Nu Àr det semester igen Tredje gÄngen gillt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr kortet taget i konstig vinkel eller Ă€r den undre vĂ€nstra bandskruven pĂ„ vĂ€g ur?Nu Ă€r det semester igen Tredje gĂ„ngen gillt
Bildspratt.Ăr kortet taget i konstig vinkel eller Ă€r den undre vĂ€nstra bandskruven pĂ„ vĂ€g ur?
GBX-100Var inne pÄ Klockmaster för battreibyte pÄ en av mina Ätervinningsfunna G-Shock och passade pÄ att testa GBD-H1000 som jag gillade skarpt.
Dessutom sÄg jag en annan G-Shock i skyltfönstret som jag tÀnkte kolla upp nÀr jag kom hem, men jag kan för mitt liv inte hitta reffen.
Det som gör den lite speciell Àr förstÄs dom stora siffrorna.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning? (det Àr den högra, svarta jag menar)
Hahaha, fasen, hann knappt gÄ och hÀmta kaffeGBX-100
2:a pÄ bollen Gbx100Var inne pÄ Klockmaster för battreibyte pÄ en av mina Ätervinningsfunna G-Shock och passade pÄ att testa GBD-H1000 som jag gillade skarpt.
Dessutom sÄg jag en annan G-Shock i skyltfönstret som jag tÀnkte kolla upp nÀr jag kom hem, men jag kan för mitt liv inte hitta reffen.
Det som gör den lite speciell Àr förstÄs dom stora siffrorna.
NÄgon som vÄgar sig pÄ en gissning? (det Àr den högra, svarta jag menar)
Haha, i aim to please.Hahaha, fasen, hann knappt gÄ och hÀmta kaffe
Tack för snabbt svar!
Ironiskt att du Àven har den tredje kandidaten som stÄr högt upp pÄ listan (Mudmastern).
Ja, visst fan Àr den bra. à ngrar lite att jag sÄlde min. Ibland Àr jag lite för snabb...Drog fram denna idag ur klocklÄdan. JÀvla bra fÄr jag sÀga Àr den.
Hehe, det sjuka Àr att jag var lite inne sjÀlv pÄ att sÀlja denna. Men Àndra mig.Ja, visst fan Àr den bra. à ngrar lite att jag sÄlde min. Ibland Àr jag lite för snabb...
Ănskar att jag visste vad det var och duggade det för den dĂ€r var fet!För den som gillar Gundam och Ă€r premiummedlem i Gundam fanclub.
GUNDAM FANCLUB STORE
GUNDAM FANCLUB STOREăăȘăŒăăłăăŸăăăăăă§ăăèČ·ăăȘăăȘăăŁă·ăŁă«ă°ăășăèČ©ćŁČăăăźæ©äŒă«ăăČăèČ·ăæ±ăăă ăăăstore.gundamfc.com
Ănskar att den inte Ă€r limiterad till medlemmar i Gundam fanclub. Gillar den sista punkten. Den dyker sĂ€kert upp pĂ„ Ebay till överpris sen.Ănskar att jag visste vad det var och duggade det för den dĂ€r var fet!
Den dÀr har jag varit sugen pÄ lÀnge. Har du nÄgon bra site med bra pris pÄ denna?Gillar stora siffror.
SnĂ€lla. Försök inte tjĂ€na pengar pĂ„ denna nu. SnĂ€lla...Ănskar att den inte Ă€r limiterad till medlemmar i Gundam fanclub. Gillar den sista punkten. Den dyker sĂ€kert upp pĂ„ Ebay till överpris sen.
Hur mĂ„nga tror du att dom brukar göra i sĂ„na hĂ€r limiterade slĂ€pp? Lite nyfiken pĂ„ hur mĂ„nga Bape x Kid Cudi 6900 som cirkulerar i vĂ€rlden. Olika vid olika stora slĂ€pp sĂ€kerligen. Men magkĂ€nsla, mellan tumme och pekis? Lite synd att det verkar vara lite hemligt hur mĂ„nga som produceras. Alltid kul att veta hur mĂ„nga fler som har en likadan.Ănskar att den inte Ă€r limiterad till medlemmar i Gundam fanclub. Gillar den sista punkten. Den dyker sĂ€kert upp pĂ„ Ebay till överpris sen.
Det Àr inte mÄnga gÄnger nÀr man kan sÀga att G-shocken Àr mindre.
Det Àr en vÀckarklocka. Svepande sekundvisare och tyst. Trycker man pÄ kronan sÄ lyser en liten lampa och sedan "fada" den ner.Vad Àr det dÀr som ligger pÄ soffan? Mini-vÀggur?
Gissar att det Àr runt 1000st som senaste NASA square.Hur mÄnga tror du att dom brukar göra i sÄna hÀr limiterade slÀpp? Lite nyfiken pÄ hur mÄnga Bape x Kid Cudi 6900 som cirkulerar i vÀrlden. Olika vid olika stora slÀpp sÀkerligen. Men magkÀnsla, mellan tumme och pekis? Lite synd att det verkar vara lite hemligt hur mÄnga som produceras. Alltid kul att veta hur mÄnga fler som har en likadan.
Lagt golv i Ätta timmar i strÀck. KÀnns i ryggen
Köpte min frÄn Ebay. GD350 verkar vara discontinued nu.Den dÀr har jag varit sugen pÄ lÀnge. Har du nÄgon bra site med bra pris pÄ denna?
Nu har jag kollat in Àven dom. Det var inte bra kan jag sÀga med en gÄng. Det hÀr börjar spÄra ganska hÄrt. Nu Àr min villhöver lista uppe i fem modeller.Haha, i aim to please.
Kolla Àven upp nya GBD-200 varianterna. Finns lite lÀngre bak i i trÄden.