• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu kör vi
16870431-6F94-4EFB-9B20-CC57EE46125E.jpeg

7BC68CF0-F210-4AE4-9DF3-BF104B99DFE5.jpeg
 
Senast Àndrad:
Livinl0ud kanske. Men HanB verkar gör en seriös exit genom att sÀlja sin Porter. Kanske lÀttare att krÀnga den internationellt.
@Hans B 1955 Àr nog inte ute efter att fÄ ut maximal betalt för Porter klockorna. Av att döma hur lÄga priser han har sÄlt sina klockor innan. Han vill ge chans till samlarna hÀr i Sverige och vill nog helst att klockorna ska stanna i Sverige.

Tror att folk vÄgar nog inte att ge bud pÄ klockorna, för man vet hur galna priserna Àr pÄ metall Porter ute i marknaden nu.
 
Du vet vad man sĂ€ger om att göra saker om och om igen men att förvĂ€nta sig olika resultat?!?! Som att du "gillar" mudmaster men den försvinner snabbt igen för att provas pĂ„ ngr mĂ„nader senare! đŸ€™đŸ€”

Det Ă€r ett ganska vanligt beteende pĂ„ det hĂ€r forumet. Var en anvĂ€ndare som hade köpt alpinisten exempelvis sex gĂ„nger đŸ€·
 
@Hans B 1955 Àr nog inte ute efter att fÄ ut maximal betalt för Porter klockorna. Av att döma hur lÄga priser han har sÄlt sina klockor innan. Han vill ge chans till samlarna hÀr i Sverige och vill nog helst att klockorna ska stanna i Sverige.

Tror att folk vÄgar nog inte att ge bud pÄ klockorna, för man vet hur galna priserna Àr pÄ metall Porter ute i marknaden nu.
Inte det jag menade. Jag skrev bara att det Ă€r kanske lĂ€ttare fĂ„ den sĂ„ld internationellt, speciellt bĂ„da nya och gamla porter sĂ€ljs i ett paket. Hans fĂ„r gĂ€rna sĂ€tta ett pris pĂ„ paketet. 🙂
 
LÀgger ut de hÀr i trÄden om nÄgon skulle vara intresserad av att ta över dem. BÄda Àr förstÄs original Porter, i perfekt skick och fullset med allt som hör till. SÀljs bara tillsammans.
SvÄrt att sÀtta pris pÄ dem i Sverige, men vÀlkommen med ett förslag om du Àr sugen pÄ att ha nÄt du blir rÀtt ensam om.
385160FC-BF47-4B4E-8D3B-30BE654BB956.jpeg
Är det dina sista G-shocks eller har du kvar nĂ„gra i gömmorna? :)
 
Edit: jag var sÄ nyfiken att jag bestÀllde en, fast i en annan fÀrg.

Sökte hĂ€r pĂ„ KS men hittade inget. Är medveten om att det Ă€r ingen G-shocks men frĂ„gar Ă€ndĂ„ hĂ€r.
Är det nĂ„gon hĂ€r som har nĂ„gon av Casios A1000 modellerna hĂ€r? Vill höra lite Ă„sikter om klockan.
Modern fullmetall version av Casios gamla digitala klockor.

Ex bild frÄn internet:

1626043531522.png
Jag köpte den ljusa versionen med stÄl armband men sÄlde den senare. Va framförallt displayen jag tyckte va lite fattig, i övrigt solid.
 
Tillbaka
Topp