Kingen Ă€r nice. Ănskar den satt bĂ€ttre pĂ„ mig. Brukar aldrig hamna mellan tvĂ„ hĂ„l men gjorde det denna gĂ„ngen.Ja den Ă€r riktigt najs!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kingen Ă€r nice. Ănskar den satt bĂ€ttre pĂ„ mig. Brukar aldrig hamna mellan tvĂ„ hĂ„l men gjorde det denna gĂ„ngen.Ja den Ă€r riktigt najs!
Aha, trist att den inte passar.Kingen Ă€r nice. Ănskar den satt bĂ€ttre pĂ„ mig. Brukar aldrig hamna mellan tvĂ„ hĂ„l men gjorde det denna gĂ„ngen.
Kingen Ă€r nice. Ănskar den satt bĂ€ttre pĂ„ mig. Brukar aldrig hamna mellan tvĂ„ hĂ„l men gjorde det denna gĂ„ngen.
Tradera fortsÀtter att imponera. Korkade köpare som köpte en vara pÄ "köp nu" och Ängrade sig efter tvÄ minuter med hÀnvisning till att man som företag mÄste tillÄta 14 dagars ÄngersrÀtt. Idiot.
Hittade dock hur jag kan anmÀla utebliven betalning och slippa provisionen pÄ den sÄlda varan.
Ser ut att duga i krig!Fick precis hem min första mudmaster, satan vad cool (och stor) Àr riktigt nöjd , hoppas bandet mjuknar lite med tiden dock
Han fick ett dÄligt omdöme som tack.Skön snubbe. GÄr det inte att anmÀla honom sÄ att han blir bannad?
Testat att bÀra den pÄ höger arm dÄ? Vissa klockor sitter bÀttre pÄ min vÀnstra och vice versa.
Det gör denSer ut att duga i krig!
Kingen Ă€r nice. Ănskar den satt bĂ€ttre pĂ„ mig. Brukar aldrig hamna mellan tvĂ„ hĂ„l men gjorde det denna gĂ„ngen.
Its aliiiivvee!! DÄ vet jag hur man byter batteri pÄ en digital Casio med 4 skruv iafPerfekt DÄ fÄr Casion bli ett första övningsprojekt för mig. Har ett mejselkit dÀr det borde finnas en passande bit. DÄ behöver jag bara nytt batteri och lite silikonolja dÄ.
Aaah det Àr dÀrför du har pÄ vÀnster arm och alla andra pÄ höger?Testat att bÀra den pÄ höger arm dÄ? Vissa klockor sitter bÀttre pÄ min vÀnstra och vice versa.
Har ju redan returnerat den too lateTestat att bÀra den pÄ höger arm dÄ? Vissa klockor sitter bÀttre pÄ min vÀnstra och vice versa.
Vad kallar man fyra nya g-shocks pÄ tvÄ veckor? En bra start!Mina G-shocks. FrÄn ingen till fyra inom loppet av tvÄ veckor! Detta Àr rekord för mig nÀr det gÀller inköpsfrekvens.
Jag har uppenbarligen löpt amok i mitt klocknörderi!
Kan solsting vara en förklaring?
Mycket bra!Sun-king IgÄr fick den sin SLG-bezel
Mer guld mot det svarta.
HĂ€rlig sommar-dinka
Sjukt bra start, solstingsvÀder Àr ok om man har solar som dina verkar ha.Mina G-shocks. FrÄn ingen till fyra inom loppet av tvÄ veckor! Detta Àr rekord för mig nÀr det gÀller inköpsfrekvens.
Jag har uppenbarligen löpt amok i mitt klocknörderi!
Kan solsting vara en förklaring?
Hiragana
Kanji Àr kinesiska tecken som adopterades i japanska.
Mer om det kan du lÀsa hÀr:
Kanji - Wikipedia
en.m.wikipedia.org
TvÀrtom, kanji var en del av det gamla japanska skriften. Den moderna japanska skrift innehÄller inte kanji alls.Jag blev inte mycket klokare!
Kanji Àr alltsÄ en del av den moderna japanska skriften?
Slutpris strax över 1600, bra pris! NÄgon hÀr som knep den?TvÄ köpnu-tips frÄn Tratten. Visst var det nÄgon i trÄden som letade efter en svart stÄlis? Edit: SemistÄlis pÄ Tratten. Aningen dyr.
Casio G-Shock GMW-B5000G-1ER
Ăvriga armbandsur | Köp & sĂ€lj begagnat & oanvĂ€nt pĂ„ Tradera
Köp och sĂ€lj Ăvriga armbandsur enkelt och hĂ„llbart pĂ„ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvĂ€nda saker pĂ„ Sveriges största cirkulĂ€ra marknadsplatswww.tradera.com
Vi i den hÀr trÄden Àr tuffa nog att ha en teddybjörn som trÄddjur
Ăr det ingen som tĂ€nker förklara nallebjörnen?