Fint prissatt! Gör du dig av med alla dina G-shocks?Kompispris under dagen, 666kr skickat och klart . Helt i nyskick och fullset. AnvÀnd endast 1-2 gÄnger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fint prissatt! Gör du dig av med alla dina G-shocks?Kompispris under dagen, 666kr skickat och klart . Helt i nyskick och fullset. AnvÀnd endast 1-2 gÄnger.
KÀnns som ett OK pris med tanke pÄ att den Àr i mint skick, köpt i maj detta Är och fullset.Fint prissatt! Gör du dig av med alla dina G-shocks?
Vadan detta? NÄgot annat som hÀgrar i horisonten?KÀnns som ett OK pris med tanke pÄ att den Àr i mint skick, köpt i maj detta Är och fullset.
Jepp nu Àr det bara denna kvar sen Àr jag G-Shock lös .
NÄgon fÄr göra mig en tjÀnst och köpa denna innan jag Äker till Lysekil imorgon .
Bra frÄga . Ne inge alls .Vadan detta? NÄgot annat som hÀgrar i horisonten?
Blir nyfiken, vad kommer bÀras istÀllet? För du kan ju inte vara utan klockaBra frÄga . Ne inge alls .
Mobilklocka eller text-tvBlir nyfiken, vad kommer bÀras istÀllet? För du kan ju inte vara utan klocka
Man kan ju inte anvÀnda klockan pÄ mobilenMobilklocka eller text-tv
SÀrskilt imponerande iom att vi snackar analog och inte digitalSista experimentet pÄ ett tag. Ni har sett en massa rost, 5 veckor pÄ ett tak, 5 veckor i en sjö, diskmaskinen och nu 24 timmar i en frysbox. De ba funka helt enkelt! PÄ mÄndag kryper man in i blÀsterbÄset och en nytt Är av rost, à NGEST.
Snygg fÀrgsÀttning, navy!Hmmm. VÀderkurvan ser jÀkligt obra ut för inplanerad hojhelg i skÄnelandet
Jag vet seriöst inte . Blir nog att gÄ klocklös till jag kommit fram till nÄgot .Blir nyfiken, vad kommer bÀras istÀllet? För du kan ju inte vara utan klocka
Oh en navy 4 star. Den stÄr pÄ min vill ha listan.It's Friday then it's Saturday, Sunday... WHAT?!?
Men teven blir sÄ klumpig att ha pÄ armen! Och vem sÀljer band i rÀtt storlek?Mobilklocka eller text-tv
www.svt.se/text-tv/100Men teven blir sÄ klumpig att ha pÄ armen! Och vem sÀljer band i rÀtt storlek?
Aah, text-tv i mobilen! Smart.
Men teven blir sÄ klumpig att ha pÄ armen! Och vem sÀljer band i rÀtt storlek?
Ta upp mobilen, lÄsa upp, öppna webblÀsaren, gÄ in pÄ text-tv, kolla tiden, lÀgga ner i fickan
En modern och osmidig variant av fickur?Ta upp mobilen, lÄsa upp, öppna webblÀsaren, gÄ in pÄ text-tv, kolla tiden, lÀgga ner i fickan
Absolut det smidigaste sÀttet att kolla tiden
OT.
Stod pÄ min lista med. SÄpass att jag importerade den frÄn Japan alldeles för dyrt. Men i Àrlighetens namn funkar bara den negativa displayen i stark och/eller rÀtt belysning. Snart pÄ ett köp/sÀlj nÀra dig till ett bra pris.Oh en navy 4 star. Den stÄr pÄ min vill ha listan.
JasÄ, Àr displayen sÄpass svag. DÄ fÄr jag ta en funderare...Stod pÄ min lista med. SÄpass att jag importerade den frÄn Japan alldeles för dyrt. Men i Àrlighetens namn funkar bara den negativa displayen i stark och/eller rÀtt belysning. Snart pÄ ett köp/sÀlj nÀra dig till ett bra pris.
Kan tyvÀrr inte rekommendera den. Funderar starkt pÄ att byta pol-filter och göra den positiv.JasÄ, Àr displayen sÄpass svag. DÄ fÄr jag ta en funderare...