀrpen, men ni sÀger att de inte brukar ha nÄgon sÄdan?

Fem minuter in i den hÀr videon ser man plattan jag pratade om.
Du menar platshÄllare dÀr batteriet sitter i? Den finns pÄ din ocksÄ.
Screenshot_20210701-114417.jpg
 
Ok, dĂ„ Ă€r det jag som inte riktigt förstĂ„r vad jag tittar pĂ„... 😅
HÀr bestÀllde jag mitt batteri till GW-9110an.
Det Ă€r ett CTL1616 till Rangeman oxĂ„đŸ™‚
 
Tillbaka
Topp