• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag kör jag Kanji-style! đŸˆČ🈯🈚
20210706_105938.jpg
 
De har bra pris pĂ„ B5000TR. 🙂
Japp. Det Àr den som jag Àr sugen pÄ. Den finns i en ER-version och börjar nu hitta ut till handlarna i Europa.
 
Lilla julafton sÄ hÀr mitt i högsommarvÀrmen och semestern. HÀmtade ut dessa tvÄ idag.
SÄ nu har jag totalt fyra G-shocks. Wow, vilka klockor! Hur har jag tidigare undgÄtt att upptÀcka G-shock???

20210706_112854.jpg


Bra start med fina klassiker! Det som Àr dÄligt med G-shock Àr ju att de har triljoner olika modeller som Àr roliga att testa pÄ. :)
 
Jag Ă€r inte alls hemma pĂ„ Casio, men har nog börjat kĂ€nna att det kanske inte vore sĂ„ dumt med en G-shock. Vad Ă€r det för ref pĂ„ den? 🙂
Oaken Ă€r en vĂ€ldans bra start-G. Och just den gula Ă€e ju en riktig sommarklocka😃
Lilla julafton sÄ hÀr mitt i högsommarvÀrmen och semestern. HÀmtade ut dessa tvÄ idag.
SÄ nu har jag totalt fyra G-shocks. Wow, vilka klockor! Hur har jag tidigare undgÄtt att upptÀcka G-shock???

20210706_112854.jpg
Visst Ă€r det farligt roligt med G-shocks? 😉
Och sen lite alternativa klĂ€der till dom sĂ„ har du massor av klockor i en😁
 
Bra start med fina klassiker! Det som Àr dÄligt med G-shock Àr ju att de har triljoner olika modeller som Àr roliga att testa pÄ. :)

Tack! Jo, det Àr ju en djungel av modeller och först tyckte jag det kÀndes hopplöst, men sen lÀrde jag mig att söka efter vilka funktioner olika modeller har. Och pÄ Casios nÀtsidor gÄr det söka efter olika kriterier.
NÀsta steg för mig Àr kanske att skaffa nÄn annan fÀrg Àn svart, men dessa verkar mestadels vara specialutgÄvor svÄra att fÄ tag pÄ i Sverige.
 
De har bra pris pĂ„ B5000TR. 🙂

Japp. Det Àr den som jag Àr sugen pÄ. Den finns i en ER-version och börjar nu hitta ut till handlarna i Europa.
Grabbar, ni vet det magiska ordet... 😁

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😎
 
Tack! Jo, det Àr ju en djungel av modeller och först tyckte jag det kÀndes hopplöst, men sen lÀrde jag mig att söka efter vilka funktioner olika modeller har. Och pÄ Casios nÀtsidor gÄr det söka efter olika kriterier.
NÀsta steg för mig Àr kanske att skaffa nÄn annan fÀrg Àn svart, men dessa verkar mestadels vara specialutgÄvor svÄra att fÄ tag pÄ i Sverige.
Eller kan man som sagt göra sĂ„ hĂ€r😉
+lite fler band och bezel sen bilden togs😁
IMG_20210218_154202.jpg
 
De har bra pris pĂ„ B5000TR. 🙂
Sjukt bra pris!👍
 
Tillbaka
Topp