• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kompispris :cigar: 2K fraktat och klart 👊.
Hade jag inte redan haft en sÄ skulle jag nypt din

Vad hade du gissat pĂ„ dĂ„? 😄
IMG_20210805_175050.jpg
Kul, gillar designen och fĂ€rgerna. Har alltid funderat vad siffrorna pĂ„ bezel gör för nytta annat Ă€n att det ser coolt ut. Är den vridbar?

Hade jag inte redan haft en sÄ skulle jag nypt din
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP! Skitsmidigt med att nĂ„gra stycken om man skaffar fler klĂ€der ju😁
Kul, gillar designen och fĂ€rgerna. Har alltid funderat vad siffrorna pĂ„ bezel gör för nytta annat Ă€n att det ser coolt ut. Är den vridbar?
Nope inte vridbar ring.. Siffrorna har med visning av snabb förĂ€ndring av lufttrycket har jag för mig. Varning för snabba vĂ€deromslag pĂ„ sjön typ🙂

Av det jag har hört om watchtechs leveranstid sÄ tÀnker jag aldrig bestÀlla dÀrifrÄn. Har för mig att priset man ser pÄ sidan Àr exkl. moms.

Edit: ser nu att 399 Àr inkl moms.
Jag bestĂ€llde nĂ„tt frĂ„n bukten, ska levereras för 25 oktober 😂
Vet knappt vad jag köpte men det sĂ„g typ rĂ€tt ut 😼

Yohoooo. Det lĂ„g ett paket o vĂ€ntade pĂ„ mig nĂ€r jag kom hem😀
IMG_20210805_170203.jpg

VĂ€l inslaget i massa bubbelpĂ„sar👍
IMG_20210805_170415.jpg

Tadaaaa! @Margarinkungen rĂ„kade av en hĂ€ndelse ha en Gulfmaster GWN-1000-1BER som jag villhövde😁
IMG_20210805_170824.jpg

Kul kuriosa med just denna G Ă€r att den var ett av dom finare priserna pĂ„ KS 5-Ă„rsjubileumsfest hösten 2017😀
Jag Ă€r sĂ„ glad att hon Ă€ntligen hittat hem!! Varmt tack för en god affĂ€r đŸ€

Tillbaka
Topp