LÄgt som fan ? Tvivlar att de sÀljer med förlustaffÀr men kan givetvis ha fel .Undrar vad de hade för inköpspris pÄ den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÄgt som fan ? Tvivlar att de sÀljer med förlustaffÀr men kan givetvis ha fel .Undrar vad de hade för inköpspris pÄ den.
Jag tror att de gÄr +/- 0 pÄ den.LÄgt som fan ? Tvivlar att de sÀljer med förlustaffÀr men kan givetvis ha fel .
Bara gissningar frÄn oss bÄda utan att veta till 100% .Jag tror att de gÄr +/- 0 pÄ den.
Det som stör mig lite Àr att det saknas en knapp uppe till vÀnster pÄ MR-G. Hoppas de fixar till det pÄ nÀsta release. Som med nya MTG.Jag tycker precis tvÀrt om. Jag tycker att MRG Àr mycket mer raffinerad medan MTG Àr lite för flÀskig. SÄ jag tÀnker att smaken Àr som baken helt enkelt. Och sÄ gillar jag nÀr man inte sÀtter nÄgra grÀnser för ingenjörskonst, bara den att gör det bÀsta som nÄgonsin gÄr att uppbringa. Visst, en GW5000 Àr bÀttre rent anvÀndarmÀssigt men i övrigt Àr MRG riktigt cool.
Men vafalls? MRG Àr ingen jekla frilufts-klocka!
SÄdana pjÀser du efterfrÄgar finns det ju gott om. Plus, en kompass och termo hade inte gjort priserna lÀttare att hantera.
MRG Àr för gentlemen som tröttnat pÄ DJ och liknande gubbigheter och ist vill ha nÄgot tidsenligt (<- skrivet med lite glimt i ögat). NÄgot som dock hade varit coolt Àr hourly chime med ett litet gong-gong ljud frÄn en liten högtalare.
En Ironman versionLimited edition 1/1
Det som stör mig lite Àr att det saknas en knapp uppe till vÀnster pÄ MR-G. Hoppas de fixar till det pÄ nÀsta release. Som med nya MTG.
Ett par av dom Àr riktigt coola. Men nÄgon poÀnterade att det faktiskt stÄr oceANUS pÄ tavlan. Hade inte reflekterat över det. Det Àr lite svÄrsmÀlt tycker jag.Hade jag varit en gentleman och velat lÀgga ut sÄ mycket pÄ en Casio-klocka dÄ hade det varit Oceanus alla dagar i veckan
Det gick tydligen jÀvligt snabbt, har varit in och kikat nÄgra gÄnger under förmiddan men missade luckan dÄ de fanns inne.Casio GW-5000U-1ER | Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER Man
Casio g-shock GW-5000U-1ER | Official Distributor Casio Watch g-shock GW-5000U-1ER in Spain. Watches buy Casio news in watches 2021www.relojesdemoda.com
'Out of stock'. Man skulle hÀngt pÄ lÄset tydligen. NÄgon som fick tag i en uppdaterad GW-5000?
Och kan kosta hÀlften av list sÄg jag lÀngre ner hÀrNÀ, listar drygt hÀlften tror jag.
Och begagnat Àr det helt andra priset. Min MRG som jag har nu kostade ungefÀr som en ny FrogmanOch kan kosta hÀlften av list sÄg jag lÀngre ner hÀr
Jag har nog ett par stycken extra lÀnkbitar av varje om jag fick tag i en guldis till att moddaEn Ironman version
@roosterman, nÀr ska du göra en stÄl version av trantixxii? Du har ju alla fÀrger nu.
Precis, det Àr ingen stress. Kommer att finnas till bra priser om nÄgon mÄnad.Det fyller nog pÄ snabbt eftersom det i princip Àr en befintlig modell.