• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Paket 1 öppnat o provat😁
FĂ„r följa med och hĂ€mta paket 2😃
IMG_20210714_160611.jpg

Jag ser att jag hade otur i turen. BÄda de G-shocks jag nyligen bestÀllde (GW-M5610-1ER och GW-9400-1ER) frÄn Cyberphoto Àr nu till kampanjpris. De lÄg redan pÄ lÀgsta pris pÄ marknaden och Àr nu Ànnu billigare. SÄ det Àr ett tips.
Segt. Bra tips! CyberPhoto Àr grymma. Köpte en Rangeman för bara ett par kronor över 2' för ett halvÄr sen. Tror jag ska slÄ till om den kommer ner sÄ lÄgt igen. Bra sugen pÄ en. Blir min tredje :bag: svÄrt att stÄ emot pangpriset den ligger pÄ idag ocksÄ.

Segt. Bra tips! CyberPhoto Àr grymma. Köpte en Rangeman för bara ett par kronor över 2' för ett halvÄr sen. Tror jag ska slÄ till om den kommer ner sÄ lÄgt igen. Bra sugen pÄ en. Blir min tredje :bag: svÄrt att stÄ emot pangpriset den ligger pÄ idag ocksÄ.

Ja de Àr suverÀna. BestÀller man tidigt pÄ dan sÄ finns paketet att hÀmta ut nÀsta dag.
I alla fall om man bor i norra Sverige, företaget Àr i UmeÄ.

Tillbaka
Topp