Den ser ut att vara mer eller mindre oanvÀnd.. Han hade en del coola GŽs, den dÀr sÀljarenGuten morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den ser ut att vara mer eller mindre oanvÀnd.. Han hade en del coola GŽs, den dÀr sÀljarenGuten morgen
Ja, verkligen. Undra om han finns hÀr pÄ KlocksnackDen ser ut att vara mer eller mindre oanvÀnd.. Han hade en del coola GŽs, den dÀr sÀljaren
Tanken slog mig oxÄ nÀr han la ut sina G-shocks.. Men det var ju modeller som jag inte sett hÀr i trÄden innan iafJa, verkligen. Undra om han finns hÀr pÄ Klocksnack
3:02 eller? IgÄr synkade min 4:02 men annars Àr det alltid 3:02Skönt med lite regn.
King Àr synkroniserad och redo.
3:02 eller? IgÄr synkade min 4:02 men annars Àr det alltid 3:02
Jag blev nykÀr igen nÀr jag bytte frÄn metall till resin
Walter Àr riktigt bra fÄr jag sÀga
Ăr det en original B5000GD bezel du anvĂ€nder? Jag har försökt göra exakt samma men fĂ„r inte B5000GD bezel att passa AR. AR Ă€r typ 0.5mm för stor för skalet.
JÀvligt snygg! Bra matchNu blev jag ju inspirerad att fota min g-shock-lÄda ocksÄ. Gillar verkligen den hÀr lösningen!
Det Ă€r en moddad bezel och lĂ€nk för 5600 frĂ„n Ali.Ăr det en original B5000GD bezel du anvĂ€nder? Jag har försökt göra exakt samma men fĂ„r inte B5000GD bezel att passa AR. AR Ă€r typ 0.5mm för stor för skalet.
HÄller med dig, sÄ jÀkla farligt stor Àr den inte. TÀnkte samma som du nÀr jag kolla i spegeln pÄ gymet pÄ lite avstÄnd.Suddig king. Men visar bra hur behÀndig och relativt nÀtt storleken ÀndÄ Àr.
16,5 cm
Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.
Klart brevskrivaren mÄste ha en Rangeman
Fördelen med den förutom att det Àr en grym klocka, Àr att det kostar inte en förmögenhet att skapa sig flera klockor med en
Komplett bezel/bandkit kan hittas för ca 500 bagis , dÄ blir möjligheterna Mà NGA
HÄller med dig, sÄ jÀkla farligt stor Àr den inte. TÀnkte samma som du nÀr jag kolla i spegeln pÄ gymet pÄ lite avstÄnd.
Men nu vill jag ha en med positiv display som du