• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ny MRG-B1000BA-1AJR för den som Àr sugen! Kanske nÄgot för den shocklöse @livinl0ud
517F1827-54D6-4B39-A51C-764856F106CD.jpeg
Snygg pÄ den bilden, men pÄ en av produktbilderna pÄ Casios hemsida sÄ ser de blÄ detaljerna vÀldigt "blÄ" ut :oops:
SkÀrmbild 2021-08-06 191432.png

Snygg pÄ den bilden, men pÄ en av produktbilderna pÄ Casios hemsida sÄ ser de blÄ detaljerna vÀldigt "blÄ" ut :oops:

NĂ€sta MR-G ska vara en clean sĂ„dan för min del 👌😊

Ingen som har lĂ„nga skruvar och vingar över? 🙄
Trasslar lite med gamla hederliga mellan hĂ„l problemet, tĂ€nkte att den modden kanske kunde lösa problemet med lite tur 😊

Plus att det tydligen ska bli bekvÀmare och stadigare?

Jösses vilken skillnad pÄ bild och foto, helt olika klockor juh.

NÄgra fler bilder frÄn snorklingen med skrÀp plockning som jag gjorde igÄr med gulfmastern.
SjÀlvklart med en vÀn för som alla vet:
" You dive alone, you die alone.
gulfmaster 1.jpg
gulfmaster 4.jpg
gulfmaster 6.jpg
gulfmaster 3.jpg
gulfmaster 2.jpg
gulfmaster 5.jpg
SĂ„Ă„ jĂ€kla frĂ€cka bilder med en G i sitt rĂ€tta element😍
Det nĂ€rmsta min kommit vatten Ă€n Ă€r nĂ€r jag tvĂ€ttade den i handfatet igĂ„r😁

Du om nÄgon hÀr inne borde ha pÄ dig en Frogman!
Har haft den idag.
Jag har en gammal groda utan djupmÀtnng och vill kunna hÄlla lite koll Àven om vi inte Àr pÄ nÄgra stora djup. Det Àr roligt att kunna se olika skillnader i vatten skick pÄ olika djup.

Men en GWF-D1000MB-3 ligger högst upp pĂ„ villhöver listan😁

Tillbaka
Topp