Mer stÄl
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man skulle kunna tro att du var anstÀlld av typ SonyJapansk klocka och penna.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPRiktigt bra köpsug hĂ€r i trĂ„den
Haha ja jag vet. Och det Àr sÄdÀr lagom dyrt sÄ det kÀnns helt ok.Nu har jag kollat in Àven dom. Det var inte bra kan jag sÀga med en gÄng. Det hÀr börjar spÄra ganska hÄrt. Nu Àr min villhöver lista uppe i fem modeller.
Jag sÄg en sÄn dÀr gammal SAAB med ett hus ovanpÄ i Hjo precis. Finns det en till?Nu blev jag, förutom sugen pÄ cola, sugen pÄ rött stÄl
Jag sÄg en sÄn dÀr gammal SAAB med ett hus ovanpÄ i Hjo precis. Finns det en till?
Hehe ok. Trodde du var ute pÄ semester igen men sen kollade dina senaste bilder vilka inte riktigt tydde pÄ detta
Tro det eller ej men det finns det faktiskt
Det gjordes knappt 300 Toppola i slutet av 80 till början av 90-talet.
Finns inget register över dom sÄ ingen vet nog hur mÄnga som egentligen överlevt
@roosterman mÄste vara inom 3 kilometers radie frÄn sitt jobbHehe ok. Trodde du var ute pÄ semester igen men sen kollade dina senaste bilder vilka inte riktigt tydde pÄ detta
Har tyvÀrr inte vart pÄ din sida VÀttern Àn i sommar. Vart sugen att Äka o hÀlsa pÄ bisonoxarna igen dockHehe ok. Trodde du var ute pÄ semester igen men sen kollade dina senaste bilder vilka inte riktigt tydde pÄ detta
8 km Àr radien@roosterman mÄste vara inom 3 kilometers radie frÄn sitt jobb
Men undrar om inte de slipper import kostnader frÄn Japan nu efter brexit?FrÄn WUS. SÄ hÀr gÄr det nÀr man lÀmnar EU..
Jag lÄtsas som om jag inte lÀste det dÀrMen undrar om inte de slipper import kostnader frÄn Japan nu efter brexit?
Britain and Japan sign post-Brexit trade deal
The countries formally sign a deal described by the UK's international trade secretary as "ground-breaking".www.bbc.com
Undrar hur kostnaderna skulle bli om man bad sin skotska bror att skicka efter frÄn Japanien och sen skicka hit...Jag lÄtsas som om jag inte lÀste det dÀr
Bra pris...
Det lÀt smidigt..Undrar hur kostnaderna skulle bli om man bad sin skotska bror att skicka efter frÄn Japanien och sen skicka hit...
OsÀker pÄ om det ska skattas och tullavgifts om saker skickas privat UK till hit??
Det var inte smidigheten jag tÀnkte pÄ nuDet lÀt smidigt..
Blir nog svÄrt att komma undan tull och moms.Undrar hur kostnaderna skulle bli om man bad sin skotska bror att skicka efter frÄn Japanien och sen skicka hit...
OsÀker pÄ om det ska skattas och tullavgifts om saker skickas privat UK till hit??
DUCKA!!!! TryckvÄgen kommer strax!!Udda moln i bakgrunden. Har jag missat ett vulkanutbrott bortÄt BorÄs tro?
Det Àr lugnt, jag har ca 200m Mösseberg som blastscreen.DUCKA!!!! TryckvÄgen kommer strax!!
Jag lÄtsas som om jag inte lÀste det dÀr
Jag bodde 20 Är pÄ det dÀr bergetDet Àr lugnt, jag har ca 200m Mösseberg som blastscreen.