RÄka visst klicka hem en G jag velat ha sedan första gÄngen jag sÄg den hos Sakura men som aldrig fick in den pÄ lager .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad?!RÄka visst klicka hem en G jag velat ha sedan första gÄngen jag sÄg den hos Sakura men som aldrig fick in den pÄ lager .
Denna skönhet .
Wow, vilken tjusig pjÀs!Denna skönhet .
Casio G-Shock MTG-B2000BDE-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Tack . Gillar verkligen designen/looken pÄ den .Wow, vilken tjusig pjÀs!
Om du inte klickar med den vet du var jag finns kompis.
Den dÀr blir nog superhett! Snygg som bara den!
Du bygger en grym samling!Wow, vilken tjusig pjÀs!
Om du inte klickar med den vet du var jag finns kompis.
Den dÀr blir nog superhett! Snygg som bara den!
Riktigt grym! Otrolig kvalitetskÀnslaDen Àr sjukt stor, men sitter riktigt bra! Riktigt svag för Mudmaster..
Boom! Snyyyggt.Denna skönhet .
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Jag hoppas den Àr lika trevlig IRL som pÄ bilderna .Boom! Snyyyggt.
Nja, dĂ„ Ă€r den hĂ€r Seikon vĂ€rre.Ăr det bara pĂ„ mig OCDn kickar in nĂ€r man ser en frogman
Haha ja det Àr den verkligen, sÄg en sÄdan hÀr om dagen pÄ K&S tror jag. DÀr snackar vi verkligen OCD-ticksNja, dÄ Àr den hÀr Seikon vÀrre.
Denna skönhet .
He he, jag kĂ€nner igen kĂ€nslan.Ăr det bara pĂ„ mig OCDn kickar in nĂ€r man ser en frogman
Dom Ă€r super lika, tror jag avbokar min och köper en sĂ„dan istĂ€llet ânotâ .
Den dök upp pĂ„ Facebook som reklam.Dom Ă€r super lika, tror jag avbokar min och köper en sĂ„dan istĂ€llet ânotâ .
Nu Àr min MT-G avbokad och Edifice pÄvÀg hem. Sparar nÄgra .Den dök upp pÄ Facebook som reklam.
Kom direkt att tÀnka pÄ den du bestÀllt. Din Àr sÄklart tuffare men det Àr samma tillverkare, likadan fÀrg, metal, samma form.
Folket pÄ Edifice-kontoret har sÀkert rÄkat gÄ förbi G-Shock-kontoret och lÄnat lite
Jag har ingenstans skrivit att du har köpt fel eller ska avboka. Bara att dom pÄminde vÀldigt mycket om varandra.Nu Àr min MT-G avbokad och Edifice pÄvÀg hem. Sparar nÄgra .
Precis sÄ tyckte jag ocksÄ, om bÄde Frogman och MR-GHe he, jag kÀnner igen kÀnslan.
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstÄ hur nÄgon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Àr verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna.
NÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.Givetvis ironisk med min avbokning .
MT-G:n ser badass ut och Edifice ska jag inte ens uttala mig om .
Nice catch!