• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grillning pÄ G

20210803_194434.jpg

BĂ€st för dig nu att Rangeman Ă€r sĂ„ badass som du (och alla andra) sĂ€ger! 😝
ENDA anledningen att jag sĂ„lde min var för att jag tycker den Ă€r lite för stor för mig annars ÄLSKAR jag den. Har fasen allt man kan tĂ€nkas behöva, ser cool ut och köpte du dessutom denna gröna sĂ„ har du lĂ€tt den nĂ€st snyggaste (Burton varianten Ă€r lite snyggare med betoning pĂ„ lite)

ENDA anledningen att jag sĂ„lde min var för att jag tycker den Ă€r lite för stor för mig annars ÄLSKAR jag den. Har fasen allt man kan tĂ€nkas behöva, ser cool ut och köpte du dessutom denna gröna sĂ„ har du lĂ€tt den nĂ€st snyggaste (Burton varianten Ă€r lite snyggare med betoning pĂ„ lite)
Försökte köpa Burton men nĂ„gon annan högg den frĂ„n mig pĂ„ Tratten, har iofs fĂ„tt erbjudande om en tidigare men det Ă€r ju lite andra pengar vi pratar dĂ€ra
 den gröna Ă€r fan den hĂ„rdaste jag nĂ„gonsin sett sĂ„ det var ju bara att slĂ„ till!
Helt unik dessutom vilket ju Ă€r svinfrĂ€nt bara det 😁

Försökte köpa Burton men nĂ„gon annan högg den frĂ„n mig pĂ„ Tratten, har iofs fĂ„tt erbjudande om en tidigare men det Ă€r ju lite andra pengar vi pratar dĂ€ra
 den gröna Ă€r fan den hĂ„rdaste jag nĂ„gonsin sett sĂ„ det var ju bara att slĂ„ till!
Helt unik dessutom vilket ju Ă€r svinfrĂ€nt bara det 😁
Definitivt sÄ grattis. Bara det att den har positiv display för den sÄ mycket grymmare. Jag Àlskade min iaf och dÄ hade jag en helt vanlig :)

Definitivt sÄ grattis. Bara det att den har positiv display för den sÄ mycket grymmare. Jag Àlskade min iaf och dÄ hade jag en helt vanlig :)
Positiv display Ă€r ett mĂ„ste för mig sĂ„ det lĂ€mnar inte sĂ„ mĂ„nga alternativ

NĂ€r @Derix högg Burton pĂ„ tratten sĂ„ lade jag ner tankarna pĂ„ Rangeman, höll ju pĂ„ att spara till en GWG egentligen 😕
Aja, bara att sĂ€lja av nĂ„tt annat helt enkelt 🙄đŸ€Ș

Positiv display Ă€r ett mĂ„ste för mig sĂ„ det lĂ€mnar inte sĂ„ mĂ„nga alternativ

NĂ€r @Derix högg Burton pĂ„ tratten sĂ„ lade jag ner tankarna pĂ„ Rangeman, höll ju pĂ„ att spara till en GWG egentligen 😕
Aja, bara att sĂ€lja av nĂ„tt annat helt enkelt 🙄đŸ€Ș
đŸ€·â€â™‚ïž
Det ligger ju en riktigt prisvĂ€rd GWG ute pĂ„ Tratten nu 😁

Tillbaka
Topp