SÄnt kollar inte jagStÄr ju vem det Àr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄnt kollar inte jagStÄr ju vem det Àr.
Haha.. förresten hur funkar Tradera auktion? (Har aldrig köpt saker pÄ Tradera) Om högsta budet i det hÀr fallet stannar vid, sÀg 1050kr, mÄste sÀljare sÀlja till det priset eller kan han dra tillbaka om högsta budet Àr lÄgt?SÄnt kollar inte jag
Nej, dÄ Àr det krav pÄ att sÀlja. Men som sÀljare kan man ocksÄ sÀtta reservationspris (hur drygt som helst, gör inte det)Haha.. förresten hur funkar Tradera auktion? (Har aldrig köpt saker pÄ Tradera) Om högsta budet i det hÀr fallet stannar vid, sÀg 1050kr, mÄste sÀljare sÀlja till det priset eller kan han dra tillbaka om högsta budet Àr lÄgt?
Bra att veta att det Àr bindande och sÀljare kan inte i dra tillbaka auktionen.Nej, dÄ Àr det krav pÄ att sÀlja. Men som sÀljare kan man ocksÄ sÀtta reservationspris (hur drygt som helst, gör inte det)
Precis, fick den nyss. Funderat fram och tillbaka och vitt armband passade inte mig kom jag fram till. Den Àr ju snygg och cool i övrigt men kÀnner jag har för mÄnga GS nu för att bara ligga i lÄdaStÄr ju vem det Àr.
Edit: sen pÄ bollen. Var inte mÄnga dagar sen han köpte den.
Den dÀr Àr riktigt frÀn, gör sig mycket bÀttre med fÀrgblandningen Àn man kunde tro till att börja medSvÄrslaget!
@dzlDave Àr precis som @livinl0ud perfekta att köpa klockor av, nyskick och riktigt bra priserHaha, köpte för 2500kr sÄ tÀnkte jag försöka fÄ tillbaka hÀlften eller mer . Va lite för trigger happy först. Den Àr i nyskick iaf.
HÄller med till 100%! Var inte helt övertygad, men iIRL Àr den i mitt tycke fantastiskt!Den dÀr Àr riktigt frÀn, gör sig mycket bÀttre med fÀrgblandningen Àn man kunde tro till att börja med
Lumar lite AR dÄFÄr vÀl oxÄ slÀnga upp en lume shot sÄ hÀr en mÄndagkvÀll
JomenvisstEn frĂ„ga @roosterman - visst handlade du vĂ€l av Ella-juwelen.de? Gick allt som förvĂ€ntat? Ăr lite sugen pĂ„ en modell som de har inne.
Alldeles för mÄnga.. Om killen halverade priset sÄ skulle jag kunna hjÀlpa till med att plocka bort annonsen@Derix , du som har koll..
Hur mÄnga ggr har den hÀr lagts ut utan att bli sÄld??
Du fÄr kontakta honom och höraAlldeles för mÄnga.. Om killen halverade priset sÄ skulle jag kunna hjÀlpa till med att plocka bort annonsen
Jag Ă€r inte alls hemma pĂ„ Casio, men har nog börjat kĂ€nna att det kanske inte vore sĂ„ dumt med en G-shock. Vad Ă€r det för ref pĂ„ den?Efter mycket velande. Ăr det nĂ„gon som Ă€r taggad pĂ„ den hĂ€r innan den Ă„ker ut? Fick i ett byte men anvĂ€nder i princip aldrig.
Jag Àr inte alls hemma pÄ Casio, men har nog börjat kÀnna att det kanske inte vore sÄ dumt med en G-shock. Vad Àr det för ref pÄ den?
De har bra pris pÄ B5000TR.Jomenvisst
Handlade röda stÄlisen dÀr.
Funkade perfekt enligt mig.
Tog knappt en vecka att fÄ hem den, och till Europas dÄ bÀsta pris
Dom hade dÄ en kod "WILLKOMMEN" som gav, tror det var 35eur i mitt fall