• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

AppropĂ„ AR.. SĂ„ kan jag meddela att bĂ„de den och Frugis GBD klarade en hojklotning med bravur.. 👍
Jag blev tvingad att vĂ€ja för att en idiot körde ut frĂ„n ett stopp 😡 SĂ„ bĂ„de jag och Frugis landade ett par meter ner i ett dike med hojen upp o ner en bit ifrĂ„n oss... Hade jag fĂ„tt tag i den rentvut sagt jĂ€veln som körde ut hade han inte vart sĂ„Ă„Ă„Ă„ nöjd med sin tillvaro just nu!!
Va fan sĂ€ger du 😳😳😳? Verkligen skönt och höra att ni bĂ„da klarade er oskadda 🙏, givetvis klockorna ocksĂ„. Vilken jĂ€vla idiot alltsĂ„ đŸ€Ź. MisstĂ€nker att du eller frugis inte hann reagera pĂ„ reg-nummer pĂ„ idiotens fordon? Har fullförstĂ„else för det 👊. Jag ska inte skriva vad jag hade gjort om jag fick tag pĂ„ ”hen” 🙄.

AppropĂ„ AR.. SĂ„ kan jag meddela att bĂ„de den och Frugis GBD klarade en hojklotning med bravur.. 👍
Jag blev tvingad att vĂ€ja för att en idiot körde ut frĂ„n ett stopp 😡 SĂ„ bĂ„de jag och Frugis landade ett par meter ner i ett dike med hojen upp o ner en bit ifrĂ„n oss... Hade jag fĂ„tt tag i den rentvut sagt jĂ€veln som körde ut hade han inte vart sĂ„Ă„Ă„Ă„ nöjd med sin tillvaro just nu!!
Vilken otrevlig upplevelse! Var det pÄ trampcykel eller mc?

Sorry för relativt OT, har varit borta frÄn KS i nÄgra veckor och nu ser jag inga animerade avatarer (inkl min egen). Har den möjligheten tagits bort?
(Kollade forumdelen för buggar och sÄg ingen trÄd om det :angel:)
bluefrog08.jpg

(gammalt foto)

Motorcykeln... 🙁
Edit. Vi klarade oss vÀldigt bra bÄde Frugis o jag. (Och hojen)
Ömma revben pĂ„ mig och ont i ena skuldran och handleden pĂ„ Frugis.
Men ska erkĂ€nna att jag blev livrĂ€dd att hennes redan skadade axel skulle bli skadad igen😬
ARen med igen för att hĂ„lla OT🙂
IMG_20210807_200049.jpg

Senast Àndrad:
Motorcykeln... 🙁
Men ska erkĂ€nna att jag blev livrĂ€dd att hennes redan skadade axel skulle bli skadad igen😬
IMG_20210807_200049.jpg
Usch! Tur att det gick förhÄllandevis bra mer er.

Motorcykeln... 🙁
IMG_20210807_200049.jpg
Skönt det inte var vÀrre. Krya pÄ era ömma delar och hoppas ni slipper fler missöden.

Skönt att höra att du och din fru klarade er bra. Krya pÄ er.

Jag Àr sjÀlv hojÄkare sÄ jag vet hur det kan vara. Vi Àr "osynliga" för mÄnga bilister! Skönt att det gick relativt vÀl ÀndÄ. SÄnt dÀr kan ju sluta vÀldigt illa...

Va fan sĂ€ger du 😳😳😳? Verkligen skönt och höra att ni bĂ„da klarade er oskadda 🙏, givetvis klockorna ocksĂ„. Vilken jĂ€vla idiot alltsĂ„ đŸ€Ź. MisstĂ€nker att du eller frugis inte hann reagera pĂ„ reg-nummer pĂ„ idiotens fordon? Har fullförstĂ„else för det 👊. Jag ska inte skriva vad jag hade gjort om jag fick tag pĂ„ ”hen” 🙄.

Usch! Tur att det gick förhÄllandevis bra mer er.

Skönt det inte var vÀrre. Krya pÄ era ömma delar och hoppas ni slipper fler missöden.

Skönt att höra att du och din fru klarade er bra. Krya pÄ er.

Jag Àr sjÀlv hojÄkare sÄ jag vet hur det kan vara. Vi Àr "osynliga" för mÄnga bilister! Skönt att det gick relativt vÀl ÀndÄ. SÄnt dÀr kan ju sluta vÀldigt illa...
Tack alla för er omtanke. 😍
Vi gjorde tydligen, enligt kompisarna som var med, riktigt snygga saltormotaler ner i diket. Dom stod pĂ„ rad ovanför med 10-skyltar allihop😁
Nej skĂ€mt Ă„ sido, vi Ă€r glada att vi har dom hojpolarna vi har. Gott att veta att om det hĂ€nder nĂ„got har man alltid nĂ„gon som kan hjĂ€lpa en😀
Men vi avslutar iaf kvĂ€llen med att grilla marshmallows😋
Imorrn kör vi hemĂ„t igen😁
IMG_20210807_214401.jpg

Bilagor

• IMG_20210807_215543.jpg
    IMG_20210807_215543.jpg
    95.8 KB · Visningar: 0
Motorcykeln... 🙁
IMG_20210807_200049.jpg
Fifan vad lÀskigt! Det Àr trist att det inte spelar nÄgon roll hur försiktig man Àr för det finns alltid nÄgon annan idiot so stÀller till det för en. Krya pÄ er och hoppas att ni inte blir rÀdda för hojÄkning framöver.

Fifan vad lÀskigt! Det Àr trist att det inte spelar nÄgon roll hur försiktig man Àr för det finns alltid nÄgon annan idiot so stÀller till det för en. Krya pÄ er och hoppas att ni inte blir rÀdda för hojÄkning framöver.
Hann fÄ stopp pÄ oss men kom för lÄngt ut i diket för att undvika bilen, och dÄ fanns det ingen mark under högerfoten förrÀn för sent sÄ vi dök kan vi sÀga.
Vi körde för egen maskin dĂ€rifrĂ„n och imorrn har vi 20 mil till innan vi Ă€r hemma. 👍
Hojen tĂ„l ju en del med sina skyddsbĂ„gar och vĂ€skor som tog smĂ€llen och vi kör alltid med full skyddsutrustning🙂
Frugis hĂ€lsar till er och tackar oxĂ„ för er omtanke😍

Att fakeklockor finns nÀr det gÀller automatic lyxklockor Àr ju vÀl kÀnt. Men jag blev förvÄnad nÀr jag nyligen upptÀckte att Àven digitalklockor som G-shock Àr utsatta för bedrÀgeriet! T.ex. min favorit G-shock!
Lyckligtvis kan man undgÄ att fÄ en fake genom att köpa frÄn seriösa och legitimerade handlare!

Körde bilen vidare utan att uppfatta vad som hÀnde?

Tillbaka
Topp