Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
à t mest köttbullar och njöt av ac:nBlev det sÄ dyrt pÄ Ikea??![]()
Hur lÀnge ska ni va hÀr nere dÄ?à t mest köttbullar och njöt av ac:n![]()
VÀnder hem imorgon igen!Hur lÀnge ska ni va hÀr nere dÄ?![]()
Den har sjÀlvlÀkt sjukt nogGjort ett nytt försök med G loggan? Ser riktigt bra ut!
Coolt, det sÄg ju rÀtt illa ut ett tag. Nu ser det ju riktigt fint utDen har sjÀlvlÀkt sjukt nogmen tÀnker fylla i den under hösten
.
Hade nog tagit Vita sand av dom tvĂ„.. 2mil söder om Kalmar , o dĂ„ slipper ni Ălandsstressen..VĂ€nder hem imorgon igen!
Vilket Àr bÀst för en Rangeman av Vita sand och SaxnÀs förresten?
(FrÄgar Ät en fru som inte vill vara pÄ samma stÀlle tvÄ dagar i rad...)
Ja den sÄg riktigt riktigt illa ut.Coolt, det sÄg ju rÀtt illa ut ett tag. Nu ser det ju riktigt fint ut
Tjena gÀnget!
Har börjat tjuvlÀsa lite igen
Sett att nÄgon/nÄgra undrar över GWG-1000 pÄ liten handled. Eftersom jag tror att jag har tunnaste handleden pÄ forumet sÄ skickar jag in dagens referensbild med Mudmastern pÄ 15,3 dagsfÀrska cm.
Trevlig sommar pÄ er!
![]()
![]()
Tack för bra ref bild!Tjena gÀnget!
Sett att nÄgon/nÄgra undrar över GWG-1000 pÄ liten handled. Eftersom jag tror att jag har tunnaste handleden pÄ forumet sÄ skickar jag in dagens referensbild med Mudmastern pÄ 15,3 dagsfÀrska cm.
Trevlig sommar pÄ er!
![]()
![]()
Men oj vilket ha begÀr man fick för den gröna riktigt snygg, hade dock gÀrna sett en med positiv display och skruvlock men man kan inte fÄ allt hÀr i vÀrlden.Blir sugen pÄ en ny G-shock! Skulle kunna vara den ultimata klockan.
sjukt nice...hade gÀrna sett en positive display pÄ den silvriga dÄ jag Àr lite allergisk mot negativa displayer, dÄ hade den vart givet köp direkt. kanske fÄr bli en röd istÀllet bara för att chockaBlir sugen pÄ en ny G-shock! Skulle kunna vara den ultimata klockan.
Men oj vilket ha begÀr man fick för den gröna riktigt snygg, hade dock gÀrna sett en med positiv display och skruvlock men man kan inte fÄ allt hÀr i vÀrlden.
Ja en positiv display skulle vara bÀttre, jag kommer nog gÄ för den blÄ. FÄr sÀkert se minst en variant av varje i trÄden nÀr de vÀl slÀpps!sjukt nice...hade gÀrna sett en positive display pÄ den silvriga dÄ jag Àr lite allergisk mot negativa displayer, dÄ hade den vart givet köp direkt. kanske fÄr bli en röd istÀllet bara för att chocka![]()
Tack för bra ref bild!
Har lÀnge velat ha en men inte vÄgat, fÄr se vad som hÀnder i framtiden
Edit: Kan du Àven ta en bild pÄ undersidan av av din handled sÄ man fÄr se hur mycket av klockan som sticker ut.
Min polare har en Mudmaster som jag fick lÄna ett par dagar och nu nÀr jag ser den pÄ honom sÄ tÀnker jag; wow, vilken cool klocka!Tjena gÀnget!
Trevlig sommar pÄ er!
![]()
![]()
Fasen vilka starka armar du har
Jag Àr ocksÄ sugen pÄ en 5000. Jag har dragit mig alldeles för lÀnge för att bestÀlla en frÄn Japan men nu nÀr de ska sÀljas Àven i Europa Àr det dags att slÄ till!
Bra prissatt ÀndÄ. TillgÀnglig pÄ mÄndag alltsÄ. Hoppas att leveransdatum stÀmmer.
![]()
Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com