Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I poolerna var det enligt klockan 23,4° och i VÀttern 18,8° enligt Hjo EnergiMisstÀnker att det Àr varmare i poolerna Àn i VÀttern
Denna Àr svÄr att slÄ
Vilka funktioner??En liten sak jag undrar av intresse:
Ni som har Rangeman, mudmaster osv av de mer avancerade G-shocks, Àr det nÄgon som verkligen har anvÀndning för en sÄdan klocka och dess funktioner? AlltsÄ Àr det nÄgon som har den för en annan anledning att de Àr sjukt coola =)
Jag har de mest för att de Àr coola. Rangeman och GD350 Àr enda G-Shock dÀr jag anvÀnder funktioner som tidtagning och timer för att de har en snabbknapp för det.En liten sak jag undrar av intresse:
Ni som har Rangeman, mudmaster osv av de mer avancerade G-shocks, Àr det nÄgon som verkligen har anvÀndning för en sÄdan klocka och dess funktioner? AlltsÄ Àr det nÄgon som har den för en annan anledning att de Àr sjukt coola =)
En liten sak jag undrar av intresse:
Absolut! Ibland anvÀnder exempelvis timern nÀr jag kokar ÀggEn liten sak jag undrar av intresse:
Kompass, barometer, altimeter o allt vad de harVilka funktioner??
Kompass, barometer, altimeter o allt vad de har
à h fasen finns det sÄna grejer i dom??Kompass, barometer, altimeter o allt vad de har
Jag anvÀnder termometern för att kolla sovrummets temperatur t.ex. Barometern ger en indikation om vart lufttrycket Àr pÄ vÀg och den funktionen uppskattar jag för att kunna följa vÀderförÀndringar. De flesta tror jag dock anvÀnder g-shocks p.g.a. deras stryktÄlighet.En liten sak jag undrar av intresse:
Jag anvÀnde GBD-H1000 idag senast för att kolla temperaturen i vattnet nÀr jag badadeEn liten sak jag undrar av intresse:
TackGrymt foto!
Imponerande. Bra jobbat.Idag sÀtter vi golvsockel
Samma hÀr, vÀrdelös funktion om inte vÀdret Àr 100% samma mellan mÀtningarnaAltimetern Àr sÄ missvisande att jag struntar i den helt.