Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ajabaja Hur tĂ€nkte du dĂ€r?? Och dessutom nĂ€r du Ă€r sĂ„ nĂ€ra mina territorier Men vi swoshade förbi Dina med 5 Gs för en stund sen pĂ„ vĂ€g mot @Agnbyâ -land och bisonoxarMin fru rockar Baby G (jag Ă„kte pĂ„ semester utan Gâs )
DIF? Nej, jag hatar verkligen innebandyDIFare?
Din rigg Àr tusen ggr coolare Àn grannen!Soluret igen
Och vÄra grannar
Inget KS pris pÄ den!Lite vÀl saftigt kanske?
FyrkanternaVilka G-Shocks Àr enklast att modifiera om man skulle vilja leka runt lite?
Kan intyga att det motsatta stĂ€mmer iaf. Ăr pĂ„ Legoland spiknykter. Hajar inte ett ord!Ju högre alkoholhalt i blodet ju fler sprĂ„k kan man
Det Àr ju GUUUULDLite vÀl saftigt kanske?
Och limited editionDet Àr ju GUUUULD
Nice, tack för svar! Jag var lite inne pÄ en GA 2100, men det verkar ju finnas vÀldigt mycket potential i Dw-5600 och dess syskonFyrkanterna
Dw-5600 tex.
Eller Rangeman GW-9400
2100 Àr ju ett bra modval oxÄ, tÀnkte inte pÄ denNice, tack för svar! Jag var lite inne pÄ en GA 2100, men det verkar ju finnas vÀldigt mycket potential i Dw-5600 och dess syskon
Blir det en titanare nÄn gÄng hÀnger en sÄn löst alltsÄ
Lova inte för mycket nu, plötsligt bjuder nÄgon ut sin i trÄdenBlir det en titanare nÄn gÄng hÀnger en sÄn löst alltsÄ
Tro det eller ej, men liite karaktÀr har jagLova inte för mycket nu, plötsligt bjuder nÄgon ut sin i trÄden
Vilken dÄTro det eller ej, men liite karaktÀr har jag
FÄr hem en Master of G vilken dag som nu oxÄ ju
PIMP-master XDLite vÀl saftigt kanske?
En svart/blÄ havs-GVilken dÄ
5 fick hĂ€nga med, 3 till mig o tvĂ„ till Frugis@Agnbyâ ,@roosterman
Jag var nere och kÀkade födelsedagslunch i Hjo tidigare, tyckte att det kÀndes i luften att det fanns mer G i nÀrheten.
Kompisarna Ă„kte vidare till dom luddiga kossorna efter det, synd att jag inte hann Ă„ka med.
Detta Àr vÀl framfickan?Klickade jag pÄ KS Glada Baksida?
Vill du sÀlja den dÀr?