• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman pÄ Àventyr

20210713_120348.jpg

KÀnde i handleden att det fanns andra G-Shockz pÄ nÀra avstÄnd...

20210713_110239.jpg

Den mĂ€rkliga kĂ€nslan har tillslut infunnit sig dĂ„ jag Ă€r nöjd med en hel lĂ„da och kĂ€nner att jag inte vill byta ut nĂ„gon...hĂ€rligt men ovant. đŸ€”
(ps. Finns en GravityMaster och en Porter 85 pÄ Tratten frÄn mig om nÄn e sugen, bÄda "som nya".)

IMG_20210713_134323__01.jpg

Senast Àndrad:
Vad snabbt sakerna kom frÄn eBay anvÀndaren watch_strap_center frÄn Polen. Mycket snabbare Àn Watchtech i Sverige och
bĂ€ttre priser ocksĂ„. 😆

Är det bara jag som tycker att det Ă€r skitjobbig att byta armband pĂ„ G-shocks?
Det hjÀlper lite att man har Bergeon sprigbar verktyg Àn vanliga verktyg utan mÀrke. ( har jag lÀrt mig den hÄrda vÀgen )

Det blev precis som jag förestÀllde mig i huvudet, tycker att den blev mycket lyckad. Vad tycker ni?
BÀsta Àr att bÄde bezel och band Àr standard och kan
köpas till bra pris ifall jag skulle slita ut dem.

Bild före:

IMG_6488.JPG

Och bild efter:

IMG_6489.jpg

Vad snabbt sakerna kom frÄn eBay anvÀndaren watch_strap_center frÄn Polen. Mycket snabbare Àn Watchtech i Sverige och
bĂ€ttre priser ocksĂ„. 😆

Är det bara jag som tycker att det Ă€r skitjobbig att byta armband pĂ„ G-shocks?
Det hjÀlper lite att man har Bergeon sprigbar verktyg Àn vanliga verktyg utan mÀrke. ( har jag lÀrt mig den hÄrda vÀgen )

Det blev precis som jag förestÀllde mig i huvudet, tycker att den blev mycket lyckad. Vad tycker ni?

Bild före:

IMG_6488.JPG

Och bild efter:

IMG_6489.jpg
Blev skitbra ju.👍

.
bĂ€ttre priser ocksĂ„. 😆

Bild före:

IMG_6488.JPG

Och bild efter:

IMG_6489.jpg

Perfekt modd.

Tillbaka
Topp