• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Vilken av dessa tvÄ bör jag slÄ till pÄ? AlltsÄ den till höger och i mitten.
F92E21C6-DFCA-43C0-88D5-051C064A5A0B.jpeg
Fast jag inte Àr superglad i analogt lÀngre sÄ fÄr jag nog ÀndÄ sÀga höger..
Är det rea pĂ„ dom??
 
Fast jag inte Àr superglad i analogt lÀngre sÄ fÄr jag nog ÀndÄ sÀga höger..
Är det rea pĂ„ dom??
Nope ingen rea. Vill helt enkelt ha en G-Shock med stÄl/silverfÀrgad plast runt om skÀrmen. PÄ sÄ vis matchar det min ring. Dessa Àr de enda jag hittat som matchar en silverring och som samtidigt Àr i normal storlek.
 
@livinl0ud kanske.😄 Men @HanB verkar gör en seriös exit genom att sĂ€lja sin Porter. Kanske lĂ€ttare att krĂ€nga den internationellt. @Meraborsten ocksĂ„.
SÀlja G-shocks pÄ KS Àr ingen hit. TyvÀrr sÄ förvÀntas minst 50% av nypris. Trist om man sÀljer och trevligt om man köper sÄklart.
Jag gör ingen 100% exit, men kommer att banta ner rejÀlt om jag fÄr sÄlt till hyggligt pris. Blir det inte sÄlt, sÄ fÄr det stanna. :)
 
SÀlja G-shocks pÄ KS Àr ingen hit. TyvÀrr sÄ förvÀntas minst 50% av nypris. Trist om man sÀljer och trevligt om man köper sÄklart.
Jag gör ingen 100% exit, men kommer att banta ner rejÀlt om jag fÄr sÄlt till hyggligt pris. Blir det inte sÄlt, sÄ fÄr det stanna. :)
Helt rÀtt instÀllning, att sÀlja för billigt Àr trÄkigt för helt plötsligt ligger de pÄ Tratten för dubbla priset :(
 
Vilken av dessa tvÄ bör jag slÄ till pÄ? AlltsÄ den till höger och i mitten.
F92E21C6-DFCA-43C0-88D5-051C064A5A0B.jpeg
Jag har alla 3. ( fast den i mitten har jag i mörkblÄ )
Bara den till höger (GW-7900) har Multiband 6 och solar, men tyvÀrr inte sÄ tydlig display, men den sitter jÀtteskönt pga vingarna vid bandhornen och har auto led.
Dem andra 2 sitter bra ocksÄ pga kurvade bandet. Tycker att alla 3 Àr bra klockor.
Du kommer nog inte att bli besviken pÄ nÄgon av dem. ;)
 
Gwg Àr ju inte sÄ stor faktiskt. RÀknar man bort kronskydd och sensor Àr den faktiskt rÀtt lagom stor. :)
SĂ€g det till @livinl0ud kusin 😂

Fan. Jag Àr skitsugen pÄ att testa en. Har ju 16.2-16.5. skulle det funka? Tyckte att GBD-H1000 satt rimligt trots att den dÄ var den nÀst största G'n. Formen gjorde den en stor tjÀnst. Hur Àr GWGn egentligen?
 
SĂ€g det till @livinl0ud kusin 😂

Fan. Jag Àr skitsugen pÄ att testa en. Har ju 16.2-16.5. skulle det funka? Tyckte att GBD-H1000 satt rimligt trots att den dÄ var den nÀst största G'n. Formen gjorde den en stor tjÀnst. Hur Àr GWGn egentligen?
Hahaha kusinen har ingen koll đŸ™„đŸ˜‚đŸ€Ł. GWG Ă€r absolut inte en liten klocka men den Ă€r jĂ€kla bra och trevlig pĂ„ handleden trots sin storlek 😃.
 
Gpr-b Àr tveklöst störst.
Ok. Den gÄr nog bort ÀndÄ. Men snygg Àr den!


SĂ€g det till @livinl0ud kusin 😂

Fan. Jag Àr skitsugen pÄ att testa en. Har ju 16.2-16.5. skulle det funka? Tyckte att GBD-H1000 satt rimligt trots att den dÄ var den nÀst största G'n. Formen gjorde den en stor tjÀnst. Hur Àr GWGn egentligen?

GWG Àr ingen liten klocka men inte överdrivet stor. Den har nÄgra utstickande delar som sagt men pÄ handleden mÀrks de knappt.



Det Ă€r jĂ€kligt snyggt med vita G-Shock, men det kĂ€nns som att den gulnar bara man tittar pĂ„ den. 😆

PXL_20210712_165126026-02.jpeg

VÄgar knappt anvÀnda min lÀngre! ^^
Ska anvÀnda den frÀmst vintertid nÀr svettkörtlarna gÄr i ide.
 
FÄr man frÄga hur stÀmningen kÀnns i Spanien med tanke pÄ Covid?
Skulle ha rest förra Äret, men det blev inte av. Hoppas pÄ nÀsta Är.
Vi har vart hÀr ca 4 ggr under covid och det har absolut kÀnnts sÀkrare Ä tryggare hÀr. Nu Àr det vÀl möjligt att smittspridningen Àr nÄgot större Àn i Sthlm ..givetvis olika beroende pÄ var i Spanien. Men vi har vÄrt anda hem hÀr och det kÀnns bra.
 
Vi har vart hÀr ca 4 ggr under covid och det har absolut kÀnnts sÀkrare Ä tryggare hÀr. Nu Àr det vÀl möjligt att smittspridningen Àr nÄgot större Àn i Sthlm ..givetvis olika beroende pÄ var i Spanien. Men vi har vÄrt anda hem hÀr och det kÀnns bra.
SjÀlv Àr jag inte rÀdd för Covid, har haft det och klarade mig bra. SÄ Àven om jag fÄr det igen sÄ blir det inga problem.
Sen kommer jag att jobba i en skola snart igen, för mig Àr det oundviklig att utsÀtta mig för smittorisk.
Men det Àr inte rolig att vara pÄ semester om det Àr dÄlig stÀmning.
Vet inte hur jag ska förklara, tex om jag sitter pÄ en uteservering och tar en öl och folk kan vara lite arga och tÀnka
pÄ att hur kan sitta och njuta nÀr det Àr Covid.

Siktar pÄ nÀsta Är och hoppas allt Àr bÀttre.
 
SjÀlv Àr jag inte rÀdd för Covid, har haft det och klarade mig bra. SÄ Àven om jag fÄr det igen sÄ blir det inga problem.
Sen kommer jag att jobba i en skola snart igen, för mig Àr det oundviklig att utsÀtta mig för smittorisk.
Men det Àr inte rolig att vara pÄ semester om det Àr dÄlig stÀmning.
Vet inte hur jag ska förklara, tex om jag sitter pÄ en uteservering och tar en öl och folk kan vara lite arga och tÀnka
pÄ att hur kan sitta och njuta nÀr det Àr Covid.

Siktar pÄ nÀsta Är och hoppas allt Àr bÀttre.
Mycke bra stĂ€mning hĂ€r 😎
Om du tÀnker pÄ dom vÀnner Ä bekanta hemma och vad dom tycker Ä tÀnker.. sÄ unnar dom oss bara detta.
 
Tillbaka
Topp