lulemarcus
Silver
Skulle vara för de fyra svarta skruvarna i sÄ fallKör en @roosterman och ha typ 4,5,6 eller vad han har .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Skulle vara för de fyra svarta skruvarna i sÄ fallKör en @roosterman och ha typ 4,5,6 eller vad han har .
Dom gör absolut det lilla extra pÄ utseendet .Skulle vara för de fyra svarta skruvarna i sÄ fall
Var det den du skulle sÀlja??
Det Ă€r lite smyG-shockers i er KS-Ă€ldermĂ€n trots alltĂven jag har rockar en G-chock idag! Det hĂ€r Ă€r min Ă lands-Beater som anvĂ€nds nĂ€r jag jobbar pĂ„ riktigtâŠ
Det hÀr suger ganska hÄrt. Införskaffade en Rangeman GW-9400-1ER
drygt 1 vecka sedan. Supernöjd pÄ alla sÀtt, MEN jag ligger mellan 2 hÄl pÄ armbandet. Av tidigare erfarenhet sÄ kommer den bli liggandes den Àr uttagen i maj. Buren 2 gg av tidigare Àgare och buren ett par timmar av mig. SlÀpper den för samma som jag köpte den för 2lax med frakt. Fullset och mint condition.
Kompispris 2K fraktat och klart .
Avslutad - G-Shock GW-9400 Rangeman ***PRISBUMP #3*** The botten is nÄdd! (Sà LD)
G-Shock GW-9400 Rangeman. Uttagen under december 2020 och kommer fullset samt med extra allt đ Under juni 2021 köpte jag följande till den, Nytt original band och bezel, nya svarta bezelskruvar, nya mörka bandskruvar. Vid affĂ€r följer det med gamla bezeln som Ă€r i mintskick + en extra bezel med...klocksnack.se
Jag har ju en kalkylator Casio ocksÄDet Àr lite smyG-shockers i er KS-ÀldermÀn trots allt
En sÄn i G-shockdress hade vart grymJag har ju en kalkylator Casio ocksÄ
Den Àr pÄ vÀg till @Imre as we speakVar det den du skulle sÀlja??
Den Àr pÄ vÀg till @Imre as we speak
Dom Ă€r sĂ„ billiga att köpa nya ifall (nĂ€r) jag ska ha en igen@Agnbyâ
TvÄ stycken Rangeman ute nu som kan bli rosa
Gör sig Ànnu bÀttre IRL som du mÀrkte... Och det dÀr rosa setet var inte direkt billigt sÄg jag! Men fint att se pÄ
HÄller med till 100%Dom gör absolut det lilla extra pÄ utseendet .
JÀvlarimig!Riktigt go lume pÄ Gulfmastern
De va snyggt med lite variation i designen pÄ lume'n.Riktigt go lume pÄ Gulfmastern
Dina test Àr ju elakare Àn Casios egnaSista experimentet pÄ ett tag. Ni har sett en massa rost, 5 veckor pÄ ett tak, 5 veckor i en sjö, diskmaskinen och nu 24 timmar i en frysbox. De ba funka helt enkelt! PÄ mÄndag kryper man in i blÀsterbÄset och en nytt Är av rost, à NGEST.
Den ser ju iaf vÀlanvÀnd ut som en G ska göraSista experimentet pÄ ett tag. Ni har sett en massa rost, 5 veckor pÄ ett tak, 5 veckor i en sjö, diskmaskinen och nu 24 timmar i en frysbox. De ba funka helt enkelt! PÄ mÄndag kryper man in i blÀsterbÄset och en nytt Är av rost, à NGEST.
Ojoj undrar om du dyker upp i mina trakterHmmm. VÀderkurvan ser jÀkligt obra ut för inplanerad hojhelg i skÄnelandet