Grande!Si amigo, dos cerveza por favor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Grande!Si amigo, dos cerveza por favor
Exakt eller groĂe som tysken hade sagtGrande!
Snart dags för oktoberfest kan jag tyckaExakt eller groĂe som tysken hade sagt
Kanske?Klickade jag pÄ KS Glada Baksida?
Blir till o köra helstÄl pÄ BCn nu dÄ sÄ lÀnge?Ja för bubblan, riktigt nöjd, ska bara flytta över kombilÀnken till denna dÄ det kÀnns som den passar denna bÀttre Àn 5600bc. Iaf tills jag köpt en till Sen blir det ev stÄl bezel pÄ denna oxÄ
Nej det har jag inte. Gillade inte riktigt att lÀnken har butterfly clasp sÄ den lÀnken sitter pÄ en annan klocka nu sÄ BCn fÄr nog ha original bezel och bandet frÄn MGnBlir till o köra helstÄl pÄ BCn nu dÄ sÄ lÀnge?
Eller hade du redan hittat en till kombilÀnk?
MGns bezel tror jag kan göra sig pÄ BCn. Blir lite mer stuns i texten med det vitaNej det har jag inte. Gillade inte riktigt att lÀnken har butterfly clasp sÄ den lÀnken sitter pÄ en annan klocka nu sÄ BCn fÄr nog ha original bezel och bandet frÄn MGn
Hmmm ska testas. Ska testa lite olika kombon imorrnMGns bezel tror jag kan göra sig pÄ BCn. Blir lite mer stuns i texten med det vita
Kommer ju inte lÀngre ut speciellt mÄnga... men det hÀr tÀnker jag inte betala iaf.Vad ligger de pÄ i pris idag?
Men grymt bekvÀmaDamur pÄ ^^
DIFare?God morgon pÄ er
Vad blev semesterklockan dĂ„?Min fru rockar Baby G (jag Ă„kte pĂ„ semester utan Gâs )
Vad blev semesterklockan dÄ?