Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blev bra ju! Mina gjordes av min fru, jag skulle aldrig kunna göra det sjÀlv.Fick inspiration frÄn @L&Ws armband. Blev inte lika fin & symmetrisk som hans. Var jobbigare och tog lÀngre tid att fÄ ihop den Àn jag hade tÀnkt mig.
NylontrÄden glider isÀr hela tiden, kanske bÀttre att göra med bomullstrÄd nÀsta gÄng.
Nice. Köpte du frÄn Casio hemsidan?G-Shock Collector Boxen höll högre kvalitet Àn jag förvÀntat mig av en gratis box.
Funderar pÄ att lÄta MRG sitta i gamla boxen och bara köra Square's i denna.
Vilken ref Àr detta?
Japp, passade pÄ o gjorde en re-buy pÄ en Mudman 9300 sÄ kom jag över min.vÀrdet för att fÄ boxen.Nice. Köpte du frÄn Casio hemsidan?
Ofta förbisedd "basic" modell som har mycket som talar till sin fördel:NyuthÀmtad GA-800
Riktigt snygg
Min första G i modern tid var en sÄdanOfta förbisedd "basic" modell som har mycket som talar till sin fördel:
- Stor och tydlig positiv display
- Bra kontrast mellan visare och tavla
- Bra kontrast pÄ index
- Analog sekundvisare (snyggt röd som matchar loggan pÄ tavlan)
- I övrigt relativt clean och "uncluttered"
- Ăverkomlig prislapp
Bra val helt enkelt!
Vilken ref Àr detta?
NÀr en sjÀlv Àr klockfattig sÄ fÄr jag snylta lite pÄ sambon . Njuter iallafall pÄ bÀstkusten .
NyuthÀmtad GA-800
Tackar . Mudman Àr ocksÄ sÄld.Fina bilder. Har du t om sÄlt din Mudman? Hade du inte en gammal G med veckovisning?
MisstÀnkte det dÄ jag inte fann denEn gw m-5601 mw7. Discontinued.
Men en liknande vita squares, utan solar, sÀljs fortfarande.
MisstÀnkte det dÄ jag inte fann den
Vilken ref Àr detta?
GW-M5610MW-7JF heter den.En gw m-5601 mw7. Discontinued.
Men en liknande vita squares, utan solar, sÀljs fortfarande.