Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FörstÄr mig inte pÄ Casio...denna skulle ju vara en China exclusive.Ja, jag upptÀckt det igÄr ocksÄ. Vilken tur jag har. SÄnt hÀnder. Min Àr i alla fall pÄ vÀg.
Köpte du den pÄ G-shock uk?Ja, jag upptÀckt det igÄr ocksÄ. Vilken tur jag har. SÄnt hÀnder. Min Àr i alla fall pÄ vÀg.
Ja, jÀtte störande. Ok, att nÄgra fÄ nÀtaffÀrer fÄr in det, som med Porter pÄ Allikestore i Europa.FörstÄr mig inte pÄ Casio...denna skulle ju vara en China exclusive.
Notera att g-shock UK kallar den för rainbow colour GM-5600 och inte Shanghai night.
Nej, jag bestÀllde frÄn Reeds och anvÀnde MyUS för att skicka den.Köpte du den pÄ G-shock uk?
Absolut, jag hÄller med. Riktigt dÄligt hanterat av Casio. Dock hade du bestÀllt frÄn HK sÄ hade du fÄtt den coola förpackningen med extra leksaker istÀllet för en vanlig tinbox.@L&W tÀnk om man bestÀllde den frÄn Elite timepiece, skit vad arg jag skulle bli. Betala över 5000kr för att fÄ hem den till Sverige och sen fÄ veta
att den slÀpps den överallt.
Casio borde ha sagt att det ska finnas överallt istÀllet och dÄ borde den kosta mindre ocksÄ tycker jag.
Ja, pÄ det sÀttet blir det ju att man ÀndÄ har köpt en mer exklusiv version.Absolut, jag hÄller med. Riktigt dÄligt hanterat av Casio. Dock hade du bestÀllt frÄn HK sÄ hade du fÄtt den coola förpackningen med extra leksaker istÀllet för en vanlig tinbox.
Ja det var konstigt att alikestore kunde fÄ tag i sÄ mÄnga porter. Den sÄldes bara via Casio AD. Jag fick betala 4.6" för min frÄn Ebay. Det kostar lite att vara först. Hade jag vetat att @Meraborsten och @dzlDave sÀljer sina för 2k sÄ hade jag vÀntat haha...Usch alltsÄ vilken tur jag har. à kte 2 gÄnger pÄ det, första gÄngen med senaste Porter, tog hem den frÄn nÄgon grÄhandlare i HK och sen veta att
Allikestore har den ocksÄ och billigare.
Och nu med shanghai Night square.
Verka som om Casio har satt det i system. Ge ut en limited, sen ta bort nÄgonting frÄn den och slÀpper ut det till vanliga affÀrer sen.
För det priset sÄ borde container boxen och figurerna följa med.Ja, pÄ det sÀttet blir det ju att man ÀndÄ har köpt en mer exklusiv version.
Det som Àr bra Àr att jag ville ha den för jag gillade fÀrgen och lite för att den var Kina exclusive dÄ jag sjÀlv Àr kines.
Tur att jag inte köpte den för att flippa senare. Kan tÀnka mig hur besviken jag skulle bli.
Vi fÄ se om jag kommer undan billigare eller till samma pris ÀndÄ, för priset Àr ju i £ i UK.
Ja det var konstigt att alikestore kunde fÄ tag i sÄ mÄnga porter. Den sÄldes bara via Casio AD. Jag fick betala 4.6" för min frÄn Ebay. Det kostar lite att vara först. Hade jag vetat att @Meraborsten och @dzlDave sÀljer sina för 2k sÄ hade jag vÀntat haha...
Ja, det sjuka Àr att Allikestore fick re-stock och finns fortfarande att bestÀlla nu.Ja det var konstigt att alikestore kunde fÄ tag i sÄ mÄnga porter. Den sÄldes bara via Casio AD. Jag fick betala 4.6" för min frÄn Ebay. Det kostar lite att vara först. Hade jag vetat att @Meraborsten och @dzlDave sÀljer sina för 2k sÄ hade jag vÀntat haha...
HÄller 100% med dig ang detta.För det priset sÄ borde container boxen och figurerna följa med.
1890 yuan (ca.2500sek) kostade den nÀr den lanserades i Kina med boxen och figuren.HÄller 100% med dig ang detta.
Fy, att vi andra ska betala mer för mindre saker.1890 yuan (ca.2500sek) kostade den nÀr den lanserades i Kina med boxen och figuren.
Inte jag, men vad trevligt att se dig sötsnokenNÄgon som testat polywatch pÄ glaset pÄ en G-shock?