• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu Ă€r det semester igen 😎 Tredje gĂ„ngen gillt😁
IMG_20210728_141146.jpg
IMG_20210728_141153.jpg

Var inne pÄ Klockmaster för battreibyte pÄ en av mina Ätervinningsfunna G-Shock och passade pÄ att testa GBD-H1000 som jag gillade skarpt.
Dessutom sÄg jag en annan G-Shock i skyltfönstret som jag tÀnkte kolla upp nÀr jag kom hem, men jag kan för mitt liv inte hitta reffen.
Det som gör den lite speciell Àr förstÄs dom stora siffrorna.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning? (det Àr den högra, svarta jag menar)
20210728_112456.jpg

Var inne pÄ Klockmaster för battreibyte pÄ en av mina Ätervinningsfunna G-Shock och passade pÄ att testa GBD-H1000 som jag gillade skarpt.
Dessutom sÄg jag en annan G-Shock i skyltfönstret som jag tÀnkte kolla upp nÀr jag kom hem, men jag kan för mitt liv inte hitta reffen.
20210728_112456.jpg
GBX-100
(GBX-100NS-1ER)

20210728_112456.jpg
2:a pÄ bollen Gbx100 20210728_143629.jpg

För den som gillar Gundam och Àr premiummedlem i Gundam fanclub.
Screenshot_20210727-222448.jpg

För den som gillar Gundam och Àr premiummedlem i Gundam fanclub.
Screenshot_20210727-222448.jpg
Önskar att jag visste vad det var och duggade det för den dĂ€r var fet!

Önskar att den inte Ă€r limiterad till medlemmar i Gundam fanclub. Gillar den sista punkten. Den dyker sĂ€kert upp pĂ„ Ebay till överpris sen. 🙂

Screenshot_20210728-153106.jpg
Hur mÄnga tror du att dom brukar göra i sÄna hÀr limiterade slÀpp? Lite nyfiken pÄ hur mÄnga Bape x Kid Cudi 6900 som cirkulerar i vÀrlden. Olika vid olika stora slÀpp sÀkerligen. Men magkÀnsla, mellan tumme och pekis? Lite synd att det verkar vara lite hemligt hur mÄnga som produceras. Alltid kul att veta hur mÄnga fler som har en likadan.

slÀnge in en bestÀllning pÄ en GA-800-1A frÄn Japan pÄ Ebay nyss, tyckte den sÄg ut som en lagom stor analog för mig och med positiv display, verkade va helt slut i Sverige/Europa, Àr de en gammal modell? NÄn som har?

Hur mÄnga tror du att dom brukar göra i sÄna hÀr limiterade slÀpp? Lite nyfiken pÄ hur mÄnga Bape x Kid Cudi 6900 som cirkulerar i vÀrlden. Olika vid olika stora slÀpp sÀkerligen. Men magkÀnsla, mellan tumme och pekis? Lite synd att det verkar vara lite hemligt hur mÄnga som produceras. Alltid kul att veta hur mÄnga fler som har en likadan.
Gissar att det Àr runt 1000st som senaste NASA square.

Tillbaka
Topp