• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Galet snygg! Grattis! đŸ€—đŸ€—đŸ€—

He he, det skulle ju vara nĂ„got. Och sen med lyxpaket dĂ€r man kan fĂ„ testa lira trummor, gura, saxofon m.m. Eller varför inte fĂ„ Ă„teruppleva den konsol eller dator man vĂ€xte upp med. Eller testa pilbĂ„gsskytte eller köra enduro. Eller fĂ„ testa den dĂ€r gamla RC-bilen du drömde om frĂ„n Hobbex-katalogen. Eller bara att fĂ„ Ă„teruppleva kĂ€nslan av att Ă„ter blĂ€ddra igenom nyss nĂ€mnda katalog. Skulle finnas massor av skoj. 😃

Ja, det stĂ€mmer bra. Har köpt och samlat pĂ„ mig sĂ„ mkt saker genom livet sĂ„ det Ă€r galet. 😃
Perfekt semesteraktivitet! Jag avbokar Legoland direkt!

Efter nÄgra dagar med min nya Islander sÄ kÀnner jag för en G-shock. Denna klocka tycker jag bara Àr sÄ cool! Den har dessutom nÄgra funktioner som jag verkligen har anvÀndning för ocksÄ.
FrÄgan Àr nog inte om jag ska skaffa nÄn till G-shock utan vilken...

Trevlig helg! đŸ»âŒš

20210723_175532.jpg

Efter nÄgra dagar med min nya Islander sÄ kÀnner jag för en G-shock. Denna klocka tycker jag bara Àr sÄ cool! Den har dessutom nÄgra funktioner som jag verkligen har anvÀndning för ocksÄ.
FrÄgan Àr nog inte om jag ska skaffa nÄn till G-shock utan vilken...

Trevlig helg! đŸ»âŒš

20210723_175532.jpg
Det Ă€r en square du behöver
Gw-m5610
 SEN kan du avvakta och vila frĂ„n KÖÖÖÖP-knappen
 i nĂ„gra dagar đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Det Ă€r en square du behöver
Gw-m5610
 SEN kan du avvakta och vila frĂ„n KÖÖÖÖP-knappen
 i nĂ„gra dagar đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Jo jag har en sÄdan! BestÀllde den tillsammans med 9400 Rangeman.
HÀr Àr min G-shock samling sÄ lÄngt:

20210706_152815.jpg

Jag Àr lite intresserad av en s.k "King"...
Men ocksÄ nÄn G-shock i nÄn annan fÀrg.

Jo jag har en sÄdan! BestÀllde den tillsammans med 9400 Rangeman.
HÀr Àr min G-shock samling sÄ lÄngt:

20210706_152815.jpg

Jag Àr lite intresserad av en s.k "King"...
Men ocksÄ nÄn G-shock i nÄn annan fÀrg.
Mudmaster, King och nĂ„gon frĂ€sig stĂ„lis. Sedan har du vad du behöver. Tills du villhöver nĂ„got annat 😁

Tillbaka
Topp