• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bytte till Mudman...
EDBD4072-7C99-418C-9511-B3F4CC4D2BBB.jpeg

Gott med den modellen att kompassen ÀndÄ Àr rÀtt vettig. NÀr kompassen aktiveras, stÀnger den av sig efter nÄgon minut?

Hade vi varit fler frÄn Göteborg hade det ju varit lÀtt men att hÄlla pÄ att skicka runt Àr nog mer Àn vad jag hinner med tyvÀrr. Om nÄgon annan kÀnner sig manad sÄ varsÄgod :)

Men visst Àr dom snygga. Han listar dw-5600 och g-5600, men jag hörde mig för om det Àr g-5600 som passar 5610orna, och det ska det vara. Det finns ju som sagt tvÄ g-5600 varianter varav den Àldsta inte passar nÄgon annan g-shock .

Senast Àndrad:
Precis klar med boken, helt klart intressant innehÄll men jag behöver nog lÀsa om den efter ett par veckor för att fÄ full behÄllning. Mycket information om dom olika fÀrgerna som jag hade svÄrt att processa direkt. En kul bieffekt var efter att ha lÀst dom första kapitlen att man började se mÀnniskor i fÀrg och försökte komma ihÄg allt dom stÄr för.
DSC_0877.JPG

En recension pÄ bÄda sen tack!

Tillbaka
Topp