Hahaha touchÚ pÄ denNÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha touchÚ pÄ denNÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.
Det Àr inte dina pengar sÄ varför bryr du dig ens? Hade det varit dina hade jag haft förstÄelseNice catch!
FörstÄr inte pÄ folk som sÀljer sina nyinköpta klockor till halva priset.
Jag var ironiskt, givetvis har jag inte avbokat klockan för en EdificeJag har ingenstans skrivit att du har köpt fel eller ska avboka. Bara att dom pÄminde vÀldigt mycket om varandra.
Nu tÀnker vi pÄ nallebjörnen vi har som maskot och gÄr vidare. Ska aldrig posta edifice hÀr igen.
Lovar![]()
Haha....tagga ner lite ok? Du behöver inte bry dig om vad jag tycker.Det Àr inte dina pengar sÄ varför bryr du dig ens? Hade det varit dina hade jag haft förstÄelse.
HÀnger inte riktigt med? Du skriver saker och ting men vill inte att nÄgon ska bemöta eller ifrÄgasÀtta det? SkÄl med min FunLight saftHaha....tagga ner lite ok? Du behöver inte bry dig om vad jag tycker.SkÄl pÄ dig.
![]()
Cool. Jag missade en King pÄ Tradera igÄr. En sÄn hade inte suttit fel nuHepp, snart fÄr nallebjörnen ersÀttas med en dödskalle eller nÄt om denna stÀmning ska fortsÀtta!
Kungligt
![]()
Hoppas den var i bÀttre skick Àn minCool. Jag missade en King pÄ Tradera igÄr. En sÄn hade inte suttit fel nu![]()
Den sÄg fin ut men jag har inget emot slitna klockorHoppas den var i bÀttre skick Àn min![]()
Den hÀr har jag inför de tuffaste uppdragen sÄ den ska jag slita pÄ sÄ mycket som gÄr.Den sÄg fin ut men jag har inget emot slitna klockor![]()
SkÄl, whatever du Àn dricker.HÀnger inte riktigt med? Du skriver saker och ting men vill inte att nÄgon ska bemöta eller ifrÄgasÀtta det? SkÄl med min FunLight saft.
Det var just Frogman som gjorde att jag fastnat för G-Shock. Just D1000 Frogman Àr perfektion.He he, jag kÀnner igen kÀnslan.
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstÄ hur nÄgon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Àr verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna.![]()
Nallebjörn blev grizzly en stund dÀr.Hepp, snart fÄr nallebjörnen ersÀttas med en dödskalle eller nÄt om denna stÀmning ska fortsÀtta!
Kungligt
![]()
Nej nej! Jag har en ful-King och en fin-King (metall)Nallebjörn blev grizzly en stund dÀr.
Dags att byta klÀder pÄ kingen?![]()
NÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.
Hahaha touchÚ pÄ den. Ser jÀkligt billig/budget ut och det Àr min personliga Äsikt. Hoppas ingen hÀr kÀnner sig/blir krÀnkt
.
Den och Honda racing Àr riktigt nice tycker jag.NÀÀÀjje, jag tycker dom Àr skitcoola! Haha.Var skitnÀra och köpa nya samarbetet med Scuderia AlphaTauri eftersom jag Àr en Motörhead av naturen.
Vroom Vroom!
G-shock har ju tyvÀrr vÀldigt dÄligt andrahandsvÀrde...Nice catch!
FörstÄr inte pÄ folk som sÀljer sina nyinköpta klockor till halva priset.
Det fÄr du givetvis tyckaNÀÀÀjje, jag tycker dom Àr skitcoola! Haha.Var skitnÀra och köpa nya samarbetet med Scuderia AlphaTauri eftersom jag Àr en Motörhead av naturen.
Vroom Vroom!
Ah, det Àr skoj. Nu Àr jag galet förtjust i den modellen. VÀldigt snygga!Det var just Frogman som gjorde att jag fastnat för G-Shock. Just D1000 Frogman Àr perfektion.![]()
Men sen har du vÀl nÄgon/nÄgra frÄn mig som Àr i mint, guldisen exempelvis.Den sÄg fin ut men jag har inget emot slitna klockor![]()
Ah, det Àr skoj. Nu Àr jag galet förtjust i den modellen. VÀldigt snygga!![]()
Den behöll jag i nyskick i ungefÀr ett Är innan jag insÄg att jag knappt vÄgade ha den pÄ mig och lÀt den gÄ vidare i trÄdenMen sen har du vÀl nÄgon/nÄgra frÄn mig som Àr i mint, guldisen exempelvis.![]()
Ja, det Àr lite mÀrkligt. Nu nÀr du sÀger det Àr jag benÀgen att hÄlla med. Bilar som jag tycker Àr mindre fina vÀxer inte pÄ mig. Men just klockorna har gjort det. Det Àr intressant..
Jag tyckte att asymmetriska Frogman och löljligt bulkiga King sÄg sÄ mÀrkligt konstiga och rÀtt fula ut. Men nu gillar jag dem supermkt!
Ăr det nĂ„n form av hjĂ€rntvĂ€tt? Ju mer man tittar pĂ„ en ful grej desto mer bekant kĂ€nns den och till sist börjar man gilla den? SĂ„ funkar det inte med andra grejer för mig. Tycker jag t ex att en viss bilmodell Ă€r ful Ă€ndrar jag inte Ă„sikt bara för att jag ser den oftare. T ex tycker jag att (sorry ni som kör följande bilmĂ€rken ->) Audi och Lexus Ă€r rĂ€tt fula pg a deras enorma grillar. Ser störtlöjligt ut. Ser ju mĂ€ngder av dessa bilar varje dag. Har inte Ă€ndrat Ă„sikt. MĂ€rkligt.
Ah, dÀr ser man. Den var unik, precis som en del andra oanvÀnda klockor jag haft/har.Den behöll jag i nyskick i ungefÀr ett Är innan jag insÄg att jag knappt vÄgade ha den pÄ mig och lÀt den gÄ vidare i trÄden
Edit: Guldisen Àr nog den minst reptÄliga av alla G-Shocks
Du Àr en samlare ut i fingerspetsarnaAh, dÀr ser man. Den var unik, precis som en del andra oanvÀnda klockor jag haft/har.![]()
Ja, det mesta kan man nog finna hemma hos mig.Du Àr en samlare ut i fingerspetsarna![]()
Superfin!Denna skönhet.
![]()
![]()
Casio G-Shock MTG-B2000BDE-1AER
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Tack sÄ mycketSuperfin!