• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

lite lunch pĂ„ balkongen 😎👍

E7B80E9C-C58B-4BDE-ADE7-D2197302E909.jpeg

Bra samling! Bara Porter och 35-Ă„rs Guldet som fattas.... ;)
Porter Ă€r nog bara att glömma prismĂ€ssigt men nĂ„n gĂ„ng ibland dyker det ju upp en guld-35a till rĂ€tt ok priser😉
Skönt att se alla perfekt tids synkade.. man blir lugn i sjĂ€len. đŸ€€
Ser ju sĂ„ mycket bĂ€ttre ut pĂ„ bild oxĂ„đŸ˜
Problemet som uppstĂ„tt Ă€r ju att jag tvunget mĂ„ste synka alla icke-MB varje gĂ„ng jag tar en bild med tvĂ„ eller fler klockor samtidigt 😳

Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ 35-Ă„rs guldet, men hittar inga bra till rimliga priser. Fixar inte repor pĂ„ dessa, sĂ„ det mĂ„ste antigen vara ett ras som man man kan byta klĂ€der pĂ„. Eller en i toppskick.
Jag köpte en extra lĂ€nk till min för 2 Ă„rs sedan. Min har lite hairlines pĂ„ lĂ€nken men har Ă€nnu inte byt lĂ€nken
😉

Är vĂ€ldigt sugen pĂ„ 35-Ă„rs guldet, men hittar inga bra till rimliga priser. Fixar inte repor pĂ„ dessa, sĂ„ det mĂ„ste antigen vara ett ras som man man kan byta klĂ€der pĂ„. Eller en i toppskick.
LÄg en ute för ett tag sen runt 6k i anvÀnt men för den delen inte tokrepig..
Har ju en till stĂ„lis som inte var med pĂ„ bild i morse, min första stĂ„lis.. Min AR-camomoden😃
IMG_20210715_205436.jpg

Bra samling! Bara Porter och 35-Ă„rs Guldet som fattas.... ;)

Porter Ă€r nog bara att glömma prismĂ€ssigt men nĂ„n gĂ„ng ibland dyker det ju upp en guld-35a till rĂ€tt ok priser😉

Ser ju sĂ„ mycket bĂ€ttre ut pĂ„ bild oxĂ„đŸ˜
Problemet som uppstĂ„tt Ă€r ju att jag tvunget mĂ„ste synka alla icke-MB varje gĂ„ng jag tar en bild med tvĂ„ eller fler klockor samtidigt 😳
Glöm inte B5000CS "Tron" 😉

Tillbaka
Topp