• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.
Hahaha touchĂš pĂ„ den 😊. Ser jĂ€kligt billig/budget ut och det Ă€r min personliga Ă„sikt. Hoppas ingen hĂ€r kĂ€nner sig/blir krĂ€nkt đŸ˜‚đŸ€Ł.

Det vita skulle vara lite gulnat. Men det ser faktiskt inte jag. Dock lite surt att modulen inte visar tiden i alla lÀgen. Kanske bara Àr GW modulen som gör det...

20210719_201809.jpg

He he, jag kĂ€nner igen kĂ€nslan. 😊
I början tyckte jag Frogman var bland det fulaste och konstigaste jag sett. Kunde inte förstĂ„ hur nĂ„gon kunde gilla den modellen, men nu har den vuxit och jag Ă€r verkligen förtjust i den. Likadant var det med Citizen Aqualand. Först bland det fulaste men sen en av de grymmaste och coolaste klockorna. 😂
Det var just Frogman som gjorde att jag fastnat för G-Shock. Just D1000 Frogman Ă€r perfektion. 👌

NÄgon uttryckte det lÀngre bak i trÄden som att Edifice liknar en UrochPenn-klocka.. Ligger viss sanning i det Àven om jag diggar Edifice.

Hahaha touchĂš pĂ„ den 😊. Ser jĂ€kligt billig/budget ut och det Ă€r min personliga Ă„sikt. Hoppas ingen hĂ€r kĂ€nner sig/blir krĂ€nkt đŸ˜‚đŸ€Ł.

NÀÀÀjje, jag tycker dom Ă€r skitcoola! Haha. 😂😂😂 Var skitnĂ€ra och köpa nya samarbetet med Scuderia AlphaTauri eftersom jag Ă€r en Motörhead av naturen. 😅 Vroom Vroom!

NÀÀÀjje, jag tycker dom Ă€r skitcoola! Haha. 😂😂😂 Var skitnĂ€ra och köpa nya samarbetet med Scuderia AlphaTauri eftersom jag Ă€r en Motörhead av naturen. 😅 Vroom Vroom!
Det fĂ„r du givetvis tycka 🙌😍. Det Ă€r de som Ă€r najs att det Ă€r okej att tycka olika/ha olika smak. Vore jĂ€kligt trĂ„kigt om alla tyckte samma om allt 😎.

Bjuder pĂ„ nĂ„gra kvĂ€llsbilder. Återigen den svarta tillsammans med nĂ„got jag fann hĂ€r hemma som kanske tilltalar en del hĂ€r i trĂ„den. Har ju sett att Lego Ă€r skoj hos en del. HĂ„ll till godo, en tegelsten Legokloss. 😊

AA345E7F-9237-4BC7-98FA-A1B9F68BB0B5.jpeg
5F097E3B-A7B5-4E88-BE43-587EC03FABD9.jpeg
8031B49E-51D4-4E31-BFA9-52A65A94722F.jpeg
C18DEE39-BE3E-4408-8773-ECBD59EB6442.jpeg

.
Ah, det Ă€r skoj. Nu Ă€r jag galet förtjust i den modellen. VĂ€ldigt snygga! 😊

Jag tyckte att asymmetriska Frogman och löljligt bulkiga King sÄg sÄ mÀrkligt konstiga och rÀtt fula ut. Men nu gillar jag dem supermkt!

Är det nĂ„n form av hjĂ€rntvĂ€tt? Ju mer man tittar pĂ„ en ful grej desto mer bekant kĂ€nns den och till sist börjar man gilla den? SĂ„ funkar det inte med andra grejer för mig. Tycker jag t ex att en viss bilmodell Ă€r ful Ă€ndrar jag inte Ă„sikt bara för att jag ser den oftare. T ex tycker jag att (sorry ni som kör följande bilmĂ€rken ->) Audi och Lexus Ă€r rĂ€tt fula pg a deras enorma grillar. Ser störtlöjligt ut. Ser ju mĂ€ngder av dessa bilar varje dag. Har inte Ă€ndrat Ă„sikt. MĂ€rkligt.

.

Jag tyckte att asymmetriska Frogman och löljligt bulkiga King sÄg sÄ mÀrkligt konstiga och rÀtt fula ut. Men nu gillar jag dem supermkt!

Är det nĂ„n form av hjĂ€rntvĂ€tt? Ju mer man tittar pĂ„ en ful grej desto mer bekant kĂ€nns den och till sist börjar man gilla den? SĂ„ funkar det inte med andra grejer för mig. Tycker jag t ex att en viss bilmodell Ă€r ful Ă€ndrar jag inte Ă„sikt bara för att jag ser den oftare. T ex tycker jag att (sorry ni som kör följande bilmĂ€rken ->) Audi och Lexus Ă€r rĂ€tt fula pg a deras enorma grillar. Ser störtlöjligt ut. Ser ju mĂ€ngder av dessa bilar varje dag. Har inte Ă€ndrat Ă„sikt. MĂ€rkligt.
Ja, det Ă€r lite mĂ€rkligt. Nu nĂ€r du sĂ€ger det Ă€r jag benĂ€gen att hĂ„lla med. Bilar som jag tycker Ă€r mindre fina vĂ€xer inte pĂ„ mig. Men just klockorna har gjort det. Det Ă€r intressant. 👍😊

Den behöll jag i nyskick i ungefÀr ett Är innan jag insÄg att jag knappt vÄgade ha den pÄ mig och lÀt den gÄ vidare i trÄden :(

Edit: Guldisen Àr nog den minst reptÄliga av alla G-Shocks
Ah, dĂ€r ser man. Den var unik, precis som en del andra oanvĂ€nda klockor jag haft/har. 😊

Tillbaka
Topp