• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SĂ„nt kollar inte jag :rolleyes:
Haha.. förresten hur funkar Tradera auktion? (Har aldrig köpt saker pÄ Tradera) Om högsta budet i det hÀr fallet stannar vid, sÀg 1050kr, mÄste sÀljare sÀlja till det priset eller kan han dra tillbaka om högsta budet Àr lÄgt?
 
Haha.. förresten hur funkar Tradera auktion? (Har aldrig köpt saker pÄ Tradera) Om högsta budet i det hÀr fallet stannar vid, sÀg 1050kr, mÄste sÀljare sÀlja till det priset eller kan han dra tillbaka om högsta budet Àr lÄgt?
Nej, dÄ Àr det krav pÄ att sÀlja. Men som sÀljare kan man ocksÄ sÀtta reservationspris (hur drygt som helst, gör inte det)
 
StĂ„r ju vem det Ă€r. 😉
Screenshot_20210705-190847.jpg


Edit: sen pĂ„ bollen. Var inte mĂ„nga dagar sen han köpte den. 😄
Precis, fick den nyss. Funderat fram och tillbaka och vitt armband passade inte mig kom jag fram till. Den Ă€r ju snygg och cool i övrigt men kĂ€nner jag har för mĂ„nga GS nu för att bara ligga i lĂ„da 😉
 
En frĂ„ga @roosterman - visst handlade du vĂ€l av Ella-juwelen.de? Gick allt som förvĂ€ntat? Är lite sugen pĂ„ en modell som de har inne.
Jomenvisst🙂
Handlade röda stÄlisen dÀr.
Funkade perfekt enligt mig. 👍
Tog knappt en vecka att fĂ„ hem den, och till Europas dĂ„ bĂ€sta pris😉
Dom hade dĂ„ en kod "WILLKOMMEN" som gav, tror det var 35eur i mitt fall😃
 
Jomenvisst🙂
Handlade röda stÄlisen dÀr.
Funkade perfekt enligt mig. 👍
Tog knappt en vecka att fĂ„ hem den, och till Europas dĂ„ bĂ€sta pris😉
Dom hade dĂ„ en kod "WILLKOMMEN" som gav, tror det var 35eur i mitt fall😃
De har bra pris pĂ„ B5000TR. 🙂
 
Tillbaka
Topp