Urtyp
Guld
Har du nÄgon teori?
Ingen teori mer Àn att jag sjÀlv reagerade nÀr den lÄg pÄ deras site "relojeriaesparza" och tog den direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har du nÄgon teori?
BĂ€st för dig nu att Rangeman Ă€r sĂ„ badass som du (och alla andra) sĂ€ger!Varför mĂ„ste Rangeman vara sĂ„ bad assâŠ. Kommer snart köpa en igen bara för det
Den Àr som de sjunger i lÄten Hotel California; "you can check out any time you like, but you can never leave..."BÀst för dig nu att Rangeman Àr sÄ badass som du (och alla andra) sÀger!
ENDA anledningen att jag sĂ„lde min var för att jag tycker den Ă€r lite för stor för mig annars ĂLSKAR jag den. Har fasen allt man kan tĂ€nkas behöva, ser cool ut och köpte du dessutom denna gröna sĂ„ har du lĂ€tt den nĂ€st snyggaste (Burton varianten Ă€r lite snyggare med betoning pĂ„ lite)BĂ€st för dig nu att Rangeman Ă€r sĂ„ badass som du (och alla andra) sĂ€ger!
Försökte köpa Burton men nĂ„gon annan högg den frĂ„n mig pĂ„ Tratten, har iofs fĂ„tt erbjudande om en tidigare men det Ă€r ju lite andra pengar vi pratar dĂ€ra⊠den gröna Ă€r fan den hĂ„rdaste jag nĂ„gonsin sett sĂ„ det var ju bara att slĂ„ till!ENDA anledningen att jag sĂ„lde min var för att jag tycker den Ă€r lite för stor för mig annars ĂLSKAR jag den. Har fasen allt man kan tĂ€nkas behöva, ser cool ut och köpte du dessutom denna gröna sĂ„ har du lĂ€tt den nĂ€st snyggaste (Burton varianten Ă€r lite snyggare med betoning pĂ„ lite)
Definitivt sÄ grattis. Bara det att den har positiv display för den sÄ mycket grymmare. Jag Àlskade min iaf och dÄ hade jag en helt vanligFörsökte köpa Burton men nÄgon annan högg den frÄn mig pÄ Tratten, har iofs fÄtt erbjudande om en tidigare men det Àr ju lite andra pengar vi pratar dÀra⊠den gröna Àr fan den hÄrdaste jag nÄgonsin sett sÄ det var ju bara att slÄ till!
Helt unik dessutom vilket ju Àr svinfrÀnt bara det
Positiv display Ă€r ett mĂ„ste för mig sĂ„ det lĂ€mnar inte sĂ„ mĂ„nga alternativâŠDefinitivt sĂ„ grattis. Bara det att den har positiv display för den sĂ„ mycket grymmare. Jag Ă€lskade min iaf och dĂ„ hade jag en helt vanlig
Positiv display Ă€r ett mĂ„ste för mig sĂ„ det lĂ€mnar inte sĂ„ mĂ„nga alternativâŠ
NÀr @Derix högg Burton pÄ tratten sÄ lade jag ner tankarna pÄ Rangeman, höll ju pÄ att spara till en GWG egentligen
Aja, bara att sÀlja av nÄtt annat helt enkelt
Det Ă€r en sĂ„n dĂ€r man Ă€r lite smĂ„sugen pĂ„ ibland nĂ€r dom "rĂ„kar" kollas pĂ„ bukten dĂ„ och dĂ„Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av GB-5600B?
Coolt att den har vibrator och tap censor.
Köööppp!!! SÄ kan du berÀtta sen om hur den Àr.Det Àr en sÄn dÀr man Àr lite smÄsugen pÄ ibland nÀr dom "rÄkar" kollas pÄ bukten dÄ och dÄ
Sjukaste fomo jag upplevt hittills faktiskt⊠tror min puls börjar ÄtergÄ till det normala nuKS snyggaste Rangeman ligger numera under Köp/SÀlj.
Kom Ä köööp!
VÀxer inte ogrÀset tillbaka?Grillning pÄ G
Det kommer alltid tillbaka! Samma som med GWG-1000. Man sÀljer dom men dom kommer alltid tillbaka pÄ nytt.VÀxer inte ogrÀset tillbaka?
Den prognosen stÀmmer. Jag kan intyga det
Blir ett bad i poolerna vid hamnen snart. Bara samla ihop alla barn först och försöka fÄ dom att gÄ Ät samma hÄllDen prognosen stÀmmer. Jag kan intyga det
Keeper? Ăr det nĂ€r man köper och sĂ€ljer samma referens gĂ„ng pĂ„ gĂ„ng?Bra med keepers! Lite sĂ„ alla i den hĂ€r trĂ„den jobbar om jag förstĂ„tt det rĂ€tt.
MisstÀnker att det Àr varmare i poolerna Àn i VÀttern
Happy wife - happy lifeTÀnkte jag skulle flippa denna nu nÀr de ligger en GWG-1000 Ä vÀntar pÄ ICA.. men det fÄr jag inte för frugan ..första dinkan jag Inte fÄr sÀlja!