Haha, du sÄg att det Àr inte Àr vanliga grodor dÀr va?Edit 2: Och sÄg grodorna pÄ bilden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Haha, du sÄg att det Àr inte Àr vanliga grodor dÀr va?Edit 2: Och sÄg grodorna pÄ bilden
Ja, killen har uppenbarligen problemHaha, du sÄg att det Àr inte Àr vanliga grodor dÀr va?
NĂ„gon som verkligen gillar kingen.
FrÄn Instagram
Nej nej, killen har varken fysiska, psykiska eller ekonomiska problem... han Àr bara mentalt stördJa, killen har uppenbarligen problem
Haha.. tror du han sÀljer de till KS priser?Nej nej, killen har varken fysiska, psykiska eller ekonomiska problem... han Àr bara mentalt störd
FrĂ„ga! âDo you sell for KS prices yes??âHaha.. tror du han sĂ€ljer de till KS priser?
@daniel svensson hade ett vitt 19 mm band som jag inte minns ref pĂ„ProblemâŠ
Bandet frÄn 5600MW Àr 21mm och 5035 har 19mm
Kan nÄgon peka ut ett guldlÄs i 21mm som jag kan köpa?
altetnativt ett vitt band som Àr 19mm, det vore nÀstan Ànnu bÀttre
Egentligen skulle jag vilja fÄ tag pÄ nya skruvar till bezelen dÄ de gamla börjat se lite ledsna ut efter allt skrivande
Alla tips mottages tacksamt, EU föredras sÄklart men allt av intresse!
DÄ finns det hopp, tack sÄ jÀttemycket@daniel svensson hade ett vitt 19 mm band som jag inte minns ref pÄ
Snyggt!Skapligt nöjd med denna kombo
TackSnyggt!
Tror det sitter pÄ hans senaste modd... Det Àr bandet till dw-m5610md. Har samma band till min m5610k.@daniel svensson hade ett vitt 19 mm band som jag inte minns ref pÄ
Snyggt armband och snygg klocka
Wow! Det var lite otippatYohoooo. Det lÄg ett paket o vÀntade pÄ mig nÀr jag kom hem
VÀl inslaget i massa bubbelpÄsar
Tadaaaa! @Margarinkungen rÄkade av en hÀndelse ha en Gulfmaster GWN-1000-1BER som jag villhövde
Kul kuriosa med just denna G Àr att den var ett av dom finare priserna pÄ KS 5-Ärsjubileumsfest hösten 2017
Precis ett sÄnt band jag helst skulle vilja ha!Tror det sitter pÄ hans senaste modd... Det Àr bandet till dw-m5610md. Har samma band till min m5610k.
CASIO Original G-shock GW-M5610MD-7 Watch Band White Combo Band&Bezel Gw-m5610 | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for CASIO Original G-shock GW-M5610MD-7 Watch Band White Combo Band&Bezel Gw-m5610 at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!www.ebay.com
Jag köpte mina dÀr ifrÄn. 387kr inkl frakt. Fick vÀnta ca. 2 veckor.Precis ett sÄnt band jag helst skulle vilja ha!
FÄr googla och se om jag kan hitta ett löst nÄnstans
399 frÄn watchtech men det lÀr vÀl aldrig dyka upp om man vÀl bestÀllerJag köpte mina dÀr ifrÄn. 387kr inkl frakt. Fick vÀnta ca. 2 veckor.
Av det jag har hört om watchtechs leveranstid sÄ tÀnker jag aldrig bestÀlla dÀrifrÄn. Har för mig att priset man ser pÄ sidan Àr exkl. moms.399 frÄn watchtech men det lÀr vÀl aldrig dyka upp om man vÀl bestÀller
Special price, only for You my friendFrĂ„ga! âDo you sell for KS prices yes??â
Eller WTF is KS price?!Special price, only for You my friend