Barricello
Guld
lite lunch pÄ balkongen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra samling! Bara Porter och 35-Ärs Guldet som fattas....StÄlgÀnget i morgonsolen
Skönt att se alla perfekt tids synkade.. man blir lugn i sjÀlen.StÄlgÀnget i morgonsolen
Porter Àr nog bara att glömma prismÀssigt men nÄn gÄng ibland dyker det ju upp en guld-35a till rÀtt ok priserBra samling! Bara Porter och 35-Ärs Guldet som fattas....
Ser ju sÄ mycket bÀttre ut pÄ bild oxÄSkönt att se alla perfekt tids synkade.. man blir lugn i sjÀlen.
Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ 35-Ă„rs guldet, men hittar inga bra till rimliga priser. Fixar inte repor pĂ„ dessa, sĂ„ det mĂ„ste antigen vara ett ras som man man kan byta klĂ€der pĂ„. Eller en i toppskick.Porter Ă€r nog bara att glömma prismĂ€ssigt men nĂ„n gĂ„ng ibland dyker det ju upp en guld-35a till rĂ€tt ok priser
Jag köpte en extra lĂ€nk till min för 2 Ă„rs sedan. Min har lite hairlines pĂ„ lĂ€nken men har Ă€nnu inte byt lĂ€nkenâŠĂr vĂ€ldigt sugen pĂ„ 35-Ă„rs guldet, men hittar inga bra till rimliga priser. Fixar inte repor pĂ„ dessa, sĂ„ det mĂ„ste antigen vara ett ras som man man kan byta klĂ€der pĂ„. Eller en i toppskick.
LĂ„g en ute för ett tag sen runt 6k i anvĂ€nt men för den delen inte tokrepig..Ăr vĂ€ldigt sugen pĂ„ 35-Ă„rs guldet, men hittar inga bra till rimliga priser. Fixar inte repor pĂ„ dessa, sĂ„ det mĂ„ste antigen vara ett ras som man man kan byta klĂ€der pĂ„. Eller en i toppskick.
Hur mycket skiljer 35an mot icke-35an förutom positiv och negativ display.Jag köpte en extra lĂ€nk till min för 2 Ă„rs sedan. Min har lite hairlines pĂ„ lĂ€nken men har Ă€nnu inte byt lĂ€nkenâŠ
Bezeln Àr polerad pÄ 35 och borstad pÄ den negativa.Hur mycket skiljer 35an mot icke-35an förutom positiv och negativ display.
Ăr guldytan annorlunda?
Precis, 35an Àr mycket blingigare. Min gamlaBezeln Àr polerad pÄ 35 och borstad pÄ den negativa.
Bra samling! Bara Porter och 35-Ă„rs Guldet som fattas....
Glöm inte B5000CS "Tron"Porter Àr nog bara att glömma prismÀssigt men nÄn gÄng ibland dyker det ju upp en guld-35a till rÀtt ok priser
Ser ju sÄ mycket bÀttre ut pÄ bild oxÄ
Problemet som uppstÄtt Àr ju att jag tvunget mÄste synka alla icke-MB varje gÄng jag tar en bild med tvÄ eller fler klockor samtidigt
Just det, hur kunde jag glömma den.Glöm inte B5000CS "Tron"
Och / eller semistÄlisarnaGlöm inte B5000CS "Tron"
Den bÀsta stÄlisen och den som fick mig att börja med G-shock!Precis, 35an Àr mycket blingigare. Min gamla
MmmmmmmGBytte ifrÄn oaken.
Jag hade ju inte tagit en i stÄl till motortvÀtt
Min första var gruppköpet av DW-5035 som jag fortfarande har kvar. Men denna var god tvĂ„a och gjorde sĂ„ att jag fastnade helt. Ănnu en gammal bild.Den bĂ€sta stĂ„lisen och den som fick mig att börja med G-shock!
Funkade perfekt faktisktJag hade ju inte tagit en i stÄl till motortvÀtt
Det kĂ€nns sĂ„? Prova att lĂ€gg ett bud. Men sĂ€ljaren verkar digga reservationspris sĂ„ det ger nog ingetĂr inte detta rĂ€tt ok pris Ă€ven "köp-nu"?
CASIO G-Shock Mudmaster GG-1000-1A3ER
Utropspris: 1450 kr. Typ: Auktion. Slutar: 7/23/2021 10:35:43 AM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
KĂĂĂĂĂĂâŠ.. jeah, you know the restâŠĂr inte detta rĂ€tt ok pris Ă€ven "köp-nu"?
CASIO G-Shock Mudmaster GG-1000-1A3ER
Utropspris: 1450 kr. Typ: Auktion. Slutar: 7/23/2021 10:35:43 AM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Det var visst inget reservationspris pÄ denDet kÀnns sÄ? Prova att lÀgg ett bud. Men sÀljaren verkar digga reservationspris sÄ det ger nog inget