Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fi fan.. Passa dig, @Derix började hota med vÀgtullar nÀr jag körde förbi dÀr sistRangeman pÄ Àventyr
KÀnde i handleden att det fanns andra G-Shockz pÄ nÀra avstÄnd...
God tisdag i regnet
Bra trippel!Nya stÄlisarna kom idag.
snyggt, rent designmÀssigt tycker jag Rose Àr snyggaste stÄlisen, framför allt kontrasten med svarta baksidan samt den positiva displayen.Nya stÄlisarna kom idag.
Jag vet var solen Àr nu om du vill vetaHÀr pÄ VrÄngö börjar det mulna till
HÀr finns den ocksÄ. Jag har blivit sÄ överdrivet rÀdd om mina klockor att jag inte ens badar med dom lÀngreJag vet var solen Àr nu om du vill veta
Sommar C-Oak?
Nej det Àr en entusiast mod.Ett Casio slÀpp?
Ser misstÀnkt ut som en AP men snygg!
Klockan kommer att lukta grill i 2-3 dagar. Min gjorde det i alla fall. Har lÀrt mig att nÀsta gÄng vi grillar att ta pÄ mig en stÄlklocka.Dagens grillklocka
Ingen grilldoft!Klockan kommer att lukta grill i 2-3 dagar. Min gjorde det i alla fall. Har lÀrt mig att nÀsta gÄng vi grillar att ta pÄ mig en stÄlklocka.
Vad bra, min luktade i mÄnga dagar fast jag tvÀttade den med tvÄl. ( anvÀnde vanlig grillkol, ej briketter )Ingen grilldoft!
Blev skitbra ju.Vad snabbt sakerna kom frÄn eBay anvÀndaren watch_strap_center frÄn Polen. Mycket snabbare Àn Watchtech i Sverige och
bÀttre priser ocksÄ.
Ăr det bara jag som tycker att det Ă€r skitjobbig att byta armband pĂ„ G-shocks?
Det hjÀlper lite att man har Bergeon sprigbar verktyg Àn vanliga verktyg utan mÀrke. ( har jag lÀrt mig den hÄrda vÀgen )
Det blev precis som jag förestÀllde mig i huvudet, tycker att den blev mycket lyckad. Vad tycker ni?
BÀsta Àr att bÄde bezel och band Àr standard och kan
köpas till bra pris ifall jag skulle slita ut dem.
Bild före:
Och bild efter:
Tack, jag Àr jÀttenöjd med resultatet. Det svarta framhÀver verkligen den orangea displayen.Blev skitbra ju.
Vad snabbt sakerna kom frÄn eBay anvÀndaren watch_strap_center frÄn Polen. Mycket snabbare Àn Watchtech i Sverige och
bÀttre priser ocksÄ.
Ăr det bara jag som tycker att det Ă€r skitjobbig att byta armband pĂ„ G-shocks?
Det hjÀlper lite att man har Bergeon sprigbar verktyg Àn vanliga verktyg utan mÀrke. ( har jag lÀrt mig den hÄrda vÀgen )
Det blev precis som jag förestÀllde mig i huvudet, tycker att den blev mycket lyckad. Vad tycker ni?
BÀsta Àr att bÄde bezel och band Àr standard och kan
köpas till bra pris ifall jag skulle slita ut dem.
Bild före:
Och bild efter: