Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄja! Nu glömmer vi detta i 6 dagar och 15 timmarDet var visst inget reservationspris pÄ den
Om inga fler lÀgger bud pÄ den sÄ blir det iaf ett ok pris
SÄ 9-3orna bara trillar över dig-Hej, vill du ha min bil..??
-Ja, varför inte..
-Bra, jag kommer och lÀmnar den ikvÀll.
-Tack.
Himla osis.. Eller hur??SÄ 9-3orna bara trillar över dig
Sa du en helblÄ stÄlis?Och / eller semistÄlisarna
NÄt jag verkligen hade jagat om det funnits, hade vart en helblÄ stÄlis
HÄller pÄ att kika om grejer till en sÄn mod.. Band och bezel finns ju i kit och det tillsammans med en blÄ GW-B5600 kunde bli riktigt mummigt
JÀvlar. Det dÀr var fan coolt. Ser ut som nÄtt den hÀrSa du en helblÄ stÄlis?
Displayen Ă€r otydlig, rekommendera den med positiv display istĂ€llet. ( jag har bĂ„da )Ăr Ă„terigen sugen pĂ„ en GW 7900 dĂ„ jag tycker det Ă€r en nĂ„got underskattad modell.
NĂ„gon som har erfarenhet av modellen med negativ display ?
Jag tycker precis tvĂ€rt om. Jag tycker att MRG Ă€r mycket mer raffinerad medan MTG Ă€r lite för flĂ€skig. SĂ„ jag tĂ€nker att smaken Ă€r som baken helt enkelt. Och sĂ„ gillar jag nĂ€r man inte sĂ€tter nĂ„gra grĂ€nser för ingenjörskonst, bara den att gör det bĂ€sta som nĂ„gonsin gĂ„r att uppbringa. Visst, en GW5000 Ă€r bĂ€ttre rent anvĂ€ndarmĂ€ssigt men i övrigt Ă€r MRG riktigt cool.MRGâŠ. jaâŠ. jag som Ă€r heeeelt ointresserad av MRG, jĂ€mförde den med MTG⊠och förstĂ„r inte hajpen⊠ALLS!!! Tycker t.o.m. att MTG Ă€r snyggare, men att MRG ska kosta 4-5 ggr mer bara pga att boetten Ă€r helt i metall förstĂ„r jag mig inte pÄ⊠sÄ⊠Whatâs the point?
HÀr Àr den perfekta jÀmförelsen:
Jag har heller aldrig fattat riktigt...MRGâŠ. jaâŠ. jag som Ă€r heeeelt ointresserad av MRG, jĂ€mförde den med MTG⊠och förstĂ„r inte hajpen⊠ALLS!!! Tycker t.o.m. att MTG Ă€r snyggare, men att MRG ska kosta 4-5 ggr mer bara pga att boetten Ă€r helt i metall förstĂ„r jag mig inte pÄ⊠sÄ⊠Whatâs the point?
Den dÀr MRG:n Àr riktigt snygg, utan att behöva kosta 80 (tror jag inte )MRG Monday.
Jag menar, visst det Àr kvalitet och hantverk⊠men vÀnta:Jag har heller aldrig fattat riktigt...
Sen kan en MRG kosta 40 och en i en annan fÀrg 80. Man Àr vÀl för dum för att fatta helt enkelt
MRGâŠ. jaâŠ. jag som Ă€r heeeelt ointresserad av MRG, jĂ€mförde den med MTG⊠och förstĂ„r inte hajpen⊠ALLS!!! Tycker t.o.m. att MTG Ă€r snyggare, men att MRG ska kosta 4-5 ggr mer bara pga att boetten Ă€r helt i metall förstĂ„r jag mig inte pÄ⊠sÄ⊠Whatâs the point?
Jag menar, visst det Àr kvalitet och hantverk⊠men vÀnta:
Den har ju redan datumfönstret, sÄ i den största ögat kunde man vackert implementera det viktigaste: kompassen och termometern/barometern och visa de pÄ en helt ny nivÄ designmÀssigt⊠skita fullstÀndigt i appen, skippa GPS-tiden och göra klockan helt BT- och app-fri.
Den dÀr MRG:n Àr riktigt snygg, utan att behöva kosta 80 (tror jag inte )
Typ nÄt sÄnt hÀr?NÄgot som dock hade varit coolt Àr hourly chime med ett litet gong-gong ljud frÄn en liten högtalare.
Klockmagasinet sÄlde ett tag sen MRG-G2000R-1ADR för 18830kr .NÀ, listar drygt hÀlften tror jag.
Klockmagasinet sÄlde ett tag sen MRG-G2000R-1ADR för 18830kr .
Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR
Köp Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR pÄ nÀtet för 18 830,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Verkligen .Yes, fantastiskt pris!
Undrar vad de hade för inköpspris pÄ den.Klockmagasinet sÄlde ett tag sen MRG-G2000R-1ADR för 18830kr .
Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR
Köp Casio MR-G G-Shock MRG-G2000R-1ADR pÄ nÀtet för 18 830,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com