• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Är det nĂ„gon som har/haft en GD350-8? Vad tycker ni om den? Är rĂ€tt sugen pĂ„ en sĂ„n.🙂

Är det nĂ„gon som har/haft en GD350-8? Vad tycker ni om den? Är rĂ€tt sugen pĂ„ en sĂ„n.🙂
Jag hade en svart med positiv display
 vingarna pĂ„ bandet stabiliserar klockan pĂ„ handleden och sitter mycket bra. Annars kan man ta bort en eller bĂ„da vingar beroende pĂ„ hadledsformen. Stora siffror, VIBE-larm som definitivt vĂ€cker dig pĂ„ morgonen eller pĂ„minner dig anonymt pĂ„ jobbet, att det Ă€r dags att sticka ivĂ€g frĂ„n mötet och ”hĂ€mta barnen frĂ„n dagis” đŸ€Ł Rekommenderas!

BadhĂ€ng idag med trĂ„ksubis 👌

PXL_20210715_124818911.jpg

Lite annat som en del kanske kĂ€nner igen frĂ„n ”förr”. 😊

HandtrĂ€naren var den vĂ€rsta modellen som gick att frambringa pĂ„ sin tid (165,6 kg tryck krĂ€vs för att pressa ihop den) sĂ„ varför jag köpt den Ă€r en gĂ„ta. 😂

8CA3504F-DC0F-4065-A04A-5D144190B8F7.jpeg
D20174DC-913D-461E-8685-B3A8ABF68B97.jpeg
B16A44AB-B812-45D9-A018-B4F7FE7631C3.jpeg
3C29C440-0292-449A-A8FE-E52D7FC4FB76.jpeg
20C3EF48-B27E-439E-A227-BEE9B058EC9A.png

Jag har flera av dessa handstÀrkare men har dock inte trÀnat med dem pÄ ett tag. Har tidigare haft 3an och 4an men sÄlde dem för lÀnge sedan nÀr jag behövde pengar.
Fick ihop 4an genom att hÄlla med bÄda hÀnderna och klÀmma ihop den mellan knÀna med benens hjÀlp. Helt galet att nÄgon kan trycka ihop den med bara handen.
VÄr store Magnus Àr en av de 5 i vÀrlden som gjort det, och med TRE fingrar!
Även om man aldrig kommer vara i nĂ€rheten att klara den sĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ lite hĂ€ftigt att ha och kĂ€nna pĂ„. För att beskriva den för en vanlig dödlig som inte Ă€r en starkeman sĂ„ kan man sĂ€ga att det kĂ€nns nĂ€stan som att klĂ€mma pĂ„ en sten, nĂ€stan som ett stumt material.

Senast Àndrad:
Jag hade en svart med positiv display
 vingarna pĂ„ bandet stabiliserar klockan pĂ„ handleden och sitter mycket bra. Annars kan man ta bort en eller bĂ„da vingar beroende pĂ„ hadledsformen. Stora siffror, VIBE-larm som definitivt vĂ€cker dig pĂ„ morgonen eller pĂ„minner dig anonymt pĂ„ jobbet, att det Ă€r dags att sticka ivĂ€g frĂ„n mötet och ”hĂ€mta barnen frĂ„n dagis” đŸ€Ł Rekommenderas!
Tack! Är just sugen pĂ„ 8an, den med en grön rand pĂ„ displayen och gĂ€rna med "vibrator" text. 😂 För se om det gĂ„r att hitta. 🙂

Varje gÄng jag ser den dÀr blir jag sÄ ledsen att den Àr sÄ idiotiskt designad att vi med mindre handleder inte kan ha den. SÄ jÀvla cool. Till och med frun tyckte den var riktigt cool och hon Àr inte förtjust i G-Shocks.
Jag med mina 16.5 hĂ„ller med till fullo. Å andra sidan slipper jag gĂ„ pank... hade utan tvekan haft bĂ„de trĂ„ksubar och titanare i överflöd. 😅đŸ€Ș

Tillbaka
Topp