Passa dig bara för att lÀgga för mycket tryck pÄ klockan nÀr du vrider vristen sÄ. De har en tendens att gÄ sönder
Shit! Men det Àr nog ingen fara nÀr jag har klockan högre upp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passa dig bara för att lÀgga för mycket tryck pÄ klockan nÀr du vrider vristen sÄ. De har en tendens att gÄ sönder
Snygg pÄ den bilden, men pÄ en av produktbilderna pÄ Casios hemsida sÄ ser de blÄ detaljerna vÀldigt "blÄ" ut
NÀsta MR-G ska vara en clean sÄdan för min delSnygg pÄ den bilden, men pÄ en av produktbilderna pÄ Casios hemsida sÄ ser de blÄ detaljerna vÀldigt "blÄ" ut
MRG-B1000BA-1AJR | CASIO
G-SHOCKăźæäžçŽă©ă€ăłăMR-Găăźăæ„æŹăźäŒç”±èČăćèČïŒăăĄăăïŒăăăă¶ă€ăłă«èœăšă蟌ăă ăăăă”ă€ășăąăă«ă§ăă...www.casio.com
Dags för en Grand Seiko kanske? Hade inte du en quartzdiver förresten?NÀsta MR-G ska vara en clean sÄdan för min del
Vet inte alls vad jag Àr sugen pÄ . Jepp hade en kort stund en SBGX335 .Dags för en Grand Seiko kanske? Hade inte du en quartzdiver förresten?
Tips: Om du/ni inte kört dÀr Àn och kör via Helsingborg sÄ kör ut vid kullaberg (riktigt fint)Jajjemen. PÄ Bellas place i Bromölla nu
SÄ lÀnge du har en G-Shock pÄ högra Àr det ok.Funderar pÄ att vÀnstra med en Seiko Tuna. Det borde vÀl ÀndÄ vara okej?
Jösses vilken skillnad pÄ bild och foto, helt olika klockor juh.Snygg pÄ den bilden, men pÄ en av produktbilderna pÄ Casios hemsida sÄ ser de blÄ detaljerna vÀldigt "blÄ" ut
MRG-B1000BA-1AJR | CASIO
G-SHOCKăźæäžçŽă©ă€ăłăMR-Găăźăæ„æŹăźäŒç”±èČăćèČïŒăăĄăăïŒăăăă¶ă€ăłă«èœăšă蟌ăă ăăăă”ă€ășăąăă«ă§ăă...www.casio.com
Kullahalvön, mina gamla hemtrakter! DÀr fick jag uppleva Toppolan för första gÄngen och jevvlar vad jag kÀnde mig cool!Mer MG mitt i en pÀronodling utanför à hus
@Imre Det vart andra sidan visst, fÄr snurra över pÄ andra sidan nÀsta gÄng vi Àr nerÄt med hojarna eller toppolan
Ser jag rÀtt att det Àr tvÄ stycken 5000C?Bilde av noen Casio DW-5000 -modeller.
Det stemmer. âșSer jag rĂ€tt att det Ă€r tvĂ„ stycken 5000C?
Grym samling!Det stemmer. âș
Samt 2 stykker 5000SL.
SÄÄ jÀkla frÀcka bilder med en G i sitt rÀtta elementNÄgra fler bilder frÄn snorklingen med skrÀp plockning som jag gjorde igÄr med gulfmastern.
SjÀlvklart med en vÀn för som alla vet:
" You dive alone, you die alone.
Du om nÄgon hÀr inne borde ha pÄ dig en Frogman!NÄgra fler bilder frÄn snorklingen med skrÀp plockning som jag gjorde igÄr med gulfmastern.
SjÀlvklart med en vÀn för som alla vet:
" You dive alone, you die alone.
Har haft den idag.Du om nÄgon hÀr inne borde ha pÄ dig en Frogman!
"OanvÀnt- anvÀnts endast nÄgra gÄnger."TÀnk, sÄ vackert... Den Àr legendarisk
Vem hade kunnat ana detta?
https://www.tradera.com/item/190208/486337949/legendarisk-casio-g-shock-gw-9400-rangeman-
Ălskar bezel och band efter prov frĂ„n @roosterman. Synd att det knappt gĂ„r att lĂ€sa av displayen nĂ€r den Ă€r negativ...