• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna skönhet 😁.
70A18D89-5336-4DBC-9ADE-B3BBBEAC353B.jpeg

Wow, vilken tjusig pjĂ€s! 😍
Om du inte klickar med den vet du var jag finns kompis. đŸ€—đŸ˜ƒ

Den dĂ€r blir nog superhett! Snygg som bara den! đŸ‘đŸ»đŸ˜
Tack 👌😍. Gillar verkligen designen/looken pĂ„ den 😍.

Oja kompis du har första tjing ifall det blir flipp, man vet aldrig med mig sĂ„ ingen omöjlighet 🙄😂.

Nu har jag nĂ„got att se fram emot vid hemkomst frĂ„n Visby 😎.

Är det bara pĂ„ mig OCDn kickar in nĂ€r man ser en frogman đŸ€Ł
He he, jag kĂ€nner igen kĂ€nslan. 😊
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstĂ„ hur nĂ„gon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Ă€r verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna. 😂

Dom Ă€r super lika, tror jag avbokar min och köper en sĂ„dan istĂ€llet ”not” đŸ™„đŸ˜‚đŸ€Ł.
Den dök upp pÄ Facebook som reklam.
Kom direkt att tÀnka pÄ den du bestÀllt. Din Àr sÄklart tuffare men det Àr samma tillverkare, likadan fÀrg, metal, samma form.

Folket pĂ„ Edifice-kontoret har sĂ€kert rĂ„kat gĂ„ förbi G-Shock-kontoret och lĂ„nat lite 😁

Den dök upp pÄ Facebook som reklam.
Kom direkt att tÀnka pÄ den du bestÀllt. Din Àr sÄklart tuffare men det Àr samma tillverkare, likadan fÀrg, metal, samma form.

Folket pĂ„ Edifice-kontoret har sĂ€kert rĂ„kat gĂ„ förbi G-Shock-kontoret och lĂ„nat lite 😁
Nu Ă€r min MT-G avbokad och Edifice pĂ„vĂ€g hem. Sparar nĂ„gra 💰💰💰.

He he, jag kĂ€nner igen kĂ€nslan. 😊
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstĂ„ hur nĂ„gon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Ă€r verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna. 😂
Precis sĂ„ tyckte jag ocksĂ„, om bĂ„de Frogman och MR-G 😁

Tillbaka
Topp