• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

StenhĂ„rd! TĂ€nk om man haft denna hela sommaren, dĂ„ hade man sluppit klockbrĂ€nnan 😁
3A0B5135-F2D1-4156-A2D9-618AAA76CA79.jpeg

Fick inspiration frÄn @L&Ws armband. Blev inte lika fin & symmetrisk som hans. Var jobbigare och tog lÀngre tid att fÄ ihop den Àn jag hade tÀnkt mig.
NylontrÄden glider isÀr hela tiden, kanske bÀttre att göra med bomullstrÄd nÀsta gÄng.

IMG_6583.jpg

Senast Àndrad:
Fick inspiration frÄn @L&Ws armband. Blev inte lika fin & symmetrisk som hans. Var jobbigare och tog lÀngre tid att fÄ ihop den Àn jag hade tÀnkt mig.
NylontrÄden glider isÀr hela tiden, kanske bÀttre att göra med bomullstrÄd nÀsta gÄng.

IMG_6583.jpg
Blev bra ju! Mina gjordes av min fru, jag skulle aldrig kunna göra det sjĂ€lv. 😂

Ofta förbisedd "basic" modell som har mycket som talar till sin fördel:
  • Stor och tydlig positiv display
  • Bra kontrast mellan visare och tavla
  • Bra kontrast pĂ„ index
  • Analog sekundvisare (snyggt röd som matchar loggan pĂ„ tavlan)
  • I övrigt relativt clean och "uncluttered"
  • Överkomlig prislapp

Bra val helt enkelt! 👍
Min första G i modern tid var en sĂ„dan 😃
59AAF116-BC72-436D-A28C-E9CB32869AF0.jpeg

Fina bilder. Har du t om sÄlt din Mudman? Hade du inte en gammal G med veckovisning?
Tackar 🙏😊. Mudman Ă€r ocksĂ„ sĂ„ld.
Du har helt rĂ€tt. Har denna G nedan kvar som jag haft sedan 2016 men jag har rĂ„kat förstört bezeln sĂ„ den Ă€r inte anvĂ€ndbar nu 😔😔 sĂ„ rĂ€knar inte med den för stunden 😱. Behöver fixa en ny bezel till den.
C5B591B1-F268-4EB4-B60D-0C64951C605B.jpeg

Tillbaka
Topp