tackStort grattis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
tackStort grattis.
tackStort grattis till er .
Du gissade rÀtt.Haha.. Gissade faktiskt att det kanske blir en Porsche dÄ du verkar gilla tyska bilar. 911 Àr ju grym!
HÀrligt! Grattis till din fina kÀrra! Den ser rÀtt omgjord ut, breddad och rensad inuti m.m. Vad Àr det för modell?Vilken morot!!! Grymt. AnkstjÀrt eller ValstjÀrt? Stooor skillnad pÄ prislappen.
SjÀlv kör jag turbo med motorn pÄ rÀtt stÀlle.
...och för att hÄlla topic, dagen spenderades pÄ bara tvÄ hjul och en plain jane 5600.
Wow, stort grattis!Allt gick grymt pÄ förlossningen frugan var mycket tuffare Àn mudmastern (har ingen bild pÄ klockan)
tackDu gissade rÀtt.
Gillar precis som du sÀger tyska bilar. Har haft en massa olika bilar i mitt liv men tyskarna Àr de jag gillat mest.
HÀrligt! Grattis till din fina kÀrra! Den ser rÀtt omgjord ut, breddad och rensad inuti m.m. Vad Àr det för modell?
Ja, en valstjÀrt Àr ju oxÄ cool men min bild av den vita etsade sig fast i barndomen.
Dock finns det en till som fastnat och det Ă€r en silverfĂ€rgad Porsche 911 turbo ifrĂ„n filmen âBiltjuvarna - snodd pĂ„ 29 sekunderâ eller âNo Manâs Landâ som den amerikanska titeln Ă€r, med Charlie Sheen. Filmen Ă€r frĂ„n 1987.
Wow, stort grattis!
Ser MYCKET bÀttre ut Àn ditt ler-spa som du hade förra veckanHÀndelserik dag för alla verkar det som PÄ hemmafronten har det rullats grÀs. Riktigt skön stÀmning pÄ framsidan nu, i alla fall mot hur det har varit!
Inte behöver vÀl du smyga undan för att ta ett lumeshot? Din frugis Àr ju nÀstan ett större G-Shock fan Àn dig, jag tror hon har överseendeSer MYCKET bÀttre ut Àn ditt ler-spa som du hade förra veckan
Rundar av kvÀllen hÀr med en liten froggielume bakom Toppolan
à nej, hon Àr van nuInte behöver vÀl du smyga undan för att ta ett lumeshot? Din frugis Àr ju nÀstan ett större G-Shock fan Àn dig, jag tror hon har överseende
Jag Àr ju totalt kass pÄ att sÀlja sakerIngen som köpt en GW-M5610U och kÀnde att det blev en catch and release? @roosterman och @livinl0ud ni brukar ju vara duktiga pÄ sÄnt?
Och nej jag vÀgrar köpa den frÄn utrikes hÄll
Haha finns tyvÀrr inget sug för den Ànnu men kan givetvis Àndras .Ingen som köpt en GW-M5610U och kÀnde att det blev en catch and release? @roosterman och @livinl0ud ni brukar ju vara duktiga pÄ sÄnt?
Och nej jag vÀgrar köpa den frÄn utrikes hÄll
Det Àr bara Frogman och MRG för hela slanten! Ibland trÄksub men oftast denna kombo. Har du hittat hem?
Jag tog inte med mig fler pÄ semestern Men det Àr helt klart mina favoriter!Det Àr bara Frogman och MRG för hela slanten! Ibland trÄksub men oftast denna kombo. Har du hittat hem?
Japp, stĂ€mmer bra det.Ăr det en Warthog i bakgrunden?
3535krVad hade du för maxbud @Derix ?
Skönt, högre Àn mig sÄ dÄ hade du fÄtt den iaf
Tack! Visste inte att det var fler Klocksnackare som bjöd. Den steg lite pÄ slutet men inte sÄ farligt.Skönt, högre Àn mig sÄ dÄ hade du fÄtt den iaf
Blev ju helt okej peng sÄ grattis fifan
Vann du Burtonen? Grattis isf den gick till ett bra pris. Jag var sugen pÄ den men tömde klockkontot pÄ annat hÄll hÀromdagen.Tack! Visste inte att det var fler Klocksnackare som bjöd. Den steg lite pÄ slutet men inte sÄ farligt.
Tur att man bara var omoraliskt stöd och inte bjöd pÄ denTack! Visste inte att det var fler Klocksnackare som bjöd. Den steg lite pÄ slutet men inte sÄ farligt.
Min klockbudget denna mÄnaden Àr max max max 3k, helst en bra bit under det men en Burton för tre hade ju smakat fÄgelTack! Visste inte att det var fler Klocksnackare som bjöd. Den steg lite pÄ slutet men inte sÄ farligt.
Bra val! GW-5000 kan vara ett kul alternativ. Nu lite lÀttare att fÄ tag i i och med U-variantenSitter och filosoferar lite. Som vi vet Àr ju en klocka ofta mycket mer Àn en klocka. För vanligt folk Àr ett armbandsur ett instrument för att visa tiden. Vissa uppskattar vÀl om den dessutom Àr snygg men inte mer Àn sÄ. Andra bryr sig inte alls utan köper en Moretime eller liknande budgetklocka för ett par hundralappar. Inget fel med det: den gör sitt jobb att visa tiden.
Ăr man en klocknörd sĂ„ Ă€r klockan ofta ett smycke med inbyggd klockfunktion.
Jag tror vi alla kÀnner igen situationen dÀr vi Àr i valet och kvalet vilken klocka vi ska ha. Det kan ocksÄ vara mellan en klocka och en annan pryl. Men man har bestÀmt att man vill ha Nà NTING. En viss klocka Àr Sà lockande medan man konstaterar att det Àr en annan man egentligen har nytta av. Kampen mellan kÀnslorna och förnuftet.
HÀr kommer jag att tÀnka pÄ vilken G-shock jag skulle vÀlja om jag bara kunde ha EN.
Om jag stÀller frÄgorna:
*vilken klocka har jag mest nytta av?
*vilken klocka kan jag ha pÄ mig hela tiden?
*vilka funktioner har jag normalt mest nytta av?
Om jag begrundar dessa frÄgor utan att lÄta kÀnslorna fÄ vara med sÄ kommer jag fram till ett svar: GW-M5610-1ER.
Denna klocka Àr lÀtt och nÀtt, och tÀnker ofta inte att jag bÀr den. Det Àr en klocka som jag alltid(bortsett frÄn i bastun vilket nog inte Àr lÀmpligt för nÄgon klocka) kan ha pÄ mig.
Jag kan ha den nÀr jag trÀnar och badar. Jag kan ha den pÄ jobbet och nÀr jag festar.
Jag behöver inte riskera att den plötsligt slutar gÄ för att batteriet tar slut eftersom den laddas av ljus. Jag behöver inte oroa mig för att den ska paja för att jag rÄkar tappa den i golvet, för den tÄl mycket mer Àn sÄ. Den Àr inte en dressklocka men ser ÀndÄ bra ut.
Den Àr en allrounder helt enkelt. Rangeman Àr cool men ibland Àr den för stor.
Jag tycker att GW-M5610-1ER Àr en stark kandidat för vilken inte bara G-shock, utan klocka överhuvudtaget, jag skulle vÀlja om jag bara kunde ha EN.