Lite vintage.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TrÄkigt med ryggenHej pÄ er alla vÀnner!
Ănskar er en fin dag och helg!
Har varit dÄligt med surfande och det mesta för min del dÄ all fokus ligger pÄ att ryggen ska bli bÀttre. Kan ju inte röra mig normalt eller gÄ upprÀtt.
Bjuder pÄ tvÄ bilder pÄ gamla kassettband med reklam och en av mina G:s.
Det dÀr var grimmt billigt juDagens tips frÄn Tratten
Casio Mudmaster GG-B100-1AER
Utropspris: 1000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 8/14/2021 11:47:05 AM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Hej pÄ er alla vÀnner!
Har varit dÄligt med surfande och det mesta för min del dÄ all fokus ligger pÄ att ryggen ska bli bÀttre. Kan ju inte röra mig normalt eller gÄ upprÀtt.
Ja, det priset Àr svÄrt att motstÄDet dÀr var grimmt billigt ju
Man kanske behöver en orange oxÄ
Nu verkar den vara sÄld @roosterman?Ja, det priset Àr svÄrt att motstÄ
Kunde inte hÄlla migDagens tips frÄn Tratten
Casio Mudmaster GG-B100-1AER
Utropspris: 1000 kr. Typ: Auktion. Slutar: 8/14/2021 11:47:05 AM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
GrattisKunde inte hÄlla mig
Min kollega bestÀllde denna i veckan.Lakrits-kungen.
Tack och tack för tipsetGrattis
Trist med ryggen! Fick mig ocksÄ en törn i samband med ett obligatoriskt sommarprojekt.Hej pÄ er alla vÀnner!
Jag tar gĂ€rna PorschenĂnnu mer rött
En av nÄgra fÄ klockor jag Ängrat att jag sÄlde...
Vad ska du göra pÄ scenen dÄ?1 1/2 timme kvar innan jag intar scenen. Kul med regnet...dock 200+ biljetter sÄlda
Ăr sĂ„ngare i ett rockband som heter Pansar kika spotify och youtubeVad ska du göra pĂ„ scenen dĂ„?
Perkele, de dĂ€r klĂ€derna skulle man ju gĂ€rna lĂ„gt vantarna pĂ„!Ănnu en Rangeman pĂ„ köp&sĂ€lj
Casio G-shock rangeman gw-9400-3 med extra klÀder
SÀljer en Rangeman gw-9400-3 med samtliga originaltillbehör samt OEM Burton band + Bezel. Klockan Àr i mycket bra skick, lite dammig pÄ displayen. Sista bilden visar hur klockan ser ut med originalband + bezel. Pris: 1900:- + fraktklocksnack.se
ErkÀnn nu. Det Àr en AR till du vill haJag tar gÀrna Porschen
Haha ja va blir de 5-6e gÄngen gillt dÄ med AR .ErkÀnn nu. Det Àr en AR till du vill ha
Men visst behöver du en G-shock!Haha ja va blir de 5-6e gÄngen gillt dÄ med AR .
Det kommer . Har dock bestĂ€llt mig en âtillfĂ€lligâ klocka sĂ„ jag inte gĂ„r helt klocklös dock ingen G-Shock .Men visst behöver du en G-shock!
AppropÄ AR.. SÄ kan jag meddela att bÄde den och Frugis GBD klarade en hojklotning med bravur..Haha ja va blir de 5-6e gÄngen gillt dÄ med AR .