• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hahaha tack eller vad jag ska sĂ€ga 🙄😁.
KĂ€nns som att det beror pĂ„ modell och givetvis efterfrĂ„gan men samtidigt vill jag inte ge bort dom ”gratis”. GĂ„r sjukt trögt med min Steinhart och OceanX trots att jag tycker priser Ă€r riktigt bra och bĂ„da Ă€r mint.

Var inte hel sÀker pÄ att jag skulle behÄlla denna men det kommer jag göra. Vit Gshock kÀnns som en given kandidat till sommarklocka!
20210720_123730.jpg

KĂ€nns som att det beror pĂ„ modell och givetvis efterfrĂ„gan men samtidigt vill jag inte ge bort dom ”gratis”. GĂ„r sjukt trögt med min Steinhart och OceanX trots att jag tycker priser Ă€r riktigt bra och bĂ„da Ă€r mint.
Beror givetvis pÄ vilka modeller och klockor som ska sÀljas. Större tryck pÄ vissa mÀrke och modeller. Jag har börjat sÀlja en del pÄ Tradera och fÄtt överraskande bra betalt.

Ja, priserna Ă€r lockande. Till och med jag blev lite sugen nĂ€r jag sĂ„g de uppdaterade priserna fast jag Ă€r totalt ointresserad av klockorna đŸ€Ł

Lite tÄlamod och bumpande sÄ gÄr dom nog snart. Du ska inte behöva sÀnka mer om du inte har vÀldigt brÄttom tycker jag.

Beror givetvis pÄ vilka modeller och klockor som ska sÀljas. Större tryck pÄ vissa mÀrke och modeller. Jag har börjat sÀlja en del pÄ Tradera och fÄtt överraskande bra betalt.
Visst Ă€r det sĂ„ vĂ€nnen 👌😊. Ofan det lĂ€t lovande 👍. Har sĂ„lt mĂ„nga parfymer pĂ„ Tradera sĂ„ kanske ska lĂ€gga ut klockorna ocksĂ„ 😊. Ska först se ifall jag kan fĂ„ nĂ„gra byten hĂ€r först.

Ja, priserna Ă€r lockande. Till och med jag blev lite sugen nĂ€r jag sĂ„g de uppdaterade priserna fast jag Ă€r totalt ointresserad av klockorna đŸ€Ł

Lite tÄlamod och bumpande sÄ gÄr dom nog snart. Du ska inte behöva sÀnka mer om du inte har vÀldigt brÄttom tycker jag.
Hahaha det som Ă€r planen 😎. Skapa sug trots inget behov eller sĂ„ av klockorna😁.
Ne men skönt att jag verkar ligga rĂ€tt i pris. Billigare kommer jag inte slĂ€ppa dom dĂ„ det blir alldeles för olönsamt för min del 😊.

Yes köpt pĂ„ forumet👍 vet inte riktigt 14,5 kanske😅 sedan jag bröt den för mĂ„nga Ă„r sedan har massan aldrig kommit tillbaka😱😂
Grattis! Skicket ser top ut. Har sett dom nya för 6' lite segt att ta smÀllen om jag vill sÀlja vidare för snabbt. Men tycker priset kÀnns hyfsat rimligt ÀndÄ. Borde vÀnta pÄ en beggat till bÀttre pris men mitt tÄlamod Àr som det Àr. Plus att jag lider av "shiny-new-thingy-itis" och Àlskar att plocka av plast mm. :bag:

Jag har ocksÄ brutit handleden (bÄtbenet) pÄ vÀnsterhanden. Typ tio Är sedan. Har fortfarande en hel del problem. Riktigt segt. SÀrskilt vid trÀning och om jag bÀr för tunga klockor kan det strula.

• Like
Reactions: C-J
Grattis! Skicket ser top ut. Har sett dom nya för 6' lite segt att ta smÀllen om jag vill sÀlja vidare för snabbt. Men tycker priset kÀnns hyfsat rimligt ÀndÄ. Borde vÀnta pÄ en beggat till bÀttre pris men mitt tÄlamod Àr som det Àr. Plus att jag lider av "shiny-new-thingy-itis" och Àlskar att plocka av plast mm. :bag:

Jag har ocksÄ brutit handleden (bÄtbenet) pÄ vÀnsterhanden. Typ tio Är sedan. Har fortfarande en hel del problem. Riktigt segt. SÀrskilt vid trÀning och om jag bÀr för tunga klockor kan det strula.
FörstĂ„r vem gillar inte att pilla av plasten😁
usch trÄkigt att fortfarande kÀnna av det.
Bröt min 2ggr pĂ„ samma sommar, handen stod 45 grader Ă„t fel hĂ„ll sĂ„ operation behövdes😬

Riktigt frÀscht! BehÄll röstar jag pÄ.
Haha, ja. Vart positivt överraskad av att den inte alls hade den gula ton som sÀljaren i Japan sa. Dessa Japaner, alltid överförsiktiga med sin kvalitetskontroll.

Det enda som egentligen var lite negativt var att den inte visar tiden i tex stoppur och timer lÀgena. Det gjorde den GW-6900 jag hade förut... men men, det kan jag leva med, Ett rÀtt litet "problem". :)

Visst Ă€r det sĂ„ vĂ€nnen 👌😊. Ofan det lĂ€t lovande 👍. Har sĂ„lt mĂ„nga parfymer pĂ„ Tradera sĂ„ kanske ska lĂ€gga ut klockorna ocksĂ„ 😊. Ska först se ifall jag kan fĂ„ nĂ„gra b
Finns ju stor chans att bjudningen drar ivÀg och du fÄr riktigt bra betalt sista halvtimmen innan annonsen gÄr ut. Beroende pÄ hur stor efterfrÄgan Àr ocksÄ dÄ.

Jag var tvungen att fÄ tag pÄ ett nytt grafikkort nyligen. Och eftersom nya som finns i lager nu kostar en arm och ett ben, sÄ fick det bli ett begagnat till min gamla burk. Kan sÀga att budgivningen pÄ grafikkort pÄ Tradera var helt galen.

OnT: bjöd Àven pÄ en G100 för nÄn mÄnad sen, men pÄ slutet sÄ drog budgivningen lÄngt över det jag kÀnde att jag ville/kunde betala dÄ. SÄ det kan vara vÀrt ett försök om den inte blir sÄld hÀr :)

Tillbaka
Topp