Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Najs, men det dÀr Àr inte kanji.Idag kör jag Kanji-style!
Japp. Det Àr den som jag Àr sugen pÄ. Den finns i en ER-version och börjar nu hitta ut till handlarna i Europa.De har bra pris pÄ B5000TR.
G-Shock - GMW-B5000TR-9ER Uhren von Casio
<p>GehĂ€usematerial: Titan</p> <p>Abmessungen: 49,3 mm x 43,2 mm x 13 mm</p> <p>Bandmaterial: Titan</p> <p>Bandfarbe: goldfarben/bicolor</p> <p>Zifferblattfarbe: schwarz</p> <p>Glasart: Saphirglas</p> <p>Uhrwerk: Solar</p> <p>Wasserdichte: 20 Bar</p> <p>Verschluss: SicherheitsschlieĂe</p>...www.ella-juwelen.de
Lilla julafton sÄ hÀr mitt i högsommarvÀrmen och semestern. HÀmtade ut dessa tvÄ idag.
SÄ nu har jag totalt fyra G-shocks. Wow, vilka klockor! Hur har jag tidigare undgÄtt att upptÀcka G-shock???
Oaken Àr en vÀldans bra start-G. Och just den gula Àe ju en riktig sommarklockaJag Àr inte alls hemma pÄ Casio, men har nog börjat kÀnna att det kanske inte vore sÄ dumt med en G-shock. Vad Àr det för ref pÄ den?
Visst Àr det farligt roligt med G-shocks?Lilla julafton sÄ hÀr mitt i högsommarvÀrmen och semestern. HÀmtade ut dessa tvÄ idag.
SÄ nu har jag totalt fyra G-shocks. Wow, vilka klockor! Hur har jag tidigare undgÄtt att upptÀcka G-shock???
Bra start med fina klassiker! Det som Àr dÄligt med G-shock Àr ju att de har triljoner olika modeller som Àr roliga att testa pÄ.
Whaaat? Vad ÀÀÀr det dÄ?Najs, men det dÀr Àr inte kanji.
De har bra pris pÄ B5000TR.
<p>GehĂ€usematerial: Titan</p> <p>Abmessungen: 49,3 mm x 43,2 mm x 13 mm</p> <p>Bandmaterial: Titan</p> <p>Bandfarbe: goldfarben/bicolor</p> <p>Zifferblattfarbe: schwarz</p> <p>Glasart: Saphirglas</p> <p>Uhrwerk: Solar</p> <p>Wasserdichte: 20 Bar</p> <p>Verschluss: SicherheitsschlieĂe</p>...www.ella-juwelen.de
Grabbar, ni vet det magiska ordet...Japp. Det Àr den som jag Àr sugen pÄ. Den finns i en ER-version och börjar nu hitta ut till handlarna i Europa.
Haha, kanji Àr kinesiska tecken pÄ japanska. Det som stÄr pÄ tavlan Àr inte kanji.Whaaat? Vad ÀÀÀr det dÄ?
Eller kan man som sagt göra sÄ hÀrTack! Jo, det Àr ju en djungel av modeller och först tyckte jag det kÀndes hopplöst, men sen lÀrde jag mig att söka efter vilka funktioner olika modeller har. Och pÄ Casios nÀtsidor gÄr det söka efter olika kriterier.
NÀsta steg för mig Àr kanske att skaffa nÄn annan fÀrg Àn svart, men dessa verkar mestadels vara specialutgÄvor svÄra att fÄ tag pÄ i Sverige.
Jag trodde japansk skrift heter kanji. Hahaha. SÄ Kanji Àr bara Kinesisk skrift anpassad till Japanska?Haha, kanji Àr kinesiska tecken pÄ japanska. Det som stÄr pÄ tavlan Àr inte kanji.
Haha, kanji Àr kinesiska tecken pÄ japanska. Det som stÄr pÄ tavlan Àr inte kanji.
Sjukt bra pris!De har bra pris pÄ B5000TR.
tack, kul att höra, Rose klockan va riktigt snygg, jag va lite besviken att jag inte kunde bÀra upp den faktiskt. men bra att den kom till ett bÀttre hem!@dzlDave Àr precis som @livinl0ud perfekta att köpa klockor av, nyskick och riktigt bra priser
Fasen sÄ nöjd med min Rosé
Haha.. Har sagt frÄn början det dÀr Àr inget för mig.Grabbar, ni vet det magiska ordet...
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Kanji Àr kinesiska tecken som adopterades i japanska.Jag trodde japansk skrift heter kanji. Hahaha. SÄ Kanji Àr bara Kinesisk skrift anpassad till Japanska?
En S.L shot. Fast inte lika tidigt.
Fan va lÀckert ÀndÄ!Kingen i nya klÀder.
Japp!En S.L shot. Fast inte lika tidigt.
Har du testat den andra med crystalized titan bezel?Riktigt fin!
Japp, provade den med. Mycket bÀttre Àn vad bilder antyder.Har du testat den andra med crystalized titan bezel?