• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det hĂ€r blev ju ovĂ€ntat bra för att vara random leftovers 😼😃 @Imre
BAB8E24A-30A3-446E-9DFD-112185FCE3DB.jpeg

Det hÀr suger ganska hÄrt. Införskaffade en Rangeman GW-9400-1ER
drygt 1 vecka sedan. Supernöjd pÄ alla sÀtt, MEN jag ligger mellan 2 hÄl pÄ armbandet. Av tidigare erfarenhet sÄ kommer den bli liggandes :( den Àr uttagen i maj. Buren 2 gg av tidigare Àgare och buren ett par timmar av mig. SlÀpper den för samma som jag köpte den för 2lax med frakt. Fullset och mint condition.
20210730_125921.jpg

Problem

Bandet frĂ„n 5600MW Ă€r 21mm och 5035 har 19mm 😱

Kan nĂ„gon peka ut ett guldlĂ„s i 21mm som jag kan köpa? 🙏
altetnativt ett vitt band som Ă€r 19mm, det vore nĂ€stan Ă€nnu bĂ€ttre â˜șïžđŸ™„

Egentligen skulle jag vilja fĂ„ tag pĂ„ nya skruvar till bezelen dĂ„ de gamla börjat se lite ledsna ut efter allt skrivande 😳

Alla tips mottages tacksamt, EU föredras sĂ„klart men allt av intresse! 😘

Problem

Bandet frĂ„n 5600MW Ă€r 21mm och 5035 har 19mm 😱

Kan nĂ„gon peka ut ett guldlĂ„s i 21mm som jag kan köpa? 🙏
altetnativt ett vitt band som Ă€r 19mm, det vore nĂ€stan Ă€nnu bĂ€ttre â˜șïžđŸ™„

Egentligen skulle jag vilja fĂ„ tag pĂ„ nya skruvar till bezelen dĂ„ de gamla börjat se lite ledsna ut efter allt skrivande 😳

Alla tips mottages tacksamt, EU föredras sĂ„klart men allt av intresse! 😘
@daniel svensson hade ett vitt 19 mm band som jag inte minns ref pÄ

Kompispris :cigar: 2K fraktat och klart 👊.

@daniel svensson hade ett vitt 19 mm band som jag inte minns ref pÄ
Tror det sitter pÄ hans senaste modd... Det Àr bandet till dw-m5610md. Har samma band till min m5610k.

Senast Àndrad:
Tror det sitter pÄ hans senaste modd... Det Àr bandet till dw-m5610md. Har samma band till min m5610k.
Precis ett sĂ„nt band jag helst skulle vilja ha! 😍

FĂ„r googla och se om jag kan hitta ett löst nĂ„nstans 😃

399 frĂ„n watchtech men det lĂ€r vĂ€l aldrig dyka upp om man vĂ€l bestĂ€ller 😕
Av det jag har hört om watchtechs leveranstid sÄ tÀnker jag aldrig bestÀlla dÀrifrÄn. Har för mig att priset man ser pÄ sidan Àr exkl. moms.

Edit: ser nu att 399 Àr inkl moms.

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp