Du vet att Klockia ligger precis innanför Ăsterport i Visby va??Dags för en tripp med familjen till Visby i nĂ„gra dagar .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du vet att Klockia ligger precis innanför Ăsterport i Visby va??Dags för en tripp med familjen till Visby i nĂ„gra dagar .
Hahaha kanske skulle ta mig en tripp ditDu vet att Klockia ligger precis innanför Ăsterport i Visby va??
Dom hade ett riktigt trevligt sortiment sist jag var dÀrHahaha kanske skulle ta mig en tripp dit
Nu blir jag inte mindre sugen . Blir det nÄgon tid över ska jag givetvis dit och kanske rÄka fÄ med mig en G hem .Dom hade ett riktigt trevligt sortiment sist jag var dÀr
Du fÄr kolla pÄ Ebay. Köpte min frÄn Japan media store.Var köper man en GXW-56-1BJF billigast?
Grymt! VÀlkommen in i vÀrmenKors i taket! Trodde inte denna dag skulle komma men Stefan S har blivit med G-Shock
FÄr hÄlla koll dÀr. Det var visst en JDM sÄ det Àr nog enda stÀllet, eller begagnat. @spammerstakeahike visst har du en?Du fÄr kolla pÄ Ebay. Köpte min frÄn Japan media store.
Kors i taket! Trodde inte denna dag skulle komma men Stefan S har blivit med G-Shock
Var köper man en GXW-56-1BJF billigast?
Kors i taket! Trodde inte denna dag skulle komma men Stefan S har blivit med G-Shock
Köpte ocksÄ dÀrifrÄn.JasÄ, det Àr dags nu?
Köpte min ny hos japan media store via eBay. Runt 1750-1800 fÄr du rÀkna med exkl moms och tullavgifter.
Tror beggat inte Àr sÄ lÀtt att hitta i Sverige / ks om du letar efter jdm.
Köpte ocksÄ dÀrifrÄn.
Grymt! VÀlkommen in i vÀrmen
VĂ€lkommen !
HÄller pÄ att natta gumman dÀrav den gryniga bilden
Bra första val! VÀlkommen.
Har fÄtt stÀmplad international warranty card pÄ andra JDM modeller jag har bestÀllt frÄn Japan men ingenting frÄn Japan media store.Bra butik, men det ska ju tillÀggas att du inte fÄr nÄgot garantikort med nÀr du köper dÀrifrÄn, dÄ jdm modeller inte Ätnjuter internationell garanti. Hur bra butiken hanterar garantiÀrenden vet jag ej.
Tack sjÀlv, hoppas du gillar den
Lika bra att börja ordentligt direktTack! Faktiskt kom det in ett tvÄpack av dom