Nej, det Àr en av mina sÄ kallade keepersVill du sÀlja den dÀr?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nej, det Àr en av mina sÄ kallade keepersVill du sÀlja den dÀr?
Bra med keepers! Lite sÄ alla i den hÀr trÄden jobbar om jag förstÄtt det rÀtt.Nej, det Àr en av mina sÄ kallade keepers
De enda som Àr keepers pÄ riktigt Àr de som Àr osÀljbara.Bra med keepers! Lite sÄ alla i den hÀr trÄden jobbar.
Det Àr bara antalet keepers som skiljerBra med keepers! Lite sÄ alla i den hÀr trÄden jobbar om jag förstÄtt det rÀtt.
SĂ€lja much?Byter till denna
Hmmm, köpte du av Stephan?En svart/blÄ havs-G
Haha.. jag har inte sÄlt en enda klocka jag Àger. SÄ alla Àr keepers, sparar de till sonen.De enda som Àr keepers pÄ riktigt Àr de som Àr osÀljbara.
Du har mitt svar ovan.SĂ€lja much?
Jag vet men jag fortsÀtter frÄga varje gÄngDu har mitt svar ovan.
Han lÄnar redan min Rangeman och GWG MM dÄ och dÄ. Ser bra ut pÄ honom.Haha.. jag har inte sÄlt en enda klocka jag Àger. SÄ alla Àr keepers, sparar de till sonen.
Google translateDet hÀr Àr intressant! "Designa din egen 5600", nÄgot som tydligen avslöjades i Casios senaste rapport. 4 miljoner möjliga kombinationer (?)
KĂ€lla: https://gshockjp.blog.jp/20210803
Nope, vad har han för nÄn G?Hmmm, köpte du av Stephan?
SĂ€lja??Du har mitt svar ovan.
LÀs dina PM ffsKS snyggaste Rangeman ligger numera under Köp/SÀlj.
Kom Ä köööp!
Grym kombo! Ăr den moddad av Ă F? Eller kom den med âfelâ modul frĂ„n fabrik?KS snyggaste Rangeman ligger numera under Köp/SĂ€lj.
Kom Ä köööp!
Jag vĂ„gar inte svara pĂ„ det. Antingen eller.Grym kombo! Ăr den moddad av Ă F? Eller kom den med âfelâ modul frĂ„n fabrik?
Har du nÄgon teori?Jag vÄgar inte svara pÄ det. Antingen eller.
Nu har du chansen pĂ„ en riktigt fin!Varför mĂ„ste Rangeman vara sĂ„ bad assâŠ. Kommer snart köpa en igen bara för det
Tro mig hade jag haft medlen sÄ hade jag men menNu har du chansen pÄ en riktigt fin!
Passar den min 11 Äring sÄ borde det passa dig ocksÄ. Du Àr vÀl Àldre Àn 11 va?Tro mig hade jag haft medlen sÄ hade jag men men
Nu var det vÀl snarare medlen i plÄnboken jag tÀnkte pÄ hahaPassar den min 11 Äring sÄ borde det passa dig ocksÄ. Du Àr vÀl Àldre Àn 11 va?
Haha fellÀsning dÀr... LÀste handled istÀllet för medlen.Nu var det vÀl snarare medlen i plÄnboken jag tÀnkte pÄ haha
Handleden Àr lite liten den oxÄ (16-16.5 typ) sÄ ja nÀstan som en 11Äring hahaHaha fellÀsning dÀr... LÀste handled istÀllet för medlen.
HadeâŠNu har du chansen pĂ„ en riktigt fin!