SnyggtStor? Ja! För stor?
Nej det tycker jag inte!
Kan vara nykÀr iofs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SnyggtStor? Ja! För stor?
Nej det tycker jag inte!
Kan vara nykÀr iofs
Tack
Samma med negativ display Àr riktigt snygg oxÄ men som dig sÄ föredrar jag positiv (dÀr av tvÄ square) hÄll hÄrt i den
Stor? Ja! För stor?
Nej det tycker jag inte!
Kan vara nykÀr iofs
Usch, jag mÄste byta pÄ en av mina med. à gren... men snygg klocka!Ny styrvÀxel pÄvÀg tillbaks i bilen.
PÄvÀg till snapphaneterritorium nu?MG on tour
@livinl0ud Àr krallig, han kan bÀra tvn utan problem.Men teven blir sÄ klumpig att ha pÄ armen! Och vem sÀljer band i rÀtt storlek?
MÄste jag stÀlla upp och köpa frÄn dig?KÀnns som ett OK pris med tanke pÄ att den Àr i mint skick, köpt i maj detta Är och fullset.
Jepp nu Àr det bara denna kvar sen Àr jag G-Shock lös .
NÄgon fÄr göra mig en tjÀnst och köpa denna innan jag Äker till Lysekil imorgon .
Om inte annat Àr jag G-Shock lös nu .@livinl0ud Àr krallig, han kan bÀra tvn utan problem.
Inga som helst problem faktiskt, mysiga klockorFunderar pÄ att vÀnstra med en Seiko Tuna. Det borde vÀl ÀndÄ vara okej?
Jajjemen. PÄ Bellas place i Bromölla nuPÄvÀg till snapphaneterritorium nu?
Det var lite meck, hilux pickup sÄ allt Àr rejÀlt iaf. Skapligt med utrymme men klockan fick inte plats.
Det Àr det absolut! Har en liten dipp gÀllande G-shock, men jag kanske bara behöver rotera liteFunderar pÄ att vÀnstra med en Seiko Tuna. Det borde vÀl ÀndÄ vara okej?
Passa dig bara för att lÀgga för mycket tryck pÄ klockan nÀr du vrider vristen sÄ. De har en tendens att gÄ sönderDet hÀr med armband Àr ibland knepigt. Det Àr tydligen inte ovanligt att man uppfattar att inget lÀge Àr perfekt sÄ att det antingen sitter för löst eller för hÄrt. Det borde antingen finnas tÀtare steg eller steglös justering.
PÄ min Rangeman 9400 sÄ hade jag först armbandet instÀllt pÄ 5e hÄlet frÄn klockan sett. Den kÀndes dock lite för lös sÄ att klockan ville svÀnga runt pÄ handleden. SÄ jag spÀnde Ät den pÄ 4e hÄlet. DÄ sitter den ordentligt och Àven lite för snÀvt sÄ jag placerade klockan ca 2cm lÀngre upp pÄ armen. SÄ som vissa vill ha en klocka normalt. Nu sitter den perfekt.
SÄ hÀr ser det ut pÄ armen:
Och om jag böjer handen uppÄt sÄ kommer den i kontakt med sidan pÄ klockan Àven nÀr den Àr lite högre upp pÄ handen.
Jag hÄller Ànnu pÄ att vÀnja mig men inser att Àven om jag inte vill ha en dressklocka sÄ hÀr sÄ Àr det rÀtt för Rangeman.
Ser absolut bra ut men inte riktigt i min smak .