Paket 1 öppnat o provat
FÄr följa med och hÀmta paket 2
FÄr följa med och hÀmta paket 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sjÀlv!
Hörrö, det dÀr slottet kÀnner jag igenEastcoast
Same same men jag trivs .
Tackar . Ja den Àr kvar Àn sÄ lÀnge . En dag i taget hehe.Den dÀr klockan passar pÄ dig helt enkelt. Den bör du behÄlla!
Segt. Bra tips! CyberPhoto Àr grymma. Köpte en Rangeman för bara ett par kronor över 2' för ett halvÄr sen. Tror jag ska slÄ till om den kommer ner sÄ lÄgt igen. Bra sugen pÄ en. Blir min tredje svÄrt att stÄ emot pangpriset den ligger pÄ idag ocksÄ.Jag ser att jag hade otur i turen. BÄda de G-shocks jag nyligen bestÀllde (GW-M5610-1ER och GW-9400-1ER) frÄn Cyberphoto Àr nu till kampanjpris. De lÄg redan pÄ lÀgsta pris pÄ marknaden och Àr nu Ànnu billigare. SÄ det Àr ett tips.
Segt. Bra tips! CyberPhoto Àr grymma. Köpte en Rangeman för bara ett par kronor över 2' för ett halvÄr sen. Tror jag ska slÄ till om den kommer ner sÄ lÄgt igen. Bra sugen pÄ en. Blir min tredje svÄrt att stÄ emot pangpriset den ligger pÄ idag ocksÄ.
Ja, tror det tog en dag till Stockholm ocksÄ. Plus att man fick en chokladkaka till. Det dÀr lilla extra Àr för mig.Ja de Àr suverÀna. BestÀller man tidigt pÄ dan sÄ finns paketet att hÀmta ut nÀsta dag.
I alla fall om man bor i norra Sverige, företaget Àr i UmeÄ.
Det dÀr var snabbt! Var det inte igÄr du köpte den?
3500-5500kr beroende pÄ skick, Älder, fullset etc.Vart tror ni en Frogman GWF1000 ligger i pris idag?
Jajjemen @Meraborsten var kvick som....Det dÀr var snabbt! Var det inte igÄr du köpte den?
Fel tid i mÄnaden annars hade jag inte kunnat stÄ emot3st G-shocks Äker ut pÄ KS el Tratten imorgon. SÀtter lite bra priser fram till imorgon om nÄgon Àr intresserad.
Fullset ock ink skicka lÀtt!
1.casio g-shock x porter gm-5600 ey-1dr 2000kr
2.casio g-shock mudmaster gwg-1000-1a9er 3000kr
3.GM6900G 1000kr
Lingonvecka?Fel tid i mÄnaden annars hade jag inte kunnat sÄ emot
Okej. Tack för svar3500-5500kr beroende pÄ skick, Älder, fullset etc.
Gjort ett nytt försök med G loggan? Ser riktigt bra ut!Same same men jag trivs .
Blev det sÄ dyrt pÄ Ikea??Fel tid i mÄnaden annars hade jag inte kunnat stÄ emot