• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

He he, jag kĂ€nner igen kĂ€nslan. 😊
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstĂ„ hur nĂ„gon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Ă€r verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna. 😂
Fil vet jag inte om jag tycker men just att den Ă€r ”sned” kĂ€nns sĂ„ konstigt men det har sĂ€kert en anledning och funktion, MEN ÄNDÅ đŸ€Ł

Dagens beater i bÀsta ljuset!!!
EC5D9904-D5D3-4464-8881-F5D147E9FC61.jpeg
4EF8EB4E-B419-4068-9288-F9785A9AAB03.jpeg
44DFB179-E827-4A7D-A6DE-DDDB6202BAEE.jpeg

Fil vet jag inte om jag tycker men just att den Ă€r ”sned” kĂ€nns sĂ„ konstigt men det har sĂ€kert en anledning och funktion, MEN ÄNDÅ đŸ€Ł
SjĂ€lva idĂ©n Ă€r vĂ€l att klockan sitter lĂ€ngre in och gör att man kan vinkla handen uppĂ„t utan att det tar emot. SĂ„ jag förstĂ„tt det iaf. Funkar ju dock bara om den sitter pĂ„ vĂ€nstern. 😊

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp