Fast jag inte Àr superglad i analogt lÀngre sÄ fÄr jag nog ÀndÄ sÀga höger..Vilken av dessa tvÄ bör jag slÄ till pÄ? AlltsÄ den till höger och i mitten.
Ăr det rea pĂ„ dom??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fast jag inte Àr superglad i analogt lÀngre sÄ fÄr jag nog ÀndÄ sÀga höger..Vilken av dessa tvÄ bör jag slÄ till pÄ? AlltsÄ den till höger och i mitten.
Nope ingen rea. Vill helt enkelt ha en G-Shock med stÄl/silverfÀrgad plast runt om skÀrmen. PÄ sÄ vis matchar det min ring. Dessa Àr de enda jag hittat som matchar en silverring och som samtidigt Àr i normal storlek.Fast jag inte Àr superglad i analogt lÀngre sÄ fÄr jag nog ÀndÄ sÀga höger..
Ăr det rea pĂ„ dom??
59.5 à 56.1 à 18.0 mmGwg Àr ju inte sÄ stor faktiskt. RÀknar man bort kronskydd och sensor Àr den faktiskt rÀtt lagom stor.
FörstÄr vad du menar. För det priset borde den den ha mer finess.Jag köpte den ljusa versionen med stÄl armband men sÄlde den senare. Va framförallt displayen jag tyckte va lite fattig, i övrigt solid.
59.5 Ă 56.1 Ă 18.0 mm
NÀ, den Àr inte sÄ stor.
NÄgra jÀmförelsebilder.
SÀlja G-shocks pÄ KS Àr ingen hit. TyvÀrr sÄ förvÀntas minst 50% av nypris. Trist om man sÀljer och trevligt om man köper sÄklart.@livinl0ud kanske. Men @HanB verkar gör en seriös exit genom att sÀlja sin Porter. Kanske lÀttare att krÀnga den internationellt. @Meraborsten ocksÄ.
Helt rÀtt instÀllning, att sÀlja för billigt Àr trÄkigt för helt plötsligt ligger de pÄ Tratten för dubbla prisetSÀlja G-shocks pÄ KS Àr ingen hit. TyvÀrr sÄ förvÀntas minst 50% av nypris. Trist om man sÀljer och trevligt om man köper sÄklart.
Jag gör ingen 100% exit, men kommer att banta ner rejÀlt om jag fÄr sÄlt till hyggligt pris. Blir det inte sÄlt, sÄ fÄr det stanna.
Jag har alla 3. ( fast den i mitten har jag i mörkblÄ )Vilken av dessa tvÄ bör jag slÄ till pÄ? AlltsÄ den till höger och i mitten.
Gpr-b Àr tveklöst störst.SÄ vilken klocka upplever du som störst?
Jag tror att vi har tappat storleksperspektivTror doro siffrorna ger en visuellt förstorande effekt.
SÀg det till @livinl0ud kusinGwg Àr ju inte sÄ stor faktiskt. RÀknar man bort kronskydd och sensor Àr den faktiskt rÀtt lagom stor.
LÀgg upp tvÄ bilder med nÄgra sekunders mellanrum sÄ fÄr vi ge ett utlÄtandeDet Àr jÀkligt snyggt med vita G-Shock, men det kÀnns som att den gulnar bara man tittar pÄ den.
Hahaha kusinen har ingen koll . GWG Àr absolut inte en liten klocka men den Àr jÀkla bra och trevlig pÄ handleden trots sin storlek .SÀg det till @livinl0ud kusin
Fan. Jag Àr skitsugen pÄ att testa en. Har ju 16.2-16.5. skulle det funka? Tyckte att GBD-H1000 satt rimligt trots att den dÄ var den nÀst största G'n. Formen gjorde den en stor tjÀnst. Hur Àr GWGn egentligen?
Ok. Den gÄr nog bort ÀndÄ. Men snygg Àr den!Gpr-b Àr tveklöst störst.
SĂ€g det till @livinl0ud kusin
Fan. Jag Àr skitsugen pÄ att testa en. Har ju 16.2-16.5. skulle det funka? Tyckte att GBD-H1000 satt rimligt trots att den dÄ var den nÀst största G'n. Formen gjorde den en stor tjÀnst. Hur Àr GWGn egentligen?
Det Àr jÀkligt snyggt med vita G-Shock, men det kÀnns som att den gulnar bara man tittar pÄ den.
FÄr man frÄga hur stÀmningen kÀnns i Spanien med tanke pÄ Covid?Stekhett i Spanien .. men ÀndÄ jÀvligt nöjd. Avkoppling pÄ hög nivÄ. Casioak fÄr jobba som semesterdinka.
SkÄl!
Jag tror att vi har tappat storleksperspektiv
Vi har vart hÀr ca 4 ggr under covid och det har absolut kÀnnts sÀkrare Ä tryggare hÀr. Nu Àr det vÀl möjligt att smittspridningen Àr nÄgot större Àn i Sthlm ..givetvis olika beroende pÄ var i Spanien. Men vi har vÄrt anda hem hÀr och det kÀnns bra.FÄr man frÄga hur stÀmningen kÀnns i Spanien med tanke pÄ Covid?
Skulle ha rest förra Äret, men det blev inte av. Hoppas pÄ nÀsta Är.
SjÀlv Àr jag inte rÀdd för Covid, har haft det och klarade mig bra. SÄ Àven om jag fÄr det igen sÄ blir det inga problem.Vi har vart hÀr ca 4 ggr under covid och det har absolut kÀnnts sÀkrare Ä tryggare hÀr. Nu Àr det vÀl möjligt att smittspridningen Àr nÄgot större Àn i Sthlm ..givetvis olika beroende pÄ var i Spanien. Men vi har vÄrt anda hem hÀr och det kÀnns bra.
Mycke bra stÀmning hÀrSjÀlv Àr jag inte rÀdd för Covid, har haft det och klarade mig bra. SÄ Àven om jag fÄr det igen sÄ blir det inga problem.
Sen kommer jag att jobba i en skola snart igen, för mig Àr det oundviklig att utsÀtta mig för smittorisk.
Men det Àr inte rolig att vara pÄ semester om det Àr dÄlig stÀmning.
Vet inte hur jag ska förklara, tex om jag sitter pÄ en uteservering och tar en öl och folk kan vara lite arga och tÀnka
pÄ att hur kan sitta och njuta nÀr det Àr Covid.
Siktar pÄ nÀsta Är och hoppas allt Àr bÀttre.
Tack för all input. DÄ blir det nog Spanien för oss till nÀsta Är.Mycke bra stÀmning hÀr
Om du tÀnker pÄ dom vÀnner Ä bekanta hemma och vad dom tycker Ä tÀnker.. sÄ unnar dom oss bara detta.