Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En mycket fin klocka!
Jag har en. Ăr inte imponerad av den som flygarur - mer som nĂ„gon slags sport-allround-klocka. Kunde fĂ„ vara liiite mindre...Gravitymastern utger ju sig för att vara en flygklocka. Tycker den fungerar mycket bĂ€ttre i fiskmiljö. En flygfisk kanske? Den har i alla fall hĂ€ngt med fint under bad och fridykning bĂ„de igĂ„r och idag.
Hur Àr 35th - tÀnker pÄ den svarta med guldtavlan? Visst Àr den helmetall under resinhuven? Borde teoretiskt kunna hÄlla rÀtt lÀnge? Ser vÀldigt fin ut...Tre squares blev fem nÀr tvÄ 35th anniversarys damp ner.
SÄhÀr ser dom ut. Denna Àr frÄn 90 talet nÄn gÄng.Hur Àr 35th - tÀnker pÄ den svarta med guldtavlan? Visst Àr den helmetall under resinhuven? Borde teoretiskt kunna hÄlla rÀtt lÀnge? Ser vÀldigt fin ut...
En frÄga angÄende en vÀldigt (enligt mitt tycke) cool display.
För nÄgra mÄnader sen köpte jag denna Baby-G till dottern, men hon tyckte den var "för lyxig". Har behÄllit den för jag har ÀndÄ tyckt att den kan fÄ ligga till sig och den har en display som jag inte sett pÄ nÄgon annan klocka. Den Àr guldig och riiiiiktigt spegelblank.
KÀnner nÄgon till en G-shock med sÄn hÀr display eller vet nÄtt om varför den Àr sÄ ovanlig? AnsÄgs den för brÀcklig eller för dyr att jobba vidare med?
En sÄn display vore ju riktigt nice pÄ en 5000 i metall.
MSG-172CG
Precis. Displayen Àr som en gudspegel.NÄgon slags mirror display?
Ăr det nĂ„gon mĂ€rkbar skillnad jĂ€mfört med 35th-modellen?Mjukare band. Screwback som ger mer tyngd. MĂ„ste testas och upplevas. Finns minst ett par bra recensioner om GW-5000 hĂ€r pĂ„ forumet.
GW-5000-1JF och dess Àgare laddar batterierna i solen!
KÀnns som en oslagbar kombo!Tool möter tool!
Victorinox och Casio gör bra grejer.
Gw-5000 har faktiskt det mjukaste bandet som har gjorts. Det sagt sĂ„ gillar jag nog dom billigare banden mer. Dom kĂ€nns mer robusta. Lite som seikos dal1bp vs mjukare gummi.Ăr det nĂ„gon mĂ€rkbar skillnad jĂ€mfört med 35th-modellen?
Slapp dag med nÄtt hÄrt pÄ handleden. BlÀddrar igenom en tidning som kanske nÄgon kÀnner igen.
GW-9400 moddad helsvart.
Ăr det nĂ„gon mĂ€rkbar skillnad jĂ€mfört med 35th-modellen?
What @Fujoor said.Gw-5000 har faktiskt det mjukaste bandet som har gjorts. Det sagt sÄ gillar jag nog dom billigare banden mer. Dom kÀnns mer robusta. Lite som seikos dal1bp vs mjukare gummi.
den dÀr var riktigt frÀn! hade tÀnkt att jag inte skulle köpa flera G-shock men nu mÄste jag kanske Àndra mig. det visar sig snabbt vara ett ekonomiskt misstag att hitta det hÀr forumet... fan ta alla dessa frestelser!Grymmaste G-Shocken?