Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀlkommen in i G-emenskapenBestÀllde precis en GA 2100, min första G-shock (och seriösa icke-mekaniska klocka). Nu ska jag bara bestÀlla hem lite trevliga mods ocksÄ
DÀr snackar vi staket runt hemmetVÀntar pÄ att slÀppa in familjen.
Fomo?Sjukaste fomo jag upplevt hittills faktiskt⊠tror min puls börjar ÄtergÄ till det normala nu
Fear of missing out
What he said!Fear of missing out
Japp, gated community.DĂ€r snackar vi staket runt hemmet
Inte dÄlig utsikt de direkt nÀr man öppnar ut
TrÄkig utsikt
NĂ„gon som verkligen gillar kingen.
FrÄn Instagram
Det rÀcker tydligen inte med en av varje för honom. Han har en förmögenhet i frogman ocksÄ.
Undra varför sÄ mÄnga dubbletter
Samlar han bara pÄ Kungar eller andra G-Shocks ocksÄ?Det rÀcker tydligen inte med en av varje för honom. Han har en förmögenhet i frogman ocksÄ.
Ang, kingen sÄ Àr det bÄde GX och GXW pÄ varje. Förutom 5st DGK
Han har typ allt...Samlar han bara pÄ Kungar eller andra G-Shocks ocksÄ?
Edit: Nu lÀste jag
Intressant sak att investera sin förmögenhet iHan har typ allt...
Verkligen. Sen sÄ ser marknaden hel annan ut i Asien sÄ det Àr inte helt bortkastad pengar dÀr.Intressant sak att investera sin förmögenhet i